karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 12:19:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 118 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Voima on iloinen asia!
ViestiLähetetty: 2012-04-19 11:33:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä ne aamuvirkut vaan punttailee. :mrgreen:

Mä olen huomannut, että mulla ei oikein aamutreenit toimi, kun yleensä pelkkään kunnolla heräämiseenkin voi mennä se pari tuntia. :shock: Ainakin jos yöunet on jääneet vähiin. Mieluummin treenaisin vasta myöhään illalla, mutta se taas siirtää mun nukkumaanmenoa entistä myöhempään (normisti siinä puolenyön jälkeen menen nukkumaan). Kompromissina treenaaan siis yleensä siinä klo 17-20 välillä, tuntuu ihan hyvin toimivan tuokin.

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-04-20 09:25:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Edustusvaimo kirjoitti:
Sun salitreenit tuntuu hirveen määrätietoisilta, ja sulla on tosi analyyttinen lähestymistapa sun kehon tuntemuksiin ja progressioon ja kaikkeen.

Oho, vau! :shock: Aika jännä, jos se tuolta ulkopuolisen silmin tuntuu. Itse vaan ajattelen, että kunhan säädän menemään :lol: Toisaalta mulle annettiin jo lukiossa lempinimeksi Anni Analyysi, että kai mua voisi myös analyyttiseksi ihmiseksi kuvailla. Joka tapauksessa olen ihan otettu, kiitos :)

Deanne kirjoitti:
Kompromissina treenaaan siis yleensä siinä klo 17-20 välillä, tuntuu ihan hyvin toimivan tuokin.

Tuolle välille mullakin yleensä treenit, erityisesti salitreenit, asettuu. Myöhempään jos menisi, niin ei todellakaan tulisi nukkumaanmenosta mitään ennen puoltayötä.

Nälkä on ollut viime päivinä vieraana useammin kuin haluaisin. Yritän syödä ja syönkin, mutta silti mua nälättää. Mikä lie pohjaton vatsa -ilmiö meneillään. Tuo huolettaa lähinnä siltä kannalta, että eihän sitä jaksa treenata, jos koko ajan on nälkä. Eilen yritin sitten boostata vajeita tekemällä aika emämättöpiirakan, tosin ihan karpin sellaisen. Pohjaan munia, erinäköisiä siemeniä, rahkaa, oötä, juustoraastetta ja turaus tomaattipyrettä. Täytteeksi salamia, katkarapuja, aurajuustoa, ananasta ja kirsikkatomaatteja. Oli hyvää ja nälkä kyllä lähti =P~ Enemmän joutuu vaan jatkossakin kiinnittämään huomiota riittävään energiansaantiin.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-04-20 15:21:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Yhdyn isosti Edustusvaimon Analyysi Anni-toteamaan :mrgreen: Sulla on hyvä ote liikuntaan, kun sä mietit miltä se tuntuu ja mitä seuraavaksi. Toiset kun ei kuuntele lainkaan, painavat vaan menemään väsymyksestä tai mistä tahansa viis. Analysointi on tässä suhteessa siis aika jees niin kauan kun se ei mee yli (niinku kaikessa, ylivetäminen ei vaan toimi). Pidä toi! :smt049 Hyvältä näyttää treeni muutenkin, taidetaan olla aika samoissa voimatasoissa noiden treenipainojen suhteen. Mä miellän omat tulokset jo melko hyviksi, joten sunkin tulokset on!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-04-21 15:03:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos, anniem :) Ja mehän todellakin ollaan ihania, vahvoja naisia molemmat :smt049

Ehkä nää taipumukset tuntemusten ja fiilisten analysointiin on niitä asioita, jotka paremmin huomaa ulkopuolelta. Teidän kommentit, anniem ja EV sai mut muutenkin miettimään suhdettani omaan kehooni ja sen viesteihin (Anni Analyysi iskee jälleen :wink: ) Multa on vienyt reilun 25 vuotta ymmärtää se, että tavoitteita on helpompaa saavuttaa, kun malttaa tehdä töitä yhdessä kropan kanssa, eikä sen viestejä vastaan taistellen. Keho ei ole vihollinen, vaan varsin viisas ystävä, jota kannattaa kuunnella :smt049

Tänään kävin aamulla salilla vähän punttailemassa.

