Heippa kaikille!
Jee, nyt löytyi mun ketju!
Josko sitä tänne polkaisis käyntiin oman liikuntapäikyn; tulis ehkä pikkusen lisää motivaatiota/tsemppiä treeneihin!
Liikuntataustoistani sen verran, että ala- ja yläasteellakin osittain vielä olin täysin hurahtanut telinevoimisteluun, sittemmin liikunta jäi melko lailla unholaan, kunnes noin 10 v. sitten rohkaisin mieleni ja ilmoittauduin erään kuntosalin "starttikurssille", oli sen verran kipinä jäänyt kytemään...
Muutama vuosi sitten löysin uuden rakkauden;
bodypumpin!

Sitä harrastin kuntosalin ohella/sijaan pari kertaa viikossa, kunnes hyvä ystäväni sai mut ylipuhuttua
bodycombat-tunnille... Se oli sitten se todellinen
rakkaus!!!

Tällä hetkellä käyn intohimoisesti combatissa 2-3 kertaa viikossa, vähän työvuoroista riippuen. Pumpissa/salilla hiukan harvemmin.
Mutta sitten tuohon otsikkoon; biksut päällä olisi tarkoitus ylpeästi kantaa itsensä maaliskuun loppupuolella, jolloin lähden mieheni kanssa Kanarian aurinkoon!

Ja mielellään tuosta eteenpäinkin, kesäähän tässä jo malttamattona odotellaan...
Mulla ei oo mitään älytöntä liikakuormaa; oon 168 cm ja vaaka näytti eilen 63,5 kg. Kuitenkin tarkoitus olis nipistää vielä 2-3 kg pois, lähinnä tuolta takamuksesta

, vatsalihakset saada näkyville (siinä onkin vähän enempi haastetta)...
Ja mikäs tän parempi päivä aloittaa päikyn pito kuin 1.2.!

Ideana olis kirjata tänne suunnitelmat + toteutuneet suunnitelmat / vko!
Kommentoidakin saa, jos jotain kiinnostaa!
Mut tästä se lähtee:
ti 1.2.: bodycombat
ke 2.2.: metsälenkki koirien kanssa
to 3.2.: bodypump + bodycombat
pe 4.2.: bodycombat
la 5.2.: metsälenkki koirien kanssa
su 6.2.: metsälenkki koirien kanssa