karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-28 21:56:32

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-12-09 17:27:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heipsan, laitoin tänne tämmösen päikynkin jossa seuraan uintisuorituksiani.
Harmi etten aiemmin tajunnut, mutta kyllä musta taitaa uimari sittenkin tulla. :D
Jotenkin iski kunnianhimo uinnin aloitettuani niin että mun oli 2 kk sitten ihan "pakko" opetella uimaan oikein ja ergonomisesti nimenomaan.
Tuntuu kuin tästä olis paljonkin aikaa, ehkä jonkin verran yli 2 kk, kun aloin sitten harjoitella pää vedessä uintia ja tätä varten hommasin uimalakin ja lasitkin.
Pitkään mua pelotti ja ahdistikin vähän vedessä sukeltelu alkuun, mutta nyt ei enää oo aikoihin pelottanut pään laittaminen veteen.
Opettelin netistä löytyvillä ohjeilla rintauinnin tekniikan ja videoita tutkimalla ja sitten muistelin uimalassa miten se menikään.
Jäi mieleen Emilia Pikkaraisen uintivideo ja Esa Sievisen selostus on niin päässä että siitä varmaan oon saanut kans paljon apua.
Sanoisinpa että rintauinti on tosiaan helppo oppia ihan itsekseenkin hyvillä ohjeilla.
Mulla ei oo paras mahdollinen hahmotuskyky mutta kyllä se silti alkoi hahmottua miten se menee.
No, eilen laskin ekaa kertaa paljonko matkaa tuli ja 41 kierrosta tuli vedettyä suunnilleen eli 1025 m/50 min. Silleen.
Ja tosiaan se oli leppoisassa tahdissa...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00