karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-29 14:26:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-19 17:26:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viime sunnuntina olin tunnin reippahalla kävelyllä-teki kyllä hyvää. Nytkin pitäisi lähteä, mutta keli on niin hirvee että en vaan PYSTY.

En muista mitä tein maanantaina :shock:

Tiisaina olin kuitenkin jazzissa ja punnersinkin, vaikka se ei ollut ehkä ihan viisasta

keskiviikkona olin bodybalancessa JA stepissä :D

Torstaina lähin salille varovasti tekemään yläkertaa ja välikerrosta. Meni tosi hyvin, tuntuu ihan kuin paikat ois selkämyksestä vähän auennet 8)
Olen venytellyt ahkerasti, silti kylmävenytystä iltaisin/aamuisin pitäisi vielä saada suoritettua.

Eilen perjantaina oli laskelmoitu välipäivä.

Olen tässä ajatellut että pitäisi tuota syömistä taas seurailla...
JOTEN:Eilisen syömiset tässä:

Aamu: pieni pala kaura100-leipää hirveellä köntsällä voita ja siivu oltsua. Paistettu muna oltsulla. Ei partista :shock:

Päivällä kampuksella:
Olen hävittänyt opiskelijakortini enkä odottanut päivän vneyvän jote en tehnyt eväitä, kuten aiemmin viikolla. Lopputulemana söin kahviosta ruisleivän inhamargariinilla, jollain laitti-majoneesi-tonnari-systeemillä ja kananmunalla. Kantta en syönyt. Siitä tuli ihan hirveä nälkä ja hiilarihimo. Kotiin tullessani 2 fazerinaa ja kaura100:sta pala voilla. Ja taas hirvee nälkä. Siitä sen saa kun syö kiireessä kaikkea kakkaa. Illalla tein kesäkurpitsalasagnen, se oli ihanaa! sen kanssa vielä 300g parsaa. Kyllä tuntui oikea ruoka hyvltä.

Vanhemmat tuli illalla kylään ja meni leipäjuustoa, mustikoita ja kermavaahtoa.

Myohemmin illalla söin avokilta 5 karkkia ja vain 3 sipsiä 8)
Kaksi laittisidua. Hyi mua.

Tänään lauantaina piti mennä salille mutta mummolla teinkin sitten perusteellisemman siivon enkä vaan jaksanut... ilmat masentaa jne. tekosyitä. Nytkin ehtis lähteä vielä... Pöh.

Tänään aamulla: Paistettu muna ja oltsua, tosi pieni nykerö kaura100 voilla ja partista mustikoilla ehkä 1,5 dl.
Myöhemmin puolikas verigreippi ja teetä sekä fazerina.

Mummolla omaa leipäjuustoa vähän ja neljäsosä berliinimunkkia :? sekä MEHUA. Hyi kun oli karseeta, en muista milloin olen viimeksi jounut, Äklöä.

Nyt vissyä vaan... Kohta karppilasagnea ja fetasalaattia ja suunnitelmissa tehdä vielä grillattuja kesäkurpitsasiivuja uunissa. Varmaan lasi punkkua myös. Ja loppu leipäjuusto pitänee metakkaa jääkaapissa illemmalla :roll:

Liikunta jäis siis imurointiin ja lattioiden pesuun.
Avokulta lähti turkuun... Ikäwä :cry:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-20 14:42:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jees, tänään sain siivottua meilläkin. Kohta lähden salille tekemään alakertaa sekä extra keskikertaa. Pitäisi jo alkaa miettiä ohjelman muuttamista, se kun on ollut alkusyksystä sama. Näiden taukojen takia, jotka niskasta ja selästä ym. sairastelusta ovat johtuneet, en ole radikaaleja mutoksia tehnyt. Pienempiä kylläkin.

Tänään syönyt aamulla: pala kaura100-leipää voilla ja oltsulla. Paistettu muna oltsulla. Kahvia kermalla. Ei onnistu kahvilakko sitten millään :oops: Ja toi leipä. Siitä tulee ihan jumalaton nälkä vaikka syö esim. munan kanssa ja heti aamista ja TOSI pienen palan hirveellä voiköntillä. se pitää lopettaa.

Päivällä siivouksen jälkeen: Tomaatti, pala kurkkua. fetaa mausteöljyineen loput, eli aika vähän. Muutama salaatin lehti, 7 mantelia, partista reilu desi, pieni pala leipäjuustoa ja teetä. söin liian vähän, mutta en jaksanut alkaa tehdä mitään, näillä pitäis salille jaksaa :roll:

Ei vielä ainuttakaan fazeriinaa! Lisäksi mummo antoi eilen mulle paketin after eightejä. En avaa. Tarjoan vieraille. Piste.

Uusiolukenut salmenkaitta&tavia sekä heikkilää. alleviivasin ja kommentoin marginaaliin (näin teen kaikelle tietokirjallisuudelle) ja nyt vien ne äipälle. Isä näitä on lukenut, äiti ei muka jaksa. Nyt se lukee!!!!

Illalla: Hyvinhän sitä salilla jaksoi, ja niska tuntui hyvältä. Vatsoja tein enemmän kuin yleensä, selkiä pikkaisen vähemmän kun tuntui jäykältä ja väsyneeltä lihakset. Tavallisesti siis 120 vatsaa, vinoja ja suoria, kuuluu mun alakertapäivään. Nyt tein vielä 60 ekstraa sillä yhdellä cosmon ohjeella :lol:

Jalat tuntui tänään jotenkin tosi voimakkailta... siis se on kai hyvä asia.
Yleensä teen esim. jalkaprässillä joko 90kg ja 3x15 tai 105kg ja 3x10... Nyt meni jälkimmäisillä painoilla 3x15 :D Siis, muutosten aika todellakin. alkaa varmaan lihakset turtumaan tohon samaan jauhantaan kohta. Myös takareisi meni tosi kevyesti, lisäsin toistoja, en painoja kuitenkaan. ens kerralla koklaan. Ainoa mikä takkuaa, on etureisi. Tämän oletan johtuvan siitä että olen vaihtanut alkulämpän juoksusta pyöräilyyn. Tätä suositteli siis fysioterapeutti, kun juoksu täristää selkää ja niskoja :(

aattekin mennä saunaankin, muuta nälkä ajoi kotiin.

Illalla siis: Vikat satsit kesäkurppalasagnea ja todella iso keko punakaaliraastetta majolla. 1,5 lasia punkkua. Vähän myohemmin jälkkäriksi desi partista, loraus kermaa ja tl st-dalfouria. Ei kyllä ollut oikeastaan nälkä. On vaan tylsää olla yksin kotona ja sitä kulkeutuu jääkaapille kuin itsestään... Ja samasta syystä vielä omena.

avo tulle kohta kotiin, se tilasi justa puhelimella lautasellisen palttoonappeja oivariinilla :evil: Täytyy mennä vääntämään niitä sille... Noh, ainakaan se ei syö niiden edestä sipsejä, kuten ennen muinoin :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-23 15:24:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Maanantaina olin unohtanut että mulla on seuraavana päivänä tentti. Jouduin siis pänttäämään eikä balletonesta tullut mitään.

Ma-aamuna:
Paistettu kananmuna ja oltsua, partista.
Päivällä: Unicafessa jotain karseeta parsakaali-tofu-paistosta, marinoituja kukkakaaleja, kaaliraastetta, salaattia. lasi piimää. PIeni pala ruisleipää hirveellä keolla voita.

Päivällä kotona: tenttiin lukiessa iski leivän himo, Vaikka se ei edes ole niin hyvää... Siis, pala ruis100-leipää voilla ja pari fazeriinaa sekä kahvia ja teetä. Kahvissa oli kermaa.

Illalla kotona: järjettömän pahaa porsaan jotain marinoitua kassleria tai jotain. se ei maistunut ollenkaan lihalle. söin sitä pienen pala, ja lisäksi 300g parsakaalia ja fetasalaattia. 1,5 lasia punkkua.

Tiistaina olin illalla tapani mukaan jazz-tunnilla. Meillä oli sijainen.

Tiistai-aamuna söin partista, avokadon, uunimunakasta, jossa tonnaria ja loraus kermaa. Siinä oli kolme munaa, ja söin noin kolmanneksen. Toisen kolmanneksen oti evääksi.

Päivällä unicafessa:
Meksikolaista jauhelihakastiketta, jauhosuurus, jauhelihaa, papuja, kiersin maissit. Salaattia, pari punajuurivipaletta, porkkanaraastetta, piimää ja se tonnarimunakkaan kolmanneksesta puolet.

Puoliviiden aikaan pari macadamiaa.

Tanssitunnin jälkeen pari macadamiaa ja munakkaan kolmanneksesta se toinen puoli...

Illalla, puoli yhdeksältä, pari irtokarkkia avokin pussista, jauhelihatomaattikastiketta, parsakaalia 150g, tomaatti-mozzarella-basilika-salaattia oliiviöljyllä. KALJA ja puoli lasia punkkua.

TÄNÄÄN lähden tästä kohta salille tekemään ylävartaloa ja keskivartaloa. saatan jäädä bodybalanceen sen jälkeen, jos puhtia piisaa.

Aamulla söin viimeisen kolmanneksen tonnarimunakkaasta, partista, avokadon, teetä.

Päivällä labran edessä käytävällä pikalounas: 20 macadamiaa. Ja nyt kotona oltsua muutama viipale ja oivariinia, sekä 0,5dl kermakaakao ja pari irtokarkkia :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-24 13:29:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En jäänyt joogailemaan, oli nälkä.

Tein illalla uunilohta ja pinaatti-vihreä papu.kerma-valkosipuli-soosia. Ja n200g meni kalaa sekä 150g keiteetyä parskaalia. soosia iso läjä. Jälkiruuaksi kermaviili-kerma-mustikkasotkua.

Tänä aamua: nukuin pommiin ja 07.45 piti olla jo yths:llä hammaslääkärissä. Ehin justiinsa syödä tosi pienen palan kaura100:ää ja sen päällä vuori voita plus kaksi palvikinkkusiivua ja pari oltsusiivua. Evääksi nappasin partis-kerma-mustikkasotkua tupperissa, jonka söin yhdeksän pintaan viikissä

Puolen päivän jälkeen söin parisenkymmentä macadamiaa.
Ja nyt tunti siitä, söin konetta avtessani palan koskenlaskijaa.

Tänään urheilusta vastaa bodycombat, jonka jälkeen on kiirus kuoroon.

Olin siis hamaslääkärillä... reikiä oli muutamia, mun tokat!! PUrentakiskoja olin siis hommaamassa stressipurentaan, ja ne saankin jos haluan. Ensin käyn kuitenkin oikojan pakeilla, josko oiottaisiin sittenkin.
antoi jumppaohjeita pään seudulle ja määräsi mulle lääkkeeksi punkkua :shock:

...siis: määräsi oikeastaan lääkkeeksi vaans en korkin, sillä se on kuulemma juuri oikean kokoinen väline leukaperiä venyttämään. Korkki vaan etuhampaiden väliin ja venyy itsestään :lol:

etolasta SAISI pelkkiä korkejakin, mutta kyllä mun tilassani mä sen punkunkin tarviin :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-26 14:22:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Söin torstaina kolmelta kolme isoa nakkia ja kolme pekonisiivua. Viideltä hikoilin bodycombatissa, kuten tulikin jo ilmi. Sieltä ryntäsin kuoroon ja siinä seitsemältä söin evääni: palan koskenlaskijaa ja omenan. Illalla kymmenneltä söin pari desiä sitä pinaatti-papu-kerma-juttua ja after eightin ja lasin punkkua.

Perjantai oli lakisääteinen välipäivä. Ja syömiset meni ihan pipariksi (no, niitä en sentäs syönyt :evil: )

siis: aamu alkoi mukavasti munakkaalla, jossA 2 munaa, loraus kermaa ja 1,5 isoa nakkia. sitten vielä 1,5 dl partista ja mustikoita. Nam. Näillä mentiinkin sitten tuonne kahteen asti, jolloin söin cafe javassa salaatin, marinoiduilla munakoisolla ja kesäkurpitsalla sekä fetalla.

Sitten menini mummolle ja sorruin koleem isoon palaan kaura100-leipää, sillä ostin ihanaa kirnuvoita....
Menini kaupaan siinä kahdeksalta ilalla mummolta tullessani kun kulta tahoi kaljaa... Ostin ittelleni crowmooren, ja LAKUJA ja vaniljajädee.
SÖin aika paljon lakuja ja varmaan 150g carte dorin vaniljajädeä, jossa 15g hh/100g. Jäde oli ihan ookoo mutta sidu ja laku eivät. Ja yksi leipä olisi riittänyt :evil:

Söin eilen illalla myös ennen herkkuja jauheliha-pekonipihvin, voissa haudutettuja sipulirenkaita, ja uunijuureksia.

Tänään launataina olen jo käynyt salilla!!! Tein alavartalon, ekstra-keskivartalon, ja kevyillä painoilla vähän palauttavaa jumittuneeseen yläkertaan.

aamulla söin kolme siivua pekonia, ienen palan kauraleipää sillä hiivstin kirnuvoilla (ihan liian hyvää) ja muutaman lakun taas... ja sitten teki mieli jo omenaa, ja sitten meni puolikas banaani.... ja voi helvetti.
Tuli aivan järkyttävä nälkä ja pyörrytii salilla. Ois pitäny paistaa mun ja jättää hetelmät ja lakut ihän suosiolla pois...

Nyt söin samaa kuin eilen illalla ennen herkkuja. Jäa vähän punkkua ja desin vaniljajädee. Tää herkuttelu jää tosi tehokkaasti päälle...
Illalla on parhaan kaverin läksiäiset. Pakko ostaa sinne jotain juustoo. Enempää karkkia en kestä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-26 22:43:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Totta turiset tosta herkuttelusta: se jää äkkiä tavaksi. Joka päivä pitää saada jotain pientä. Mä pystyin oleen ruodussa vähän aikaa, kun alotin päikyn, mutta nyt on taas tullut mässäiltyä epäkarpisti.

Pitäs olla 2 viikkoa totaalisesti irti sokerista.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-27 10:48:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, toi parin viikon totaalikieltäymys kuulostaa todella hyvältä :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-01 17:16:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ohhoh, niin se aika vierähtää kiiruussa :D

Maanantaina olin salilla yläkertaa rakentamassa.

Tiistaina oli jazz.

Keskiviikkona kävin 30min juoksulenkillä. aika lujaa meni, satoi näetsen :lol:

Torstaina oli alavartalon ja keskivartalon hinkkausta taasen. Jalat tuntui vähän väsyneiltä, ja oli hirveä kiire, joten venyt jäi vähäisiksi.

Tänään: ei mitään.

Hmm.. koko viikon syömingit pääaterioilla olleet karppia, mutta sitten pikkuherkkuja kuten runebergin torttua on mennyt jonkin verran....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-02 10:57:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

jees, eli lauantain kunniaksi bodyJammiin ja siiten salille hinkuttamaan yläkertaa. Niska ja selkä toimii kiitettävästi.

Tänään ruokailut alkaneet erittäin karpisti.

Ja kanankoipea salaatilla olisi tarkoitus purraa iltpäivällä. Illallaa onkin sitten tuparit... Siellä saatan joutua jotain vähän syömään... Toivottavasti siellä on nakkeja niin kuin viimeksikin :roll:
Ja juomaksi otan kuivaa valkkaria varmaan, booleihin en koske pitkällä tikullakaan. En kuitenkaan ajatellut liikaa juoda, muutaman lasin.

Huomenna tulen listaamaan tuhoa

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-04 17:50:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

HIHHII, eli päivitystä tupareista:
Koko pullo valkkaria, 4g hh/L, joten ei paha. Sitten kuitenkin vielä kaksi ISOA MUKIA viruvalgee-lidlin aplarilimu-sekoitusta :lol: Oli hirveää mutta jotenkin tunsin sitä tarvitsevani :twisted:
Sitten kaksi koktailpiirakkaa hirveellä läjällä munavoita, tosi pieni pala jtn tavispiirakkaa ja pieni pala patonkia runsaalla tuorejuustolla ja yksi itse tehty kaura-kookos-keksi. Ihan ok meni.

Yöllä vielä viisi falafeliä ja viisi ranskalaista.

Mutta sunnuntaina, jolloin liikuntotaukoa, meni överiksi.
Aamu alkoi ihanasti vatajan nakeilla ja partis-puolukka-seoksella.

Sitten lähdettiin vanhemmilleni, jossa ne paholaiset halusivat tilata pizzaa. Söin siis pizzaa ja olusenkin kumosin.

Puolustukseksi täytyy sanoa, että mä olin ainoa neljästä, jonka pizzasta valui armottoman iso rasvalammikko pahville :lol:

Tänään aamu alkoi kahdella keitetyllä kananmunalla ja oivariinilla, sekä pienenpienellä palalla kaura 100 jossa päällä köntti voita ja arkijuustoa.

Eväänä oli viikissä partis-kuohukerma-puolukka-sekoite sekä manteleita. En vaan enää kestä niitä unicafen ruokia!! Tartten totaalisen tauon.

Heiluin salilla tänään. Tein alavartalon ja ylävartaloakin palauttavasti. Olen huomannut että tuo vm. auttaa ylävartalon palautumisessa-ainakin mulla. Palautin taas smith-kyykyt mun ohjelmaan, koska jalkaprässi oli rikki. Tuli niskan kuntoa siinä samalla testattua. Katotaan aamulla miten jumissa se on.

Äsken söin pari mantelia metrossa ja siiten savusulatejuustopalan kotia tultua, sekä pienen palan kaura100 voilla (mun palari :lol: )

Muuten, kaura100 on pieninä määrinä virallisesti astunut mun ruokavaliooni. Pienillä määrillä tarkoita 1-2 puolikkaan pelikortin kokoista palaa.

EN tiedä vielä mitä toi avokki tänään ruuaksi väsää, mutta hapankaalia syön ainaskin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-07 09:31:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

nooh, tiistaina meni sitten se runebergin torttu... Lisäksi ostin avolle lakupussin kun se ei saanut haluamaansa työpaikkaa :(

(joo, tiedän, lohtusyömostä... ja sokeriakin vielä...) ... ja sorruin muutamaan lakuun sitten itsekin.

Eilen söin siskolla pinaattiletun ja join kaljan. se tarjosi enkä kehdannut kieltäytyä kun sinne väkipakolla tungin viiden minuutin varoitusajalla.

Muutoin syömiset ollet karppia, eikä toi kauraleipäkään enää maistu kun tein reseptiosion juustoleipäsiä :)

Liikunnot sitten:

Tiistaina jzz

Keskiviikkona ei mitään, sillä labrassa meni puoli viiteen, enkä ollut syönyt 10 tuntiin, joten tulin kotiin tekemään ruokaa ja jätin salin välistä.

Tänään torstaina: Nyt lähdössä aamusalille tekemään ylävartaloa ja keskivartaloa tietty.
Sitten viikkiin syömään unicafeseen mahd. karpisti ja labraan kalibroimaan finnareita. Sit seminaariin, kotiin, ruokaa, kuoroon ja baariin!

Upeeta, sitten puolikuolleena kotiin kahdelta yöllä ja aamulla ysiltä skarppina seminaariin... Alankohan olla liian vanha tällaiseen pyöritykseen... :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-09 16:34:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Perjantaina olin hoitamassa serkkupoikia koko illan. Ei liikuntoja. Syömiset: .... en kehtaa... Noh, ihan rehellisesti: Aamu meni hyvin, karppijuustoleipänen savusulatejudella, voilla ja maksamakkaralla sekä partista, kuohukermaa ja puolukoita. Ja kahvia kermalla.

Päivällä koulussa kolme kalapihviä munavalkokastikkeella-molemmissa haiskahti tärkkelykselle ja pahasti :? sekä iso kasa keitettyä kukkista ja punakaaliraastetta joka oli pilattu tietenkin tölkkipersikan paloilla :? ja tosi pieni ruisleivän siivu lastattuna kukkuroilleen voita. Kerään aina katseita tolla mun "leivällä" :lol: .

Sit lähti alamäkeen... avo suostutteli mut syömääm dallaspullan.. joo, tiedän, äklomakeeta ja hirveetä ja turvotta tolkuttomasti... mutta, söin sen :cry:

Sitten en mitään kunnollista oikein kerennytkään syödä... se tietää aina huonoa!

Pari juustosiivua, pestoa ja maksista meni...

Ja poikia hoitamassa meni 2 banaania ja valion vanilla-sarjan äklömakeeta jugurttia pari desiä. Häpeän syvästi.

Tänä aamuna söin palan kaura100 voilla sekä savujuustoa ja maksamakkaraa ja partista kermalla ja avokadon.

Olin BodyJammissa ja salilla tekemässä alavartaloa. Tosi kiva sarja oli tänään muuten.. Vähän jazzahtava :D

Sitten kotona söin raejuusto-pesto-suolapähkinäsekotusta sekä vielä vähän vain pähkinöitä. Kohta voikaalia ja krma-jauhis-kastiketta.

Light-sidua menee tänään, ja tavallista kuivaa omenaakin... Yritän olla syömättä bileissä karkkia....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-13 20:53:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei taas!! Kiirusta pitelee... Näkyy liikuntojen vähenemisenä ja hiilarin lisääntymisenä... Onneksi ens viikolla on labrasta taukoviikko.

Lauantaina meni siis bileissä 5 geisha-konvehtia. Ihan hyvä. Eikä yhtään kaljaa vaikka tarjottiin. Olen tulossa varmaan kipeäksi :shock:

Sunnuntaina meni suht karpisti, keravalla taas koiruuksien luona (ja vanhempien). Punkkua pari lasia ja parit lakut, jos miinuksia halutaan ettiä. Ei liikuntoja :(

Maanantaina... En muista yhtään mitä söin tai tein... En varmaan liikkunut ainakaan yhtään... Ei kun joo!! Väänsin seminaariesitystä koko päivän labran jälkeen!

Tiistaina oli jazz ja karpisti tuli syötyä :D

Tänään keskiviikkona ei liikuntoja, vaan hoitamassa kummityttöä leppävaarassa :D

Muuten karppia, mutta kohta syön runebergin tortun... Niitä sai eurolla! Ja ehon niitä ihania kosteita!!! Hyi mua 8)

Tooosi vähän liikuntaa... Ja koko ajan semmonen orastava kipee olo, mutta sitten ei kuitenkaan kunnolla :roll:

ViestiLähetetty: 2008-02-28 10:45:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaahas, jaahas. Taas täällä, pitkästä aikaa :roll:

Liikunnoista:Käynyt salilla, mutta noin 1 kerran vookossa, ei kolme :cry: Lisäksi jazz joka tiistai. Ulkona enemmän, kävelyä ja vähän juoksua, mutta kun niskat reistaa taas :cry:

Hierojalla käynyt ja kauratyynyllä hautonut niskoja ja selkää.

Nyt tuntuu että nuha iskee.

Tänään menossa kuitenkin 60min astangaan, jossa ei siis tehdä kaikkia lattiasarjoja, vaan vaihtelevasti niitä. Auringot ja seisomat tehdään kaikki. Sopii mulle tuo lyhyt astanga :)
Kunpa vaan niskat sietäis nyt niitä aurinkoja.

Eilen olin salilla tekemässä alavartaloa viikon tauon jälkeen.

Ilmoittauduin myös vuoden tauon jälkeen jälleen balettiin. Odotan sitä todella innolla. se alkaa viikon päästä lauantaina ja on keskipäiväm 75min tunti. Ihanaa kun sai aikatauluun vähän pidemmän tunnin, kun niillä 60 min tunneilla ei kerkiä keskilattiasarjoja paljonkaan tehdä.

Ensi syksynä tavoitteena kärkitossut :mrgreen: . Olen päättänyt että polvet kestää. Niiltä en kysele :twisted:

Stressipurentani on muuttunut pahemmaksi. Tässä viikon ajan olen huomannut kuinka isoa annosta ei jaksa pureskella loppuun vaan leuat väsähtää. Eilen illalla sitten porsaankyljystä syödessäni leuat päätti lyödä hanskat tiskiin ja menivät ketaleet jumiin.

Aamulla en saanut suuta kunnolla edes auki!
Kävelin reippaana tyttönä aamutuimaan YTHS:lle hakemaan sirdalud-kuurin jälleen. samalla vähän apua ehkä niskoille. Vähän rentoutusta pilsulla, ja sitten venyttänään.
Tänään siis kävelyä n. 2 km, aika huimaa :twisted:

Syömisistä...

Parin viikon sisällä tullut enemmän repsuja kuin yleensä samanpituisella aikajaksolla.

Rakkain ystäväni muutti ukonsa kera riihimäelle ja tupareilssa vetelin sitten lakua, karkkia, sipsiä, suklaakakkua... Ja taivaallista pekonipiirakkaa minta palaa, pohjassa tavan jauhoja.
Ja.. boolia, missä sokerilimua... aika paljon... Ja yöllä hamppari... Ei helvetti, miten mä kehtaan kirjottaa edes tän
sitten...

Myöhäislaskiaista viettämässä sedälläni.. pulla :oops: Sen pullan jälkeen olin lenkillä, ja oli ihan karsee olo. Ihania hiivaröyhtyksiä jne.

Muutoin karkkia viime viikon torstaina kuorossa ja perjantaina leffassa...

Eilen vanhemilla tosi pieni pala tavallista pitsaa.

Noin, synninpäästöä varmaan turha odottaa...

Tuntuu, että nämä kaksi vähäliikuntaista viikkoa useine repsuineen ovat tuoneet vähän tohon masulle jotain pehmeää... Kääksis. Toivottavasti kuvittelen... Vaakaa en käytä.

Tänään syömiset olleet ja tulevat olemaan esimerkillisiä. Ja pehmeitä, koska en voi juuri purra...

ketuttaa kun ympyrätalon ässästä ei saa luomukermaa... Onneksi viikin prismasta saa...

Noh, nyt oon purkanut sydäntäni tarpeeksi. yritän nyt käydä täällä säännöllisemmin, mutta labrassa on kyllä ollut aivat hiivatin kiire.

Vielä loppukaneetiksi; Olen tässä pohdiskellut liikuntojani ja tuntuu että on muutoksen aika. Silloin kun vielä kävin pääasiassa tnssitunneilla, lenkkeilin, joogasin, kävin bodylogicissa, olo oli ihana ja notkea. Ja vielä silloinkin, kun aerobic tuli kuvioihin.

Sit rupesin bodypumppaamaan ja rahan puutteen takia tanssit väheni. Nyt kun vääntää vaan salilla, on jokapaikassa tukkoinen olo ja lenkillä ei jaksa käydä...

Venyvyys vähentynyt ja selkä jumissa ja niskat suoraansanottuna paskana...

Olen päättänyt että tässä kevään ja kesän kuluessa rupean retroliikkujaksi ja vaihdan ohjelmistoon joogaa, bodybalancea, ulkoilua hölkkäillen ja juosten, ja tanssia! Balettiin mars, ja ehkä keväällä otan kolmannen tanssitunnin, jos työt jatkuvat ktl:lla kesän harjoittelun jälkeen (sormet ristissä, tahtoo gradun!!)

Salilla täytyis kyllä kans käydä... EM. lisäksi, jos kerran viikossa menisi tekemään kokonaisvaltaisen treenin... se ois helppo sovittaa täyteen buukattuun aikatauluuni. Päivää voisi vaihdella, noin 5-7 vrk. välein kävisin. Hmm...

Olin kyllä ajatellut aloitta ensi syksynä sen thainyrkkeilyn, kun viime syksynä siitä ei tullut
mitään, mutta ehkä vaan otankin tanssitunteja enemmän ja rupeen taas aktiivihölkkääjäksi. Kaipaan sellaista luovaa toimintaa, en salilla ähkimistä ja säkin hakkaamista yms.

Ok, liikunnan iloa kaikille!! Kevättä kohti!

ViestiLähetetty: 2008-02-29 18:15:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Johoo... Eilen siis astangassa, tuntui vähän tänä aamuna takareisissä. Selkä tuntuikin sitten taas paremmalta!

Illalla söin sikanauta-kesäkurppa-kerma-muna-paprika-laatikkoa joogan ja kuoron välissä lennossa. Salaatit jäikin sitten syömättä :? Kuorossa on aina muuten tarjolla tauolla jotain karkkia tai keksiä tai... Yleensä en sorru, mitä nyt viime viikolla, mutta eilenkin tuli pari karkkia otettua. Laumasielu nosti päätään :evil:

Tänä aamuna vetelin kaksi keitettyä munaa voinokareella varustettuna ja meetvurstin kokoisen palan kaura100-leipää voilla ja sillä meetvurstilla. Käväisin viikissä ja jatkoin salille.

Tänään salilla kuntopyöräilin (niska ei salli juoksua, kokeilu on :( ) kokonaiset puoli tuntia. Sitten tein ylävartaloa ja tavallista enenmmän vatsoja, n.180. Tein jopa kiertoja, joita inhoan syvästi, aika paljon.

Venyttelin hyvästi ja jäin salille vielä suihkun jälkeen lukemaan uusinta Fitnessiä ja syömään lounasta (samaa sötkötystä kuin eilen illalla kuorossa). Fitnessin "koko perheen ruokaohjeet, helpot ja terveelliset" kauhistuttivat :shock:

Nyt kotona en tässä varsinaisesti ruokaa laita, illalla viikonlopuksi vanhemmille. Avokki söi kaikki tähteet, mulle jäi vaan vähän uunijuureksia valkosipuliöljyssä. Niiden lisäksi 3 siivua metua ja kaksi palaa välimeren goudaa ja pari kouraa suolapähkinöitä.

Illalla on kuorokaverin läksiäiset. Viina on pannassa sirdaludin takia, ja siksi pelkäänkin, että karkkia tms. menee tavallista enemmän... Apuva! Kohta syön vielä puol purkkii kermaviiliä että olo olis mahd. ähky bileissä.

Viikonloppuna keravalla ois tarkotus lenkkeillä paljon koiruuksien kanssa, joten toivottavasti ilmat sallivat :D

Hyvää ja etenkin aurinkoista viikonloppua kaikille!

ViestiLähetetty: 2008-02-29 20:11:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Harmillista että sun keho oikuttelee noin kovasti :? Toivottavasti nyt ainakin stressipurenta helpottaisi, sillä onhan tuo hankalaa, jos ei pysty kunnolla syömään.

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua sinullekin! :D

ViestiLähetetty: 2008-03-10 12:49:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei, vierailijoita :D Kiitos käynnistä, Urheilijatyttö!

Viime viikon maanantaina olin koklaamassa bodyviveä ja sen perään bodyjammaamassa. Vivestä en tykännyt, varmaan suunnattu vähän eri kohderyhmälle. Oli vaan pakko mennä johonkin ennen jammia kun balletone olikin tauolla, enkä tiennyt sitä. Vivessä kramppas etureidet pikkaisen. Kivennäisvettä sitten tankkailin.

Tiistaina oli jälleen jazz. Etureidet muistutteli itsestään.

Keskiviikkona olin neljään asti viikissä, ja tarkoitus oli jatkaa salille, mutta mutta... Sain hirveän hyperventilaatiokohtauksen päivän päätteeksi, kun kammottava stressi laukesi. Kohtauksen aiheuttamat tunnin kestäneet lihaskrampit ja tärinät siis liikuntamuotona :roll: Isi haki mut ja avokin keravalle rentoutumaan. Rentouduin siis uunibroilerin ja kolmen siiderin verran. Kaksi olivat lakkalaittia ja yksi crowmooren extra dry. Silti, vika oli vähän liikaa.

Torstaina olin salilla, alavartalo oli vuorossa. Vatsoissa tuntuivat keskiviikkoiset krampit, mutta kaikki 130 sain tehtyä. Etureidet eivät olleet palautuneet. Yleensä kun teen 40kg 3x10 tai 50kg 2x10, niin nyt sain väännettyä 30kg 1x9 ja 1x8... Vähän säälittävää.

Perjantaina olin tentissä taas 30min :mrgreen: Viimeksi 25min istuttuani sain kolmosen :mrgreen: Hih, kirjottaa vaan nopeesti kaiken mitä tietää, miksi siellä pitäisi kaksi tuntia muhia, täh?

Perjantaina olisi ollut ylävrtl päivä, mutta lähdettiinkin avokin vanhempien mökille purkamaan mun stressiä. Stressin purku alkoi pusilla lakuja :evil: Stressi poissa, morkkis tilalla :evil:

Perjantai meni siis junassa, mutta lauantaina kävelin reippaasti sellaisen reilun tunnin.

Sunnuntai liikunnallisesti täysi nolla. Aika karpisti tuli lakujen ohella syötyä.

Tänään maanantaina olen jo käynyt viikissä, prismassa ja tehnyt ruokaa, ja kello on vasta puoli yksi. Mahtavaa! Kohta syön kookoskerma-kanaa jossa vähän survottua banaaniakin, sekä al denteksi keitetyjä kukkakaalia ja parsakaalia. ai joo, äsken meni 1 pala fazerin liilaa.

Tänään menen salille tekemään sen ylävartalon sitten.

JA: terveysraportti! Sain oikoja-ajan siirrettyä maaliskuulta huhtikuulle. Viikkoon ei suu tosiaan auennut, edes oliivi ei mahtunut sisään puolittamatta, mutta nyt aukeaa! Särkee kuitenkin vielä niskaan, kaulaan ja ohimoon, nuo leuat.
Tätini vie minut selän ja niskat spesialistille, jolla itse käy. Ja maksaa viulut :shock: IHANA TÄTINI!!!

Eikohän tää tästä :D Vielä kun ton stressin ja ahdistuksen sais pois... Ei tarttis hyperventiloida niin kauheesti.

Niin, ja nivelkipujen johdosta (pahoja, ei voi kassia kantaa välillä-ranteet,sormet) verikokeiden tuloksia odottelen...

Jees, tänän keravalle morjestamaan koiria, kun viikonloppu meni hämeessä
:D :D

ViestiLähetetty: 2008-03-10 12:56:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vetävä ja huomiotaherättävä otsikko!

79 kg = BMI 29 lievä lihavuus
68 kg = BMI 25 normaalipaino

Huomispäivään uupumatta uin.

Kuvassa norsu norsun selässä, korvieni välissä 65-kiloinen viehko nainen. Miksi tämä ristiriita?

ViestiLähetetty: 2008-03-10 23:00:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oikein paljon kiitoksia, Puijotar! Toivottavasti niitä riehumisia kertyisi repsuja enemmän :lol:

Ja edittiä: En kerennyt salille, kun piti keretä autokyytiin keravalle. Juoksin sen sijaan puoli tuntia, ja venyt päälle. Oli ihana, aurinkoinen ilma.
Keravalla söin iison kasan sallaadia, aika moisen läjän savulohta ja herkkusieni-ranskankermakastia =P~
Kaksi crowmooren extra dry-tölkkiä. Eikun, avokki joikin toisesta puolet, hyvä-maksa kiittää. Nykyjään juonkin sidua aina vanhuksilla, kun kustantavat... Ja sitten iltapala, kun vanhukset sellaista harrastavat vielä: aplari. Katotaan mitä maha sanoo :twisted:

VIELÄKIN avokki ja iskä ahertavat rakentamassa yläkertaa... Kello jo ykstoista, ja kuudelta herätys... Noh, mie painun pehkuihin. Öitä.

ViestiLähetetty: 2008-03-13 14:38:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joopajoo...

Tiistaina poikkeuksellisesti EI ollut jazz-tuntia. Tai olihan se, mutta ilman meitiä. En ole maksanut tämän jakson tunteja (neljä tiistaita) kun ajattelin mennä korvauslapuilla.
Tänä tiistaina valitsin kuitenkin salin, kun maanantaina ei kerenyt. Tuli jo hälyttävän pitkä väli ala- ja lävartalon välille viime torstaista.
Kokeilin iistaina uutta vatsatyyliä, jonka avokki mule neuvoi. Siinä tehdään esim. 30 suoraa sit uppia pallon päällä, sitten 30 sellaista kiertäen, ja tämä setti yhteensä kolme kertaa. Kun yleensä olen tehnyt esim. 3X30 suoraa sit uppia pallon päällä ja myöhemmin vielä 3x30 kiertäen, niin nyt jo yhdellä kerralla tulee 60 toistoa enemmän kuin aiemmin yhteensä! Johtuu kuulemma siitä, että kun liikettä vaihtaa koko ajan, niin jaksaa paremmin. Kyllä jaksoikin :mrgreen:
Lisäksi myöhemmin tein samalla tyylillä ylävartalon nostoja ja jalan laskuja samalla tyylillä.

Kesiviikkona oli huilipäivä. Siskon kanssa itiksessä pyörittiin. Sain siltä ruotsin tuliaisiksi ihanan mustan Queen-kangaskassin.

Syömiset olleet muutoin karppia, mutta tänään labraraborttia kirjoittaesani suuhun eksyi valehtelematta 7 :!: palaa fasun liilaa :oops:

Tänään torstaina menossa astangajoogaan ja kuoroon.

Prismassa oli vatajan makkaraa alessa! Ennen niitä oli usein, nykyään yhä harvemmin. Ihmiset ovat löytäneet vatajan. Äsken siis yksi vataja lounaaksi ja eturuaksi oli sitä suklaata...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00