Onpas päivityksestä aikaa, ja en kai jaksa joka kertaa tänne enää päivittääkään, vain mielenkiintoiset.
Kävinpä sitten hieronnassa tänään, ei ole enää perse ainakaan niin jumissa kuin ennen hierontaa. Pitää kyl mennä uudestaan. Ihan sellainen olo että ai TÄLTÄKÖ se tuntuukin kun pakarat voi olla joko jännittyneet tai rennot eikä jatkuvasti jäykät solmumöykyt. Pitää käydä vielä uudestaankin lähiaikoina.
Eilen meinasi tulla liikuntaoverdose. Pyöräilin työmatkat (20 km) sekä yhden ekstramatkan keskustaan kesken työpäivän (10 km). Kotimatkalla kävin salilla tarkoituksenani mennä vakituiselle omavartalopaino-ohjatulle lihaskuntotunnille. Mietin jo etukäteen että miten mahdan jaksaa ja onko tässä mitään järkeä. No, ONNEKSI vakiohjaaja oli kipeä ja tämä sijaishenkilö veti vähän perinteisempään tyyliin kuntopiirimäisemmän punttijumpan isoihin perusliikkeisiin painottaen. KERRANKIN ne kaikki kevytrakenteiset ei olleet mua parempia, vaan MÄ olin niitä PAREMPI! En ole oikeasti näin neuroottinen vertailija miltä vaikutan (

), mutta kyllähän se hiveli kerrankin olla vähän lähempänä priimusta, ja ehkä mulla jotain voimaa sittenkin on vaikken oma kroppa vastuksena mitään jaksakaan tehdä.
Kaloreita hujahti sykemittarin mukaan eilisiin aktiviteetteihin yhteensä 1300, mutta en saanut lopulta syötyä kuin vajaat 2000. Meni vähän liikaa miinuksille siis kun päivä loppui kesken ennen kuin kerkesin syödä kaiken tarvittavan

Tänään korjasin sitten nauttimalla tavoistani poiketen aamiaisen ja iltapäivällä vähän pistaaseja. Pelkkä niiden availukin on suunnattoman addiktoivaa! Tänään on hyvin ansaittu lepopäivä.