karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-23 04:30:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 714 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-23 18:10:11 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Koska väitin että etuheilautus on kuningasliike, niin pitäähän sitä itsekin sitten tehdä.
Vaikka on välipäivä.

Mies makaa sohvassa. Sillon rapula. Ja mua pännii kun sillon rapula.
Nää sen rapulapäivät on maailman turhimpia kaikin puolin. Se haisee pahalle ja voi kattoo vaikka kymmenen huonoo elokuvaa putkeen.
Voitaisko ehkä tehdä jotain muuta, mullon sentään loma...

No, kohta sekin on ohi.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-07-23 19:57:32 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi

Mitenkä sattuikaan, mun miehellä on kans rapula ja oireilee just samalla tavalla. On kattonut tänäänkin jo kolme huonoa leffaa joille se nauraa vaikkei minua naurata ollenkaan :roll:

ViestiLähetetty: 2011-07-25 06:08:01 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Se kesälomista, nyt puuro ja mikromuna naamariin ja kehälle. Ehkä siellä ei vielä ole ruuhkaa.

Eilinen päivä meni Hangossa siellä tuulisella rannalla. Käytiin syömässä Piratessa (taas) ja vatsa oli niin piukeena, ettei reeni oikein meinannut irrota. Sinnittelin silti. (on kuulkaa muuten paikan kermainen lohikeitto nimensä mukaista!)
Lisäksi pohja oli niin pehmeä, että tuli tehtyä periaatepäätös, etten ikinä enää lähde 16-kiloisen kanssa sellaiselle. Hyvä ettei sattunut vahinkoja.

Heräsin tossa viiden aikaan enkä saanut enää unta. Kyllä se sitten iltapäivästä kostautuu taas.
Tänään voisin vaikka joogata. Tekis varmaan hyvää.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-07-26 19:39:38 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Aina kun mä kirjoitan tänne aamulla että vois vaikka niin se tarkoittaa sitä, etten tee mitään. Äääääääääähhhhh!

Tänään sentään nostelin, vaikka ensin tuntui siltä, ettei siitä välttämättä mitään tuu. Mutta tulipa vaan, tosi hyvä itse asiassa. Heiluria tein taas loppuun. Äkkiä noi kädet siihen tottui.

Huomisen lintsaan toimistolta. Siellä on niin kylmä, että mä tuun kohta kipeeksi, vien tosta noi karvasaappaat sinne seuraavaksi kaulahuivin kaveriksi.
Paitsi tänään ei aamulla ollut ilmastointi päällä joten olikin vaan kosteennihkeetä eka tunti. Mun ainoo paikalla oleva duunikaveri oli tänään flunssassa, mun tarvis se nyt kyllä välttää keinolla millä hyvänsä. Sai sit huudella asiansa oven takaa :lol:

Ostin yhden light-sidukan, Upciderin perryä. Yllättävän lenseä maku, vähän siitä tulee festarit mieleen (paitsi että tuo on kylmää) :D

ViestiLähetetty: 2011-07-27 20:47:55 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Tulihan sitten polkaistua kesän eka oikee pyörälenkki. Kerran on kyllä ennenkin yritetty, mutta tossa puolen kilsan päässä Mies havaitsi, ettei renkaassa pysy ilma.

Tänään kummiskin käytiin Espoon Keskuksen Punnitsejasäästässä. Nyt on pähkinävarastot tankattu. Ostin myös vaniljajauhetta, oli yllättävän edullinen kun maksoi alle 4 e. Jospa sitä joskus innostuis kokkaileen jotain...

ViestiLähetetty: 2011-07-28 19:24:29 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Tämmöstä mulla duunissa tänään:

Kuva

Kuulasaunassa sen sijaan saatiin hiet pintaan. Kävin siis elvyttämässä hyvän harrastuksen. Vielä sinne mahtuis lisääkin porukkaa jos vaan jotakuta kiinnostaa oppia nostamaan kuulaa niin, että se tuntuu ja näkyy vaikkapa pakaroissa. Neljässä kuukaudessa tämmösellä hyötysuhteella (vaa'assahan näkyy toisinaan jopa kilon painoero) näiden kuvien välillä, klik

Kaloreita en ole laskenut, alkoholia en ole vältellyt, lenkillä en ole käynyt enkä ole tehnyt askelkyykkyjäkään. Olen nostanut kuulaa.