Takakyykky: 5*30 kg, 5*35 kg, 5*40 kg, 5*5*45 kg
Penkkipunnerrus: 5*20 kg, 5*25 kg, 5*30 kg, 5*5*35 kg
Kulmasoutu käsipainoilla: 5*6 kg/käsi, 5*10 kg/käsi, 5*12.5 kg/käsi, 5*5*15 kg/käsi

Selänojennukset lisäpainolla: 3*10 toistoa
Jalannostot kaltevalla tasolla: 3*10 toistoa

Kommentit: Penkissä enkkasarjat, woohoo! :smt041 Siitä tuli tosi hyvä mieli, varsinkin kun tuo penkki on ollut mulle sellainen hiipivästi etenevä ja ailahtelevainen laji. Silloin tuollaiset oikeasti havaittavat edistysaskeleet tuntuvat ansaitulta työvoitolta. Kulmasoutua testasin nyt ekaa kertaa käsipainoilla, ja sen takia sopivaa tasoa piti vähän hakea. Hassua oli huomata, että vielä viime syksynä sain tehdä tosissani töitä siihen, että sain kulmasoudut tehtyä 8 kg:n käsipainoilla, ja nyt tuo 15 kiloakaan ei ollut mitenkään ylivoimainen. Voimatreeni on siis selvästi tehonnut! Selänojennuksiin vaihdoin 7.5 kg:sta 10 kg:n levyyn ja helposti meni sen kanssa.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-04-21 15:30:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnea penkkituloksista! :smt049 Ja olet aivan oikeassa. Oma bodi on rakas ja sitä pitää kunnioittaa ja sen ehdoilla tulee mennä, jos mielii pysyviä tuloksia tai kehitystä ylipäätänsä. Analyysi-Annit Oy :wink:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-04-21 18:37:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnea uusista ennätyksistä! =D> :smt049 Kummasti tuo lisämotivaatiota aina tommoset. :)

ViestiLähetetty: 2012-04-23 09:16:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos, anniem ja pähkinä^^ :D

Ja oisko vähän helmi bisnesidea tuo Analyysi-Annit Oy! Analysoimme tilanteesi, vaikket tahtoisikaan :lol:

Lauantaiset kulmasoudut menivät toden teolla perille, sillä eilen koko yläselässä oli sellaiset domsit ettei ehkä ikinä! Jatkossakin pysyttelen käsipainoissa, jos niistä lähtee tällaiset sävärit :D Eilen aamulla käytiin HIITillä. Mun sykemittari sekoili oikein urakalla ja näytti useaan otteeseen sykkeitä päälle 200 :| Joten kovin luotettavana ei voine pitää HIITin speksejä: keskisyke 150, maksimi 224. Todellinen maksimisyke lienee viimeisen kovavauhtisen jälkeinen 184. Aivan ihana kevätilma inspiroi vielä käymään eilen iltakävelyllä siskon kanssa. Tänään voikin hyvällä omallatunnolla pitää välipäivän liikunnoista :)

Olen lähdössä keskiviikkona työmatkalle Keski-Eurooppaan, mikä asettaa haasteensa tämän viikon liikuntojen sumplimiselle. Mietin, että pakkaisin matkaan juoksukengät ja keveät lenkkikamat (matkan kohteeseen on luvattu joka päivälle +25 C 8) ) ja kävisin vaikka HIITillä parina aamuna hotellin viereisessä puistossa. Tajusin eilen, etten ole yhtään varautunut siihen, että Keski-Euroopassa voisi olla jo kesäistä, joten tänään joudun käymään vaate- ja kenkäkaupoissa ja ihan vain sen takia, ettei tarvitse talvivaatteissa edustaa :wink:

