Jaahas, jaahas. Taas täällä, pitkästä aikaa
Liikunnoista:Käynyt salilla, mutta noin 1 kerran vookossa, ei kolme

Lisäksi jazz joka tiistai. Ulkona enemmän, kävelyä ja vähän juoksua, mutta kun niskat reistaa taas
Hierojalla käynyt ja kauratyynyllä hautonut niskoja ja selkää.
Nyt tuntuu että nuha iskee.
Tänään menossa kuitenkin 60min astangaan, jossa ei siis tehdä kaikkia lattiasarjoja, vaan vaihtelevasti niitä. Auringot ja seisomat tehdään kaikki. Sopii mulle tuo lyhyt astanga
Kunpa vaan niskat sietäis nyt niitä aurinkoja.
Eilen olin salilla tekemässä alavartaloa viikon tauon jälkeen.
Ilmoittauduin myös vuoden tauon jälkeen jälleen balettiin. Odotan sitä todella innolla. se alkaa viikon päästä lauantaina ja on keskipäiväm 75min tunti. Ihanaa kun sai aikatauluun vähän pidemmän tunnin, kun niillä 60 min tunneilla ei kerkiä keskilattiasarjoja paljonkaan tehdä.
Ensi syksynä tavoitteena kärkitossut

. Olen päättänyt että polvet kestää. Niiltä en kysele
Stressipurentani on muuttunut pahemmaksi. Tässä viikon ajan olen huomannut kuinka isoa annosta ei jaksa pureskella loppuun vaan leuat väsähtää. Eilen illalla sitten porsaankyljystä syödessäni leuat päätti lyödä hanskat tiskiin ja menivät ketaleet jumiin.
Aamulla en saanut suuta kunnolla edes auki!
Kävelin reippaana tyttönä aamutuimaan YTHS:lle hakemaan sirdalud-kuurin jälleen. samalla vähän apua ehkä niskoille. Vähän rentoutusta pilsulla, ja sitten venyttänään.
Tänään siis kävelyä n. 2 km, aika huimaa
Syömisistä...
Parin viikon sisällä tullut enemmän repsuja kuin yleensä samanpituisella aikajaksolla.
Rakkain ystäväni muutti ukonsa kera riihimäelle ja tupareilssa vetelin sitten lakua, karkkia, sipsiä, suklaakakkua... Ja taivaallista pekonipiirakkaa minta palaa, pohjassa tavan jauhoja.
Ja.. boolia, missä sokerilimua... aika paljon... Ja yöllä hamppari... Ei helvetti, miten mä kehtaan kirjottaa edes tän
sitten...
Myöhäislaskiaista viettämässä sedälläni.. pulla

Sen pullan jälkeen olin lenkillä, ja oli ihan karsee olo. Ihania hiivaröyhtyksiä jne.
Muutoin karkkia viime viikon torstaina kuorossa ja perjantaina leffassa...
Eilen vanhemilla tosi pieni pala tavallista pitsaa.
Noin, synninpäästöä varmaan turha odottaa...
Tuntuu, että nämä kaksi vähäliikuntaista viikkoa useine repsuineen ovat tuoneet vähän tohon masulle jotain pehmeää... Kääksis. Toivottavasti kuvittelen... Vaakaa en käytä.
Tänään syömiset olleet ja tulevat olemaan esimerkillisiä. Ja pehmeitä, koska en voi juuri purra...
ketuttaa kun ympyrätalon ässästä ei saa luomukermaa... Onneksi viikin prismasta saa...
Noh, nyt oon purkanut sydäntäni tarpeeksi. yritän nyt käydä täällä säännöllisemmin, mutta labrassa on kyllä ollut aivat hiivatin kiire.
Vielä loppukaneetiksi; Olen tässä pohdiskellut liikuntojani ja tuntuu että on muutoksen aika. Silloin kun vielä kävin pääasiassa tnssitunneilla, lenkkeilin, joogasin, kävin bodylogicissa, olo oli ihana ja notkea. Ja vielä silloinkin, kun aerobic tuli kuvioihin.
Sit rupesin bodypumppaamaan ja rahan puutteen takia tanssit väheni. Nyt kun vääntää vaan salilla, on jokapaikassa tukkoinen olo ja lenkillä ei jaksa käydä...
Venyvyys vähentynyt ja selkä jumissa ja niskat suoraansanottuna paskana...
Olen päättänyt että tässä kevään ja kesän kuluessa rupean retroliikkujaksi ja vaihdan ohjelmistoon joogaa, bodybalancea, ulkoilua hölkkäillen ja juosten, ja tanssia! Balettiin mars, ja ehkä keväällä otan kolmannen tanssitunnin, jos työt jatkuvat ktl:lla kesän harjoittelun jälkeen (sormet ristissä, tahtoo gradun!!)
Salilla täytyis kyllä kans käydä... EM. lisäksi, jos kerran viikossa menisi tekemään kokonaisvaltaisen treenin... se ois helppo sovittaa täyteen buukattuun aikatauluuni. Päivää voisi vaihdella, noin 5-7 vrk. välein kävisin. Hmm...
Olin kyllä ajatellut aloitta ensi syksynä sen thainyrkkeilyn, kun viime syksynä siitä ei tullut
mitään, mutta ehkä vaan otankin tanssitunteja enemmän ja rupeen taas aktiivihölkkääjäksi. Kaipaan sellaista luovaa toimintaa, en salilla ähkimistä ja säkin hakkaamista yms.
Ok, liikunnan iloa kaikille!! Kevättä kohti!