Hiihuu.. salille taas piiiiitkän tauon jälkeen!
Viikko 16
TI
koreografiareeni 2h, tuli lämmin
KE
453kcal; 0:37L/0:12M/0:04H
- pikalämmittely
- kyykkyä, penkkiä, alaselkää, hauksia, koneilla pohkeita, kylkiä ja ojentajia
- venyttely 15 min, jalkoja lähinnä
Musta on alkanu tuntua enemmän ja enemmän siltä että toi mun sairaus oli ylikuntoa. Se vaan kertakaikkiaan sopii noihin oireisiin parhaiten. Sitä edellinen viikko oli aika paljon reeniä ja aika kovilla sykkeillä, jotka ei sillä hetkellä tunnu missään, eikä seuraavanakaan päivänä, mutta ilmeisesti en vaan antanu palautumisaikaa. Ja en kun en nukkunut tarpeeksi

. Tuntuu typerältä jos oon oikeesti itseaiheuttanu sen kauheen olon

sillon ke menin suoraan sänkyyn mutta nukkuminenkin oli vaikeaa kun heräsin koko ajan siihen että meinaa tulla laatta.. ja se kuume?? Ja kaikki flunssamaiset kivut. Mutta kaikki noi varsinaiset oireet meni kauheen nopsasti ohi, sitten jäi vaan heikotus, joka lähti hiljalleen muutamassa päivässä.
Aion rajoittaa mun reenejä reilulla kädellä: reenit lyhyenä tai jos ei lyhyenä niin tosi kevyenä. Aloitin tosta keskiviikon reenistä samantien eli 45min punttia ja sit poikki, ei mitään ylimääräisiä kävelyitä edes nyt. Ja aloin hahmottelemaan uutta ohjelmaa, missä olis kokonaisvaltaisia perusliikkeitä, lyhyitä sarjoja maksimipainojen tuntumassa ja sit äkkiä syömään

Vinkkejä? Maastavetoa voisin opetella. Mutta mulla oli aikoinaan selkä pitkään tosi vaivainen ja herkkä kipeytymään, siitä jäi kammo kaikkia liikkeitä kohtaan missä voi väärin tekemällä teloa ittensä. Kyykyn aloitin tammikuussa ja sen kanssa on menny hyvin selän suhteen, joten ehkä vois ton maastavedon ottaa sit seuraavana haasteena. 2 kertaa viikossa sali on edelleen helpoin toteuttaa, ajattelin siinä pysyä.
Kokeilin jättää hiilareita entistä alemmas ja olo on vaan parantunu! En ois tätäkään ikinä uskonu. Mutta en tiiä minkä nyt sitten ottais tavoitteeks, oon karpannu vasta niin vähän aikaa, että rajoittuneesti on tätä kokemusta. Laskin tän päivän makrot: 7,5C, 108P, 190F. Ok luvut, kcal suunnilleen kulutuksen mukainen (=tavoite), tosin normipäivänä protsku sais olla alempana. Ai niin ja se paino, puolet siitä sairaana menetetystä palautui.
PE
kiipeily 2h, mutta suurin osa ajasta odottelua
LA
219kcal; 0:16L/0:06M/0:02H
kävely 25min
SU
siivoamista 2h, tuli lämmin
HotJooga 1,5h
kävely 30min
Tällä viikolla tuli vaan yks reissu salille, mutta tuskin haittaa kun oli kaikennäköistä muuta missä lihaksia tarvitaan.. Hottiksessa hikoilin harvinaisen vähän, tai siis vähemmän kuin eK, loogista kyllä, jos ajattelee sitä kautta että ketoosi kuivaa. Sykemittaria en kuitenkaan joogaan halunnu ja toi varsinkin on sen verran märkää touhua että elektroniikka voi odottaa kotona. Mutta tosi rentouttavaa, ihana olo oli sen jälkeen
Nostin pikkusen hiilareita ja yllätysyllätys->finniä puski! Mun mielestä tää on merkki: ei hh mulle. Ja huomasin myös että mitä alempana hiilarit(&E), sitä vähemmän stix näyttää ja voi mennä sen beigen "allekin", välillä ollut valkoinen tuo täppä. Sillon kun se on valkoinen, voi olla aika varma ettei oo tullu mitään liikaa (hh/E), helppoa, ei tarvi laskea!

Parina päivänä on sitten taas käyny niin että protskut noussu vahingossa turhan korkeelle. Mulle on aiheutuu siitä näköjään tosi voimakas pahoinvointi. Eli jatkossa pidettävä oikeilla valinnoilla huolta ettei paljon yli sadan menis. Mieluummin reilusti alle. 150P teki tosi inhottavan olon.
Su paino taas sairauden aikasilla lukemilla, ihmetyttää vähän mihin se nyt meinaa asettua??