ViestiLähetetty: 2011-07-28 19:28:26 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

traanitapiiri kirjoitti:
Mies makaa sohvassa. Sillon rapula. Ja mua pännii kun sillon rapula.
Nää sen rapulapäivät on maailman turhimpia kaikin puolin. Se haisee pahalle ja voi kattoo vaikka kymmenen huonoo elokuvaa putkeen.
Voitaisko ehkä tehdä jotain muuta, mullon sentään loma...

I'm in love (elä kerro sille rapulaiselle).

ViestiLähetetty: 2011-07-28 19:34:10 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^en tietenkä :D

ViestiLähetetty: 2011-07-28 19:50:58 
Poissa
Leijona
Leijona

Mä alan kans nostaan enempi kuulaa ja vien gf:lle kans yhen. Kaunista.

ViestiLähetetty: 2011-07-28 20:16:43 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Jos teillä on ongelmia, hankkikaa kuula 8)
:wink:

nimim. toistasenttiä kuussa

ViestiLähetetty: 2011-07-28 21:21:14 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi

traanitapiiri kirjoitti:
Kuulasaunassa sen sijaan saatiin hiet pintaan. Kävin siis elvyttämässä hyvän harrastuksen. Vielä sinne mahtuis lisääkin porukkaa jos vaan jotakuta kiinnostaa oppia nostamaan kuulaa niin, että se tuntuu ja näkyy vaikkapa pakaroissa.

Harmin paikka kun on muutama sata kilometriä välissä, muuten olisin kuule tullutkin 8)

Kyllä tuo kuula on ihmekapistus. Mullakin on lähtenyt muutamassa viikossa Rinnanympäryksestä -3 cm, vyötäröltä -1 cm, lantiolta -2 cm ja reisistäkin -2 cm. Ruokailut ennallaan ja salikäynnitkin lopetin samantien kun kuula tuli taloon :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-07-28 22:09:21 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Pökerryn, kun aattelenkin saunomista teitin kaa. Jonkinlaisia käsipainoja oon harkinnut. Mikseipä kuulia, tuntuisivat soppeleilta.

ViestiLähetetty: 2011-07-29 05:44:22 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^pakko tunnustaa, että käytän treeneissä vähän pidempilahkeisia housuja.
Mutta juu, kuula on kyllä näppärämpi kuin käsipaino!
TasaPainoinen kirjoitti:
traanitapiiri kirjoitti:
Kuulasaunassa sen sijaan saatiin hiet pintaan. Kävin siis elvyttämässä hyvän harrastuksen. Vielä sinne mahtuis lisääkin porukkaa jos vaan jotakuta kiinnostaa oppia nostamaan kuulaa niin, että se tuntuu ja näkyy vaikkapa pakaroissa.

Harmin paikka kun on muutama sata kilometriä välissä, muuten olisin kuule tullutkin 8)

Kyllä tuo kuula on ihmekapistus. Mullakin on lähtenyt muutamassa viikossa Rinnanympäryksestä -3 cm, vyötäröltä -1 cm, lantiolta -2 cm ja reisistäkin -2 cm. Ruokailut ennallaan ja salikäynnitkin lopetin samantien kun kuula tuli taloon :mrgreen:

Hieno homma!! Jatketaan me mimmit samaan malliin edelleen!
Oisko muuten Haapajärvi tai Kiuruvesi järkevällä etäisyydellä?
Kukalla on kurssit niissä nyt viikonloppuna ja kuulemma mahtuis joukkoon.

ViestiLähetetty: 2011-07-29 10:23:47 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi

Joo Kiuruvesi olis ihan lähellä, mutta me taas ollaan sitten Tallinnassa :roll: :lol:

ViestiLähetetty: 2011-07-29 13:35:58 
Poissa
napakettu
napakettu

Katsoin kvg:stä haulla 'hiukset polkkatukka' - arvaas kuka oli sivulla 2 :mrgreen:

18518 Nirrilä

ViestiLähetetty: 2011-07-31 10:46:59 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^:D

Yksi syy miksi mä oon niin koukussa tohon kuulailuun on ihmiset, jotka sen parissa pyörii. Aivan loistavaa ryhmää!
Tää on sitten lapsuusvuosien ensimmäinen laji jonka mukana on tullut sosiaaliset kuviot vaikka itse treeni onkin tommosta yksin tehtävää. Eilen ajelin Riksuun nostelemaan suomalaisten huippujen kanssa ja samalla koukkasin kyytiin uuden kuulan. Mullon nyt sit pari noita 12-kiloisia joilla meinasin ruveta treenaan tuplaliikkeitä. Niitä joita äijät tekee.
Oon siis aika äijä nyt!

Ens vuonna tupla 16...

Testinostoja muutama minutti ranteet kunnollisessa asennossa. Hyvin nousi!

Ens viikolla voisin yrittää päästä tonne uudelle joogakoululle katsomaan mimmosta se on.

ViestiLähetetty: 2011-07-31 16:02:09 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Tuli sit kuitenkin liikuttua tänään 2 h vaikka eiliset puutarhajuhlat venyi aamuun. Kävelin nimittäin reipasta tahtia (tunnin) hakemaan autoa ja kotona vielä joogasinkin. Huomenna on taas mukava hyökätä rautapallojen kimppuun. Mulla oli siis suunnitelmissa kyllä tälle viikolle 4 treeniä mutta typistyi kolmeen. Ens viikolla tiedossa kova treeniviikko ja paljon raskaita nostoja!

ViestiLähetetty: 2011-08-01 21:15:32 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Olin aika väsyny, mutta tein silti testisarjan. Laitoin videokameran pyörimään ja annoin palaa laskematta ja kelloon tuijottelematta. Pyysin vielä paria ihmistä kattoon sen, ettei nyt sit enää ole mitään varsinaista korjailtavaa. Eikä ole.

Ei mua helposti siinä kisassa voiteta!

Päälle tein vielä pari kolmeminuuttista sarjaa tuplatyöntöjä, hyviä nekin.

Kuvasin myös lämppävideon, mutta meinaan tehdä sen uudelleen. Huomenna voisin, vaikken muuten meinaa reenata. Mobat ja aurinkotervehdykset ei oo ikinä pahitteeksi.

Nyt nukkumaan!

ViestiLähetetty: 2011-08-02 19:58:20 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Täällon nyt se mun video. Sitä voi kyllä tehdä vaikkei kuulaa nostaiskaan. Nyt osaan vähä enempi käytellä tota iMovieta.

Ostin tänään 3 kk kuntosalikortin kun halavalla sain. Meinasin ruveta kisojen jälkeen käymään siellä noin kerta viikkoon tekemässä ihan raakaa voimatreeniä hartia-selkäosastolle.

Ostin myös niitä sairaan hyviä luomu-bratwursteja, yhden paketin syöntiin (juurikin nyt) ja pari pakkaseen. Oli nimittäin ylihuomiselle päivättyjä joten niitä sai 30% alehintaan. Eiks se oo aikalailla "osta 3, maksa 2"?

Kuulasauna jo huomenna, muistakaahan tulla!

ViestiLähetetty: 2011-08-03 19:32:41 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Ette sit muistaneet.
Oltiin naapurin Jonin kanssa kahestaan siellä yhden kuulan kera. Joni heilutti, minä puhuin.

Hei kuulkaas voimailijat jos nyt tänne taas eksytte Patrik nyt ainakin ja Nightfall:
mä siis rupeen syyskuulla tekeen ihan semmosta raakaa voimatreeniä yläkertaan, kerta viikkoon meinasin.
Ne on nuo latsit, ojentajat ja olkapäät oikeestaan joita tarvis ryhdistää, joten oisko kulmasoutu tangolla+ ylätalja+ niskantakaapunnerrus hyvä yhdistelmä? Tarvisko/kantsisko tehdä vielä jotain, esim. kohautuksia?
Kuula jatkaa muutaman kerran viikossa edelleen. Se vetää eniten juntturaan tosta lapojen välistä mutta heikoin lenkki tuppaa olemaan mulla ojentaja. Tai ranne. (ja ote, mutta sitä ei ehkä tangolla pysty treenaamaan vaan heilurilla).
Niin juu ja ponnistusta meinasin vähän tanko niskassa, mutten muuta jaloille.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 714 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00