karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-16 14:25:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: katarin heilunnat
ViestiLähetetty: 2007-05-07 20:10:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

nonii, pistänpä minäkin tänne liikuntapäikkyä nyt pystyyn! pysyis
sitte varmaan ämmä ruodussa ku täytyy julkisesti kirjotella :D

taustaa vähän: karppaus alotettu helmikuun alussa, kaikki jees.
huhtikuuksi lomalle suomeen, jolloin jostain kumman syystä
kaikki repes käsiin ja tuli vietettyä hirvittävä määrä päiviä repsahtelun parissa :shock:
no mutta, se on taakse jäänyttä elämää ja nyt uutta putkeen!
normaalipainossa mennään, eli painonpudotustarvetta ei ole,
tarkotuksena kropan kiinteytyminen ja hyvä olo!
laittelenpa tänne samaan sitte sentitkin tasasin väliajoin. juuh, katotaan miten mun käy :D

ja juu, tänne saa sitte tulla juttelemaan ja kommentoimaan
niin paljon kun sielu sietää :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-07 20:13:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

noniin, eli liikuntapäiväkirjani 1. merkintä!

tänään ylitin itseni ja nousin aamulla sängystä kävely/hölkkäreissulle! jees, et oli hyvä juttu! tämä 'lenkkeily' siis tarkoituksena alottaa hyvin rauhallisesti, ettei sitte tuu stoppia yms. mainittakoon, että käyn myös normaalisti aerobicissa/sulkista pelaamassa yms. niin ja spinningissä tietysti ku oon suomessa; jees, se on ihan parasta :P
huomenna olis ohjelmassa aerobic, hyvähyvä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-08 09:59:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

huomenta huomenta !

illalla menossa aerobiciin, teen vielä varmistuskirjauksen myöhemmin että todella olen siellä käynyt :wink:
ja nyt tähän sentit ylös ni on sitte vertailtavaa:
vyötärö: 65,5
jenkkojen päältä: 84
lantio: 94
reisi: 53,5

edit: jees, tuli käytyä illalla itseni kanssa sovitussa aerobicissa, hyvähyvä! vähän oli kyllä vetämätön olo ja mahaa kramppas mut kyl se nyt siitä meni. huomenna lepoa :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-11 10:40:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

ja täällä taas ja sehän onki vaa hyvä juttu :wink:
elikkä, tänä aamuna revin itseni puolen tunnin hölkkä/kävelylle n. 20 min. taiston jälken (nousenko-en-nousen-en varmaan nouse-no kyllä prkl nousen)
:P no, olihan se palkinto siellä lopussa, olo aivan uskomattoman hyvä sitte sen aamun kahvikupposen ääressä!
hölkkäily meni kans uskomattoman hyvin, ei ruvennu sattumaan minnekään tällä kertaa. viimeks nimittäin kramppaili sitten maha ja pohje seuraavana päivänä. nilkatkaan ei kipeytyneet (mulla on nuorena diagnosoitu rasitusvamma oikeassa nilkassa) ja hölkkäsin pidemmät pätkät ku maanantaina. eli kokonaisuudessaan oikein loistava aamun aloitus :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-12 13:00:16 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

tänään aamulla areobic klo 10, kylläpäs teki hyvää :P
ja sentit taas tähän väliin:
vyötärö: 65 cm
jenkat: 84 cm
lantio: 94 cm
reisi: 53 cm
ihanku ois reidestä lähteny 0,5 cm jeejee, toiv. pysyvästi
:wink:
oli muuten kummallisesti oikeen kunnolla nälkä eilen koko päivän, ihan illalla jo tuntu siltä samalta vanhalta nälkä-tapan-kaikki-tärinältä :shock:
joka on luojan kiitos karppauksen myötä hävinnyt elämästäni!
ihan samalla tavalla olin kuitenki syöny päivän aika ku perjantainakin. no, kait se oli sitten se aamuinen lenkki...mielenkiintoisia huomioita!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 10:16:26 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

heippa taas! päivitystä kehiin:
su ja ma meni ilman liikuntaa --> su hirrrrrvee krapula ja ma kokeet + kaupassakäyntiä yms. yms.
ti: kävin taas lenkillä...IHANAA, oli taas niin hyvä olo jälkeenpäin. meni vähän paremmin ku viime kerralla, matka oli sama mutta jaksoin juosta pidemmät pätkät kerrallaan...hmm...tarkemmin kun ajattelen, taisinki kävellä vaan ylämäet, joita oli 2 kpl! hiphei ja jee :D
senttejä ilmottelen sitte taas huomenna. kiitos ja kumarrus, huomiseen 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 21:22:37 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