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-04-23 10:01:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kyllä kateeksi käy kun pääset sinne lämpimään. 8)

Kelpais mullekin, vähän vaihtelua tähän Suomen kylmään ja sateiseen kevätsäähän! :twisted:

ViestiLähetetty: 2012-04-27 19:56:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Herzliche Grüsse aus Nürnberg :D

Työmatka alkaa kallistua kohti loppuaan, luojan kiitos [-o< Ei elimistö kestäisi tällaista rytmiä jatkuvalla syötöllä. Ensin 9-10 tunnin työpäivä, jonka päälle mennään porukalla syömään ja ennen kaikkea juomaan... Ja kun en mä osaa ilmaisista juomista kieltäytyäkään, niin se on sitten voi voi. Huonoilla yöunilla on siis menty useampi päivä. Mutta täällä on kyllä ollut ihan kesä 8) Tänään oli hellettä, ja huomenna mittarin pitäisi hätyytellä +30 astetta, mikä ei ehkä ole omiaan kannustamaan tehokkaaseen työntekoon. Huomenna illalla otetaan suunta kohti Suomea, ja sitten pitäisikin osata orientoitua melkein suorilta vapun viettoon. Ihan uskomatonta! Johonkin se talvi sitten vain hävisi :shock:

Mutta on tässä urheiltu muuallakin kuin yöelämässä :lol: Kävin eilen juoksemassa hotellin ympäristössä sellaisen vajaan tunnin lenkin. Pidin tuntuman tarkoituksella melko miellyttävänä, mutta siitä huolimatta pystyin juoksemaan kovempaa kuin odotin. HIITit on siis ilmeisesti vastautuneet siten, että kovemman vauhdin ylläpitäminen on helpottunut. Tosi jees, jos näin on =D>

Ai niin, melkein ihan unohdin! Eilen melkein paloi käämi, kun taas eräät ihmiset "tiesivät", mitä on karppaaminen. Kaikki hiilihydraatit pois, pelkkää lihaa ja makkaraa syödään ja tietenkin voita. Yritin siihen väliin sanoa, että mun tietääkseni karppaamisessa isoin rooli on ehdottomasti monipuolisella kasvisten syönnillä ja että se on low carb, ei no carb. Siihen tosin todettiin, että höpö höpö. Vielä koitin paikkailla tilannetta sanomalla, että totta kai asiat voi tehdä monella tavalla - hyvin tai huonosti, mutta että itse olen kuullut kasvisten olevan isossa osassa karppausta. Vastaus tähän oli, että luulenko minä oikeasti, että ihmiset ottaa asioista selvää tai että kukaan karppaaja ainakaan. Siihen en kommentoinut enää yhtään mitään, ja mitäpä sitä olisi voinut sanoakaan, kun en selvästi ole koko karppaamisesta jyvällä lainkaan :roll:

EDIT: Huomisaamulla on päästävä vielä HIITille, että jaksaa päivän seikkailut ja reissaamisen :)

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-04-27 22:20:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

30 astetta?! Siis missä sä olitkaan, anteeks? :lol: Kiesus, miten lämmintä!

Lainaa:
Ai niin, melkein ihan unohdin! Eilen melkein paloi käämi, kun taas eräät ihmiset "tiesivät", mitä on karppaaminen. Kaikki hiilihydraatit pois, pelkkää lihaa ja makkaraa syödään ja tietenkin voita. Yritin siihen väliin sanoa, että mun tietääkseni karppaamisessa isoin rooli on ehdottomasti monipuolisella kasvisten syönnillä ja että se on low carb, ei no carb. Siihen tosin todettiin, että höpö höpö. Vielä koitin paikkailla tilannetta sanomalla, että totta kai asiat voi tehdä monella tavalla - hyvin tai huonosti, mutta että itse olen kuullut kasvisten olevan isossa osassa karppausta. Vastaus tähän oli, että luulenko minä oikeasti, että ihmiset ottaa asioista selvää tai että kukaan karppaaja ainakaan. Siihen en kommentoinut enää yhtään mitään, ja mitäpä sitä olisi voinut sanoakaan, kun en selvästi ole koko karppaamisesta jyvällä lainkaan :roll:

Mulla ei oo tähän muuta sanottavaa kuin: :smt049 Just niin. Ihanaa, hienoa, mahtavaa.

ViestiLähetetty: 2012-04-30 09:46:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

anniem kirjoitti:
30 astetta?! Siis missä sä olitkaan, anteeks? :lol: Kiesus, miten lämmintä!

Nürnbergissä Etelä-Saksassa olin, ja kyllä lämmintä piisasi toden teolla, I'll say! 8)

Lauantai oli ihan hurjan kuuma päivä, ja niin ollen kävin vähän viilentelemässä oloa natsiaiheisessa museossa. Nürnberghän on yleensä tunnettu menneisyydestään natsien suhteen, ja tuo museo oli rakennettu puoluekokouksia varten tarkoitettuun, mutta keskeneräiseksi jääneeseen rakennukseen. Museokäynti veti kyllä todella hiljaiseksi. Erityisen ristiriitaiset tuntemukset jäi siitä, kun tajusin, että se hotellin viereinen oikein viehättävä puisto, jossa lenkkeilin, oli ollut natsien kokoontumispaikka, jossa muisteltiin "asian puolesta" kuolleita aateveljiä. Jotenkin hurjaa ajatella, että kaikki nuo kamalat asiat ovat tapahtuneet alle 100 vuotta sitten ja itse on nyt kävellyt ihan niillä samoilla jalansijoilla :|

Mutta musta tuntuu, että mä olen ruskettunut tuolla reissussa :D Naama, käsivarret ja dekoltee on saaneet väriä, enkä edes palanut ollenkaan! Voisiko olla, että talven ajan syödyllä d-vitamiinilla olisi todella sellainen ruskettumista edesauttava vaikutus kuin Heikkilä väittää :shock: :-k

Eilinen meni toipuessa reissusta ja paluulennon kauhuista. En ole oikeasti koskaan pelännyt niin paljon kuin Nürnberg-Amsterdam -väliä lennettäessä, kun myrsky alkoi röykyttää konetta oikein urakalla. Kaiken huipentumaksi vieressä istunut aasialaisherra antoi ylen ja lentoemot kertasivat evakuointitoimenpiteet. Helpotus olikin valtava siinä vaiheessa, kun maa lopulta ilmestyi näkyviin [-o<

Ja sitten lyhyesti ihan asiaakin: kävin aamulla HIITillä. Tuntui hyvältä lukuunottamatta vikan kovavauhtisen viimeistä kymmentä sekuntia, jolloin tuli seinä oikein kunnolla vastaan. Syykin äkkipysäykseen selvisi, kun nenä meni aivan tukkoon ja alkoi kutista vietävästi: allergiaoireethan ne siellä muistuttivat itsestään, prkl! Joka tapauksessa, maksimisykkeet olivat 181 ja keskisykkeet 141. Illalla kelpaakin sitten nollata ystävän tupaantuliaisten/vappukemujen merkeissä :)

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-02 08:46:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Yäk ja hyi olkoon, että mulla on löysä olo :smt019 Viime viikon reissu ja siihen päälle vappu saivat aikaan sellaisen breikin liikuntarytmissä, että aamulla farkkuja päälle laittaessani tunsin oloni kovin tuhdiksi. Vappuaattona meni vajaa pullollinen skumppaa ja pieni annos tiramisua, jossa makeutta oli aika lailla. Kaiken huipuksi näin viime yönä unen, jossa söin oikein ahmimalla kokonaisen, pullataikinapohjaan tehdyn mustikkapiirakan :shock: Tuon unen perusteella väitän, että jonkinlaista alitajuista ahdistusta tästä löysäilystä on havaittavissa :lol: Turvotustahan tämä varmasti isoimmaksi osaksi on, joten luotan siihen, että liikkumalla ja riittävällä veden juomisella tästä päästään. Vaa'alla en ole käynyt, enkä ihan hetkeen aio mennäkään. Salilla olen tainnut käydä viimeksi reilu viikko sitten, joten sinne mieli nyt halajaa toden teolla.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-02 14:46:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ihana uni! :lol:

Kyllä se turpea olo ohi menee, kun tiukasti vaan palaa takaisin ruotuun. Kyllähän sitä välillä täytyy lomaillakin. 8)

ViestiLähetetty: 2012-05-03 08:45:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, Lulumuru, oli kyllä sikälikin hassu tuo uni, että viimeksi olen syönyt tuollaista mustikkapiirakkaa ehkä vuonna 2007, kun en ole siitä koskaan juuri perustanut :D

Turvotus on helpottamaan päin ja poistelinkin eilen ahkerasti nesteitä. Tuntui, että jo ihan pienilläkin vesimäärillä sai vessassa juosta alvariinsa. Nyt pitää vain toden teolla ryhdistäytyä liikkumisen suhteen, ettei mene koko kesä ja hyvällä mallilla ollut kesäkunto ihan plörinäksi. Eiliselle suunniteltu salireissu vaan sai väistyä kodinhuollon tieltä. Hyvin huomaa, että mies on ollut viime viikolla yksin kotona ja kun siihen vielä lisätään vapun vaikutukset, niin hyvä, että jääkaapista löytyi edes valo :lol: Käytiinkin sitten eilen isommilla ruokaostoksilla ja laitettiin pitkästä aikaa iso satsi ruokaa. Kyllä nyt pitäisi olla kaikki esteet salille menon tieltä raivattuna!

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-04 06:26:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anppa kirjoitti:
Tuntui, että jo ihan pienilläkin vesimäärillä sai vessassa juosta alvariinsa.

Täällä on vähän samalaisia juttuja ilmassa... :roll: Hyvä vaan et nesteet liikkuu 8)

ViestiLähetetty: 2012-05-04 08:46:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^, onneksi tuo nesteiden poistuminen ei kestä yleensä paria päivää pitempään, ihan jo vesilaskunkin vuoksi :roll: Mulla ainakin on nyt olo alkanut tasaantua, mitä nyt alavatsalla on pientä pömpötystä aistittavissa, mutta se johtuu varmasti kuukauden ajasta.

Ja hei, arvatkaas kuka kävi eilen salilla? No MINÄ :smt044 Tällaisen treenin pyöräytin

Goblet-kyykky: 5*10 kg, 5*15 kg, 5*17.5 kg, 4*5*23.5 kg
Penkkipunnerrus: 5*25 kg, 5*30 kg, 5*32.5 kg, 4*5*35 kg
Kulmasoutu käsipainolla: 5*6 kg/käsi, 5*8.5 kg/käsi, 5*10 kg/käsi, 4*5*12.5 kg/käsi

Selänojennukset lisäpainolla: 3*10 toistoa
Jalannostot kaltevalla tasolla: 3*10 toistoa

Kommentit: Ihan salin ulkopuolisista syistä johtuvan v*tutuksen takia vedin alla olleeseen taukoon nähden hitusen liian kovan treenin. Toisaalta v*tutukseen kova treeni kyllä auttoi, vaikka tänään erityisesti jalat ja takamusosasto ovatkin hellänä :) Hyvältä salille paluu taas tuntui ja treenin loppupuolella alkoi olla jo sellainen fiilis, kuin ei olisi poissa ollutkaan. Penkissä pitää ehkä kokeilla ensi kerralla pikkuisen pienemmillä painoilla ja laskea tanko rohkeasti joka toistolla rintaan asti. Voimat riittäisi jo noillakin painoilla, mutta mistä saisi sen vivun, jolla aivot saisi käännettyä off-asentoon ja lisää rohkeutta :-k Tai ainahan voin sanoa, että olen isältäni perinyt pitkät kädet, ja sen takia penkkaaminen on mulle hankalaa...

Ai niin! Eilen, kun käveltiin salilta kotiin, mies kysyi multa, että huomasinko olleeni salilla ainoa nainen, joka käytti treenasi painojen kanssa. En ollut treenin aikana kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta toden totta: meitä oli eilen salilla ehkä 5 naista minut mukaanlukien, ja kaikki muut naiset käyttivät vain cross traineria, kuntopyörää tai juoksumattoa :shock: Tuli todella butch olo :lol:

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-04 08:52:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvä Anppa =D>

Niin sitä vaan palataan kunnon elämään! Mäkin kävin eilen puntilla, eikä oo pitkään aikaan tuntunut niin helpolta. Ehkä mun pitää käyttää skumppaa laturina jatkossakin!

Ja AIVAN suotta sulla on butch-olo. En tajua, missä vaiheessa miehet sai luvan omia ittelleen levypainot ja -tangot. Oon varma että oot törkeen kuuma, ja että kaikki kattoo sua himoiten, joskin salaa poikaystävältä :mrgreen: . Mä oon pitkään elänyt jo yhden puolitutun pojan semiahnain silmin lausutulla kommentilla: "kiva nähdä, kun tyttö kyykkään syvään".

ViestiLähetetty: 2012-05-04 08:53:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anppa kirjoitti:
Ai niin! Eilen, kun käveltiin salilta kotiin, mies kysyi multa, että huomasinko olleeni salilla ainoa nainen, joka käytti treenasi painojen kanssa. En ollut treenin aikana kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta toden totta: meitä oli eilen salilla ehkä 5 naista minut mukaanlukien, ja kaikki muut naiset käyttivät vain cross traineria, kuntopyörää tai juoksumattoa :shock: Tuli todella butch olo :lol:

Mein salilla on myös näin.. Tunnen myös olevani ainut nainen kuka hikoilee ylipäätänsäkin... :roll:

ViestiLähetetty: 2012-05-04 11:34:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos, EV :D Kummasti jo muutama päivä "kunnon elämää" tekee ihmeitä (vaikka se menee kyllä myös toisinpäin...)

Edustusvaimo kirjoitti:
Oon varma että oot törkeen kuuma, ja että kaikki kattoo sua himoiten, joskin salaa poikaystävältä :mrgreen: . Mä oon pitkään elänyt jo yhden puolitutun pojan semiahnain silmin lausutulla kommentilla: "kiva nähdä, kun tyttö kyykkään syvään".

Joo, tähän uskotaan ehdottomasti :mrgreen: Eikä pieni butchius ainakaan mua haittaa! Ja miksi musta tuo sun puolitutun kommentti kuulostaa jotenkin tuhmalta?!? Olenko se vain minä ja mun likainen mielikuvitus, jota ei ainakaan vähennä se, että on perjantai? :smt104 :oops:

pähkinä^^: tuo hikoilujuttu on niiiin totta kanssa! Eilenkin oli jotenkin koomista, kun ähistelin hikipäissäni ja puna naamalla noita kyykkyjä ja muut naiset purjehtivat tyyninä ja hiettöminä ohitse :lol:

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-04 18:20:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anppa kirjoitti:
tuo hikoilujuttu on niiiin totta kanssa! Eilenkin oli jotenkin koomista, kun ähistelin hikipäissäni ja puna naamalla noita kyykkyjä ja muut naiset purjehtivat tyyninä ja hiettöminä ohitse :lol:

Joo, välillä huvittaa, ku salilla käy yks nainen, kuka tuupeeraa hiuksensa, lakkaa, katselee pikkupeilillä et onhan ne hyvin ja sit lähtee salin puolelle crossarille lukemaan lehtiä :shock:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 118 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00