Ja taas on saatu uusi iloinen liikuntaviikko käyntiin!
Viikko 4ma 25.1. reipas kävely 50 min
ke 27.1. reipas kävely 30 min
pe 29.1. reipas kävely 15 min (välissä kauppavisiitti) ja reipas kävely 35 min
la 30.1. reipas kävely 1h10min
su 31.1. lumityöt 35 min (lumikolalla)
->
liikuntaminuutteja yht. 235 Keskiviikon lenkistä oli liikunnan ilot kaukana kun pakkanen paukkui taas ja sen päälle kun puhalsi inho viima, niin jo tuli kiire kotiin lämpöisten karppipatojen ääreen.
Lauantain aamulenkki venähti aika pitkäksi eikä ollut ollenkaan niin voimat vievää kuin edellislauantain tunnin lenkki, mutta se olikin rankempi maasto, paljon tiukkoja ylämäkiä joissa mun kunto ei ihan vielä ole sillä tasolla etteikö se vetäisi reisiä jumiin.
Mun lajilista näyttää vielä melkosen yksitoikkoselta mutta näin alkuvaiheessa pääasia on että liikun ja saan kuntoa kohoamaan. Katsotaan sitten jatkossa innostunko mahdollisesti jostain muustakin, tosin vaikka lista on yksitoikkoista, ei se tunnu siltä. Vaihtelen lenkkireittejä mahdollisimman paljon ja nautin siitä olosta mikä siitä tulee kun on kunnon hikilenkki takana. Ja liikuntamääriin oon edelleen oikein tyytyväinen

Tämä on kuulkaas kova muutos täydellisen puolivuotisen liikkumattomuuden jälkeen, eikä se viime kesäkään kauhean aktiivista ollut mutta syksystä alkoi ihan koomakausi. Vaan nyt otetaan vahinkoa takaisin ja kulutetaan kengänpohjia aivan urakalla.
Sunnuntain liikunnaksi saa riittää luonnon luoma liikunta lumitöiden muodossa, jestas että sitä olikin tullut reippaasti! Hyvät hiet sillä sai joten lisäsin sen liikuntalistalle mukaan. Kevättä odotellessa jatketaan kohti uutta viikkoa.