ja ne sentit:
samaa näytti mittanauha, tosin jenkkoja ja vyötäröä mitattaessa nauha meni hippasen nihkeemmin sinne edelliseen lukuun joten toiv.tässä ei olla missään noususuunnassa :shock:
tällä viikolla jää luultavasti aerobicit vähemmälle; luen tiukasti tentteihin ja ne aerobicit tuppaa ole siihen aikaan päivästä että sotkee mun lukusysteemit ihan totaalisesti 8) lenkillä yritän kuitenkin käydä vielä 1-2 kertaa tällä viikolla...jos oon oikeen villi ni sanon että huomenna aamulla :)
nii ja tietysti la-aamun hyppely-rääkissä :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-17 19:04:42 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

juu, olinhan mä sitte villi ja jostain löytyneellä tahdonvoimalla ( :shock: ) sain itteni ylös sängystä tänä aamuna ennen kaheksaa!
lenkki meni ihan ok, tosin nilkkoihin rupes taas sattumaan. näin on käyny molemmilla kerroilla kun oon juossu "asvaltti-reitin", kun taas "hiekkatie-reitillä" näin ei oo käyny. jätän siis viisastuneena sen asvaltin päällä juoksemisen pois/minimiin. lenkillä oli tänään kestoa 30 min. (joo, ei paljon mutta mä oonki vasta alottelija :D ) ja n. 3/4 osaa höllkäsin ja 1/4 kävelin, että tyytyväinen oon! tästä eteenpäin innolla :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-19 20:23:56 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

täällä taas, hyvähyvä :D
tänä aamuna 60 min. aerobic...huhhuh, ohjaaja innostu vetämään lämmittelyjen jälkeen oikein army-bootcamp-tyylisen osuuden, oli se aika kyytiä lauantai-aamuna :D
sentit suunnilleen samassa edelleen, laitanpa niitä sitte tänne taas huomenna tai maanantaina. ehkä yllätän itseni lähtemällä huomen aamulla lenkille, mutta katotaan nyt mikä fiilinki :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-20 11:49:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

ja hyvää sunnuntaita!
tänä aamuna kävin lenkillä, menin vähän pidemmälle kuin aikaisemmilla kerroilla ja...matkalla on 2 aikas kamalaa (ainaki mulle) ylämäkeä, ja tänään hölkkäsin niistä 1,5 !!! ah sitä ihanaa onnistumisen ja itsensä ylittämisen tunnetta :D loistava alku päivälle! muttamutta...nilkat kipeyty TAAS, vaikka siis lenkki olikin 90 % hiekkatiellä...voi piru mä sanon!! osaksi varmasti johtuu hyvien kenkien puutteesta. no, kahtotaan...
yhteenveto tästä viikosta:
ti: lenkki, n. 30 min
to: lenkki, n. 30 min
la: aerobic, 60 min.
su: lenkki, n. 37 min 8)

oon ihan tyytyväinen viikkoon, lenkeille tosin voisi saada lisää pituutta,mutta katotaan miten noi mun nilkat käyttäytyy...
ens viikolla on 3 tenttiä, joten suurimman osan viikosta vietän kirjastossa.
yritän kuitenkin käydä myös lenkillä ja netistä tilatut pilates-dvd:t ovat saapuneet, joten jos vaikka niitä sitte kokeilemaan iltasin :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-21 20:49:14 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

hello hello! päivitystä taas:

eilen iltäpäivällä iski aikamoinen kipu vasempaan jalkaan. en tiiä mitä se oli, mutta pohje ja sääriluu + sääriluun ympäristö särki niin hel***ti n. 3 tuntia, piti vähän linkatakin :shock: tänään ollu ihan ok, mutta lenkille en lähe nyt ainakaan pariin päivää, ihan varmuudeks eli katotaan loppu viikosta sitten uudestaa. toiv. toi oireilu loppuu, mitä mä sitte teen jos en voi enää lenkkeillä, just ku oon alkanu nauttia siitä jo ihan oikeesti!

