Uzeeh: NooooUuuuuuu... Ihan oikeesti ja rehellisesti mä voin kertoo, et jokaikinen akka, jonka tunnen ja joka käy puntilla ees sillon tällöin nimenomaan vääntää sisä/ulkoreittä hullunkiiltosilmissä, juurikin siksi että ne reidet kapenisi silmissä.
Jos totta puhutaan nii ne ei muute ees kuulunu tohon mun ohjelmaan alunperin vaan yhden naisen vinkistä lisäsin ne siihe.
No ku nytte on keskustelu avattu joka suuntaan ja asioita ronkittu ja tökitty, ni heitän kaikille halukkaille ammattilaisille/amatööreille/muutenvaankaikestakaikentietäjille missionin:Numille uus reeni ohjelma
Mutta ettei ihan liian heleppoo oo ni ohjelma ei saa sisältää
maastavetoja/ kyykkyjä. Polvessa on joku rikki, en tiiä mikä, koskaan se ei oo häirinny elämää niin paljo, että sitä ois tutkittu,mutta jäällä sen kans on turvallaan kynnetty--> nestettä kk saikkua.Lääkäri uhkaili tähystyksellä, minä sanoin ei kiitos.Toisaalta koskaan ennen ei liikuntaa oo harrastettu loukkaantumisen jälkeen näin säntillisesti, että hiukka jännittää miten käy.
Jotain pohjaa,siitä mihin kroppa pystyy tällä hetkellä:
Prässi: 70kg 3x10 (ja painoo ei lisätty öö..kuukauteen kele..)
40kgTakareisi: 72kg 3x10 (muistinkohan oikein..)
42Etureisi. 32kg 3x10 (? en muista just lisäsin painoja)*
Selkä vipulaitteessa 50kg 3x10 ( Oho, kuulostaapa paljolta, mut joo 25 per puoli)
14kgSelkä taljassa 35 3x8 * (just lisätty 5kg)
Rinta "perhosessa" 28kg 3x8 (just lisätty ja tekee tiukkaa)*
Rinta vapaissa 16kg* 3x10
Olkapäät vipulaitteessa 15kg 3x10
3kgOlkapäät vapailla 14kg* 3x10
Ojentaja taljassa 15kg vapailla 8kg 3x15
10kgHaba Taljassa 25kg, vapailla 16kg 3x10
15kgVinot vatsat laitteessa 30kg 6x15
15kg (Just lisätty 5kg, totista puserrusta, ja vähempikin riittäis, tiedetään)
Suorat vattat 3 x 15krt
1x7krt Voimapyörä saapuu huomenna, josko alkais saamaan enempi irti.
Ja pistetääs perään ne mistä on marraskuussa lähdetty liikenteeseen boldattuna. * on otettu nyt vasta ohjelmaan.
Monellehan nuo painot ei tunnu missään, mutta voi kerpele, että mä olen ylpee saavutuksistani.
Hei, juu relax, tosikoille on tilaa takahuoneessa.

Muoks, laitetaan ny toistojen määrätki..