Herzliche Grüsse aus Nürnberg
Työmatka alkaa kallistua kohti loppuaan, luojan kiitos

Ei elimistö kestäisi tällaista rytmiä jatkuvalla syötöllä. Ensin 9-10 tunnin työpäivä, jonka päälle mennään porukalla syömään ja ennen kaikkea juomaan... Ja kun en mä osaa ilmaisista juomista kieltäytyäkään, niin se on sitten voi voi. Huonoilla yöunilla on siis menty useampi päivä. Mutta täällä on kyllä ollut ihan kesä

Tänään oli hellettä, ja huomenna mittarin pitäisi hätyytellä +30 astetta, mikä ei ehkä ole omiaan kannustamaan tehokkaaseen työntekoon. Huomenna illalla otetaan suunta kohti Suomea, ja sitten pitäisikin osata orientoitua melkein suorilta vapun viettoon. Ihan uskomatonta! Johonkin se talvi sitten vain hävisi
Mutta on tässä urheiltu muuallakin kuin yöelämässä
Kävin eilen juoksemassa hotellin ympäristössä sellaisen vajaan tunnin lenkin. Pidin tuntuman tarkoituksella melko miellyttävänä, mutta siitä huolimatta pystyin juoksemaan kovempaa kuin odotin. HIITit on siis ilmeisesti vastautuneet siten, että kovemman vauhdin ylläpitäminen on helpottunut. Tosi jees, jos näin on
Ai niin, melkein ihan unohdin! Eilen melkein paloi käämi, kun taas eräät ihmiset "tiesivät", mitä on karppaaminen. Kaikki hiilihydraatit pois, pelkkää lihaa ja makkaraa syödään ja tietenkin voita. Yritin siihen väliin sanoa, että mun tietääkseni karppaamisessa isoin rooli on ehdottomasti monipuolisella kasvisten syönnillä ja että se on
low carb, ei
no carb. Siihen tosin todettiin, että höpö höpö. Vielä koitin paikkailla tilannetta sanomalla, että totta kai asiat voi tehdä monella tavalla - hyvin tai huonosti, mutta että itse olen kuullut kasvisten olevan isossa osassa karppausta. Vastaus tähän oli, että luulenko minä oikeasti, että ihmiset ottaa asioista selvää tai että kukaan karppaaja ainakaan. Siihen en kommentoinut enää yhtään mitään, ja mitäpä sitä olisi voinut sanoakaan, kun en selvästi ole koko karppaamisesta jyvällä lainkaan

EDIT: Huomisaamulla on päästävä vielä HIITille, että jaksaa päivän seikkailut ja reissaamisen