joo, kokeilin tänään toista noista mun pilates-dvd:stä ja huh, sai kyllä mun kropan tärisemään :P puol tuntia tuli sitä tehtyä ja hyvä oli. kokeilussa oli 10 minute pilates solution, sisältää 5 10 minsan kokonaisuutta joista sitten voi itse valita mitä haluu tehdä. tykkäsin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-23 09:34:01 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

heeelo!

eilen kävin sitte kuitenki lyhyellä lenkillä, n. 25 minsaa. tulin kirjastosta ja oli vaan semmonen olo että nyt on pakko päästä lenkille :shock: ensimmäinen kerta sekin...mähän alan oikeesti innostuu tästä, tuleekohan oikeen tavaks :wink: jalatkin kesti ihan hyvin!
sentit:
vyötärö: 65
jenkat: 84 (nää ei kyllä liiku mihinkää..)
lantio: 94
reisi: snadisti alle 53 8)

tentti alkaa 55 minsan kuluttua :? käääk

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 11:10:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

long time no see :wink:
eli vähän on jääny liikunnat nyt taka-alalle, viikkohan onkin jo tosta viimesestä viestistä :oops: oli tenttiä ja pänttäämista ja juhlia ja krapulaa yms. kiirettä ni tuli vähän taukoa...
no enivei, eilen kävin pelaamassa kössiä tunnin. oli toinen kerta elämässäni kun kokeilin ja on se kyllä kivaa! kunnon lätkimistä ja nyt on paikat vähän hellinä! katotaan jos tossa tällä viikolla innostuis vielä lenkille, ehkä, mahdollisesti :wink:
yks tentti on vielä perjantaina, sitte on 1. lukuvuosi ohi, jippii!
ja suureksi ihmetyksekseni ilmoitan vielä, että senteissä ei muutosta! eli ainakaan mittanauhan mukaan ei oo tullu lisää tavaraa kroppaan liikkumattomuuden aikana (vaakaa en omista), hyvä niin :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 10:12:39 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

joo-o, nyt on liikunnat jääny vähiin :oops: 1. vuosi takana opiskelua ja tässä sitä on nyt sitten juhlittu...ja juhlitaan vielä pari päivää 8) sitten matka jatkuu koto-Suomeen, siellä pitäis sitte saada taas "elämä raiteilleen" ja liikunta takas päiväjärjestykseen. äh, ei turhaa stressiä :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 20:44:45 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

pirkules. sentit uhkaa hiipiä takasin. no, sen siitä saa kun ei harrasta liikuntaa 2 viikkoon ja on viimeset 5 päivä syöny vähän mitä sattuu :oops: ei hyvä. nyt uutta tahtoa peliin! aamulla rullistelee. saa moittia jos en tuu huomenna ilmota aamu-rullistelua/lenkkiä :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-09 09:26:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

jeejee, kävinpäs rullistelemassa!! vaan puolisen tuntia mutta hei, kuitenkin :D nyt moon tosi ylpee itestäni ! ja nyt kaverin mökille päivän viettoon, heippa ja hyvää viikonloppua kaikille :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-19 07:45:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

pitkästä aikaa täälläkin :oops:
eli eipä oo tullu liikuntaa harrastettua no, yhtään. huomasin tossa kesän alussa että kaikki liikunta tuntu jotenkin pakkopullalta ja minähän en lenkille lähde jos se pitää tehdä hampaat irvessä ja "ei-huvita-tippaakaan"-asenteella. oman kropan ja mittojen seuraus on osoittanut että tällä hetkellä liikunnaksi riittää se (ainakin painon kannalta) että käyn töissä --> parhaimmillaan (tai pahimmillaan, miten sen haluaa nähdä :wink: ) kävelyä + seisomista tulee n. 7-8 h/päivä.
kuitenkin sortumisia (järkyttäviä sellaisia) on tapahtunut viime aikoina enemmän kuin laki sallii, (mikäköhän ihme demoni mut on vallannut?!?) joten tilannetta on seurattava nyt tarkasti, muuten tulee se kuuluisa ohraleipä ja ottaa :D eli nyt repsuilut kuriin ja paluu liikunnan pariin sitten syksyllä kun opiskelut taas jatkuu.
tää nyt oli tämmönen ihmae purkautuminen mutta ehkä tästä oli jotain apua vaikka omalle pääkopalle!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00