Lauantai (2.4): Kävelyä 1h
Sunnuntai: Bodypump 1h + 15 min kuntopyörällä
Tiistai: Syvävenyttelyä 45 min + Salilla 20 min
Keskiviikko: