karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-24 14:14:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-04-10 11:00:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos vinkeistä ja tsempistä!

Pakko oli tulla kertomaan, kun näin viime yönä sellaista unta, että olin mennyt BodyCombat tunnille. Siellä oli tosi ahdasta ja se rutiini oli ihan älyttömän vaikea (oikein ihmetyttää että miten mun alitajunta sai yöllä aikaan niin monimutkaisia koreografioita!) Joka kerta kun piti heiluttaa kättä tai jalkaa niin potkaisin vieressä olevia :D Lopulta mun ympärille oli muodostunut semmonen iso tila, ja muut combatoi nätisti vierekkäin kuin sillit suolassa ja minä heiluin yksinään siinä keskellä salia :lol: Samassa unessa olin menossa myös BodyPumpiin ja siellä oli jengi jo asettanut kaikki kamat paikoilleen ja ohjaaja huusi, että "nyt alkuun tuhat punnerrusta". Mietin että onpa aika rankkaa ja kyselin siltä että mihis mä nyt oikein asetun, mutta lopulta tultiin siihen tulokseen, että ehkä parempi jos en tuu koko tunnille :D Että tämmöstä...

Mutta meen kyllä käymään siellä combatissa silti! Pitää vaan jotenki yrittää osata ajoittaa syömiset, etten ihan kuole sinne. Pitkästä aikaa kun aloin liikkumaan taas ja kävin ekan kerran BodyJam tunnilla, niin vartin jälkeen meinasin kuolla. Paleli hirveesti ja heikotti. Veikkaan että osasyy oli siinä, että kroppa ei ollut vielä ihan oppinut tuota karppaus + liikunta kombinaatiota...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-04-10 17:16:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heips! Tupareista ollaan selvitty niukin naukin hengissä, meinaan karppisapuskalla (ja vielä melko vähäisellä sellaisella) + emännän valmistamalla boolilla sain itseni melko huonoon kuntoon :smt105 , josta lopputuloksena oli tämä: :smt078 Onneksi ymmärsin soittaa miehen hakemaan mut kotiin jo ennen puoltayötä, ettei ilta olis päättynyt vieläkin katastrofaalisemmin! :o Hauskaa kuitenkin oli, mut ei kiitos ihan vähän aikaan samanlaisia kekkereitä mulle... :mrgreen:

sädetikku: Olitpas sitten oikein kunnon jumppamaratonissa, hyvä! =D> Ja uudet tilat on aina kivoja! :D

amj: Nyt ke olis melkoisen hyvät tsäänssit mahtua mukaan tuohon klo 17 kahvakuulaan, koska sovin yhden kaverini kanssa, et treffataan siellä pelipaikalla jo klo 16! Eli varataan silloin paikat ja mennään odotteluajaksi polkemaan crossaria tms.! :D

PupuPunkero: Melko rankka uni sulla ollut! :mrgreen: Taitaa sun alitajunta luoda sulle pikkasen ennakkopaineita tuosta combatista, mut ei se ihan noin vaikeeta eikä rankkaa oo! :mrgreen: Mut tosiaan tuo syömisen ajoittaminen on tärkeä juttu; ei liian myöhään eikä liian aikaisin sais syödä... :roll: Ehkä joku pari tuntia ennemmin kannattais syödä jotain; ei mitään raskasta ateriaa, mut kuitenkin sen verran että jaksaa... Käytäntö opettaa kyllä, tsemppiä vielä! :D

Onneks saa huomenna vielä levätä noista urheiluista (varmaan tää kankkunen jatkuu vielä huomennakin), kun on se kynsihuolto. [-o< Mut tiistaina sit voimia keränneenä combattiin! :D

Gabriela: painonvartijasta karpiksi? Tsempitys kelpaa! :D

ViestiLähetetty: 2011-04-10 21:16:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vai silleen sulle kävi :mrgreen:
No kerrankos sitä.. Hyvä onkin tuollaisen jälkeen pitää pari välipäivää ennen rankkaa liikuntaa. Kirjottelehan sitten mitä tykkäsit kuulasta. Mä olen ihmeissäni lukenut tuolla kahvakuulaketjuissa jostain "kuula-zumbasta" Ilmeisesti tästä nyt on tullut sellainen mutovillitys ja kaikissa paikoissa tunnit ei sit ole niin hyviä. :wink:
Onneksi meillä on kuitenkin ihan huippu-ohjaaja. Me EI tod siellä tunnilla "zumbata" :shock:
Toivottavasti myös teillä on hyvä vetäjä.

Lainaa:
Mutta meen kyllä käymään siellä combatissa silti! Pitää vaan jotenki yrittää osata ajoittaa syömiset, etten ihan kuole sinne. Pitkästä aikaa kun aloin liikkumaan taas ja kävin ekan kerran BodyJam tunnilla, niin vartin jälkeen meinasin kuolla. Paleli hirveesti ja heikotti. Veikkaan että osasyy oli siinä, että kroppa ei ollut vielä ihan oppinut tuota karppaus + liikunta kombinaatiota...

Pupupunkero, sulla on ollu tosi hauskat unet :smt044
Ei se nyt ihan noin kamalaa ole, vaikka kyllä ahtaassa salissa kieltämättä pitää vähän varoa :mrgreen:
Tuo on ihan totta, että karppauksen alussa liikunta saattaa uuvuttaa. Mulla oli alussa muutama viikko tosi heikossa hapessa. Sen sijaan nyt kun olen tottunut, ei ole mitään ongelmaa.

Itse asiassa sanoisin että päinvastoin. Ennen oli PALJON tarkempaa taiteilua syömisen ajoittaminen että a) riitti virtaa b) ei ollut liian täynnä tunnilla. Nyt ei ole enää niin nökönuukaa, pelkällä lounaallakin (11.30) olen selvinnyt alkuillan tunnilla (16.30). Ennen ei tullut kuuloonkaan vaan pakko oli tankata välipalaa ennen treeniä. Tsemppiä! :smt023

ViestiLähetetty: 2011-04-11 20:41:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heips!

Olipas Gabrielalla rankat tuparit :mrgreen: =D> =D>

Olin Combatissa ja Zumbassa tänään. Meillä oli mielenkiintoinen Combat tunti: cd:tä ei ollut missään ja mentiin sit vanha (viimekertainen) combatsarja tän uuden sijaan ! Oli siinäkin tollee kylmiltään sekä "oppilailla" että ohjaajalla( oli muuten perjantain ohjaaja ) hiukan liikkeet hakusessa :lol: Mut hiki tuli, se on kai pääasia :D
Huomenna Attack !

ViestiLähetetty: 2011-04-12 20:18:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Prkl :smt013 :smt013 mun meni attackissa pohje paskaks!
Sama vika ku viime syksynä: pohjetta pistää niin perusteellisesti astuttaessa ja venyttäessä #-o #-o Olisko rasitusvamma? :smt102 :smt019 Katsotaan olisko perjantaiksi jo parempi, nyt buranaa kehiin :-k

ViestiLähetetty: 2011-04-14 13:55:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Helou, vihdoin täällä! :smt039 Tuparit oli tosiaan vähän rankemman puoleiset; mulla on edelleen ihan jäätävä päänsärky, tälläkin hetkellä. :smt086 Mä kun en ota kunnon kännejä kuin ehkä pari kertaa vuodessa, tuollasesta "lotraamisesta" puhumattakaan! :shock: Noh, ei boolia mulle nyt ihan vähän aikaan, kiitos! =;

amj: Eilen sitten vihdoin mahduin mukaan kuulatunnille, joka alkoi klo 17. :D Mä olin siis varaamassa paikkaa tunnille jo vähän ennen klo 16, ja sain paikan 10/15! :o Kaverini tuli vähän mun jälkeen, ja sai paikan 13/15! Ajoissa pitää siis näköjään olla! No mut itse kuulailu oli ihan mahtavaa, rankkaa mutta mahtavaa! :smt023 Ihan eri tavalla sai lihakset tuntumaa kuin esim. pumpissa, varsinkin selkälihat sai todellakin kyytiä! :mrgreen: Hiki päässä sai siis heilutella koko ajan, mut nautin joka hetkestä! :D Tämän tunnin ohjaaja ainakin oli tosi jees, saa sitten nähdä, millaisia ne muut ovat, kun melkein joka päivä on eri ohjaaja...

sädetikku: Mielenkiintoinen combat-tunti teillä ollut! :mrgreen: Mut vanha ohjelma tais olla hyvin muistissa? :wink: Ikävä juttu tosin tuo sun pohjevammas :( , nyt ei muuta kuin paranemisia! :hug:

Jepsistä, laitetaas vielä kertauksen vuoksi tuota tämän viikon ohjelmaa näytille:
ma: lepo, koska olin siellä kynsihuollossa työpäivän päätteeksi
ti: combat
ke: crossarissa 30 min, kahvakuula 45 min, koirien kanssa metsälenkillä 45 min
to: combat (tästä päänsärystä huolimatta aion mennä)
pe: lepo (iltavuoro)
la: lepo (iltavuoro)
su: pump + koirien kanssa ulkoilua (ainakin hienoa keliä on luvattu 8) )

ViestiLähetetty: 2011-04-14 21:48:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Lainaa:
mj: Eilen sitten vihdoin mahduin mukaan kuulatunnille, joka alkoi klo 17. :D Mä olin siis varaamassa paikkaa tunnille jo vähän ennen klo 16, ja sain paikan 10/15! :o Kaverini tuli vähän mun jälkeen, ja sai paikan 13/15! Ajoissa pitää siis näköjään olla! No mut itse kuulailu oli ihan mahtavaa, rankkaa mutta mahtavaa! :smt023 Ihan eri tavalla sai lihakset tuntumaa kuin esim. pumpissa, varsinkin selkälihat sai todellakin kyytiä! :mrgreen: Hiki päässä sai siis heilutella koko ajan, mut nautin joka hetkestä! :D Tämän tunnin ohjaaja ainakin oli tosi jees, saa sitten nähdä, millaisia ne muut ovat, kun melkein joka päivä on eri ohjaaja...

No piti sitten tulla tarkastaa, ootko jo käynyt kokeilemassa :mrgreen:
Tosi kiva että tunti oli onnistunut. Se ON aivan huippua. :)
Muuten tosi ärsyttävää tuo, jos ei koskaan voi olla varma.mahtuuko tunnille! Meillä on onneksi nettivaraus, joten mä varailen aina viikoksi lukkarista kaikki mahdolliset ja mahdottomat vaihtoehdot :whistle:
Siinä on vaan sitten muistaminen,että tulee peruttua ajoissane joille ei mene. Joutuu muuten viikoksi varausjäähylle :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-04-15 21:23:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

amj11 kirjoitti:
No piti sitten tulla tarkastaa, ootko jo käynyt kokeilemassa :mrgreen:
Tosi kiva että tunti oli onnistunut. Se ON aivan huippua. :)
Muuten tosi ärsyttävää tuo, jos ei koskaan voi olla varma.mahtuuko tunnille! Meillä on onneksi nettivaraus, joten mä varailen aina viikoksi lukkarista kaikki mahdolliset ja mahdottomat vaihtoehdot :whistle:
Siinä on vaan sitten muistaminen,että tulee peruttua ajoissane joille ei mene. Joutuu muuten viikoksi varausjäähylle :mrgreen:

No hyvä, etten mä sitten turhaan mennyt tuolle tunnille, kun sä oot pitämässä huolta! :mrgreen:

Meidän salilla ei oo valitettavasti nettivarausta (entisellä salilla oli, ja muistan miten noloa oli puhelimitse peruuttaa, kun ei napannutkaan jollekin tunnille mennä :oops: ), joten täytyy olla ajoissa paikalla. :? Tosin tuo koskee vaan tuota kahvakuulaa, kun se nyt toistaiseksi on niin pienessä salissa, että tunnille otetaan vain 15 hlöä. Isompaan saliin mahtuu 100 combatoijaa/pumppaajaa, joten nyt ei auta kuin odotella tuon kuulan siirtymistä sinne...

Ei muuten tullut paikat niin kipeiksi kuin olin alunperin kauhulla odottanut, ehkä käsissä jotain pientä tuntumaa, mut selässä ei juuri mitään! :D Saas nähdä, koska seuraavan kerran pääsen, tod.näk. vasta vajaan parin viikon päästä... :?

Tänään olin siis iltavuorossa, ja huomennakin klo 12.15 alkavassa vuorossa, etten ihan ehdi 11.15 alkavaan pumppiin. :x No mut sunnuntai on vp, joten silloin sitten klo 15 pumppiin! :D

Oon jo vähän malttamaton ens viikon treenien suhteen, joten laitan nyt jo alustavaa suunnitelmaa tähän:

ma: lepo
ke: ? vielä
to: (pump +) combat
pe: Pitkäperjantaina ei ohjattuja tunteja, joten varmaan pitkä metsälenkki koirien kanssa
la: aamupumppiin en pääse, koska oon töissä, joten varmaan taas ulkoilua koirien kanssa
su: pump

ViestiLähetetty: 2011-04-16 23:00:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nuo koiralenkit on kyllä ihan parhautta. VArsinkin jos saa jossain metsässä temmeltää. Tosin silloin kun mulla oli koiria niin enpä kyllä ehtinyt muuta liikuntaa harrastaa yhtään :shock:

ViestiLähetetty: 2011-04-22 14:43:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

amj11 kirjoitti:
Nuo koiralenkit on kyllä ihan parhautta. VArsinkin jos saa jossain metsässä temmeltää. Tosin silloin kun mulla oli koiria niin enpä kyllä ehtinyt muuta liikuntaa harrastaa yhtään :shock:

amj: Kyllä vaan. :smt045
Itsellä on tosin vähän huono omatunto, kun ei aina ehdi/jaksa ihan niin usein kuin haluaisi/koirat haluaisivat lähteä metsään tms. maastoon. :oops: Vinttikoiria tosin ei onneksi tarvise narun päässä taluttaa kilometrikaupalla päivittäin, vaan just tuo vapaana juokseminen on niille elinehto! :)

No mut, jos saisi tänne vähän yhteenvetoa viikon urheiluista... Öööö, jos mitään muistan... :roll:

ma: huushollin siivousta melkein 2 h + metsälenkki koirien kanssa 45 min
ke: lepo
to: combat
pe: metsälenkille ollaan ihan just lähdössä, upea sää! 8)
la: tod.näk. metsälenkkiä jos ja kun näin upeat säät jatkuvat
su: pump

Ens viikolla sovittiinkin yhden toisen kaverin kanssa kahvakuulatreeneihin menosta ke, jes! :smt023 Muita suunnitelmia sitten tarkemmin vähän lähempänä. :)

ViestiLähetetty: 2011-05-18 12:33:14 
Poissa
remppakarppi
remppakarppi

:smt064

ViestiLähetetty: 2011-05-23 14:14:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

[quote="Bandita" :smt064
:smt040

ViestiLähetetty: 2011-05-24 05:16:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heips!
Minne Gabriela on hävinny :smt006

Eilen alkoi uusi combat ohjelma; aivan mahti! Paljon potkuja ja muutenkin jalkapainotteinen koko ohjelma. Ja ne vatsalihasosuudet :smt007 :smt007 Wow!
Kehuinko jo ostaneeni Venumin "combat" shortsit? On komeet ja hyvät :smt045 :respect:

Ruokapuoli ollu kk verran hiukan sitä ja tätä, nyt tarvis ottaa niskasta kii ja ryhdistäytyä. Senttejä on kyl lähteny mm jaloista, mut valio sais olla parempi [-X

Olispa kiva kuulla kuulumisia täältä !
MOI!

ViestiLähetetty: 2011-05-27 22:20:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Combat suoritettu tältä päivää :respect:

ViestiLähetetty: 2011-08-12 07:51:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kylä o hiljasta 8-[

ViestiLähetetty: 2011-08-12 07:58:12 
Poissa
remppakarppi
remppakarppi

Sillon vissiin elämä? :shock:

ViestiLähetetty: 2011-08-14 15:19:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heh, kiitos sädetikku ja Bandita kun ootte pitäneet tätä jo lähes kuopattua päikkyäni pystyssä! :mrgreen: Treenit ei oo hävinneet mihinkään, johonkin vaan sain hukattua innon käydä täällä "Karppilassa", saati sitten päivitellä näitä päikkyjäni... :?

Mutta nyt ASIAAN! 8) Syksy siis alkamassa, samoin vähän niin kuin uusi alku tälle karppaamiselle ja näiden päikkyjen päivittämiselle! :D Tarkotus olis vetää entistäkin tiukempaa/useammin treeniä, joten tämä päikky olkoon tsemppiapuna siinä! 8) Missiona siis päästä tuosta kesän aikana kerätystä vararenkaasta (suklaata yms. :oops: ) ja saada farkut taas istumaan! 8)

Ensin kommentteihinne:

Lainaa:
Kehuinko jo ostaneeni Venumin "combat" shortsit? On komeet ja hyvät
Mitkä nää on??? :shock: :shock: :shock: Mäkin haluun!!! :o

Lainaa:
Sillon vissiin elämä?
Kyllä vaan. Vielä kun siitä sais täälläkin kerrottua! :mrgreen:

Nyt suunnitelmiin:

Ens viikko näyttäköön tältä:
ma: pump
ke: kuntonyrkkeily (mullon uus ihana harrastus <3 )
to: combat
pe: lepo/kahvakuula/combat
la: lepo/pump
su: koirien maastojuoksukisoissa

Lisäksi koirien kanssa lenkkeilyä aina sopivissa väleissä. :)

ViestiLähetetty: 2011-08-14 15:28:28 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

=D> Kiva ku palasit :)

ViestiLähetetty: 2011-08-14 16:37:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Lainaa:
Kiva ku palasit
Kiitti Teija! :hug:

Käytiin koirien kanssa heittämässä ½ h peltolenkki; minä lähinnä löntystelin ja tytöt otti muutaman kunnon spurtin. :lol: Vinttikoirien maastojuoksukisat siis ens viikon su, joten hyvä se on vähän reenaillakin... :lol:

Itsellä oli alustavissa suunnitelmissa mennä tänään pumppiin, mut päätin kuitenkin siirtää sen huomiselle; oli niin aikainen herätys töihin tänä aamuna, joten ei kun lepoa ja voimien keräilyä huomiseen! :)

ViestiLähetetty: 2011-08-15 16:27:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ärrrrrrrrrr; jostain sain ihan jäätävät vatsanväänteet + samaan syssyyn vielä kovan hammassäryn! :evil: :smt085 Hyvästi siis pumppihaaveet tältä(kin) illalta! :( Täytyy muuttaa suunnitelmaa, ja yrittää heittää kevyt peltolenkki noiden koirulaisten kanssa... Ja kolmas 600:nen Burana naamariin... :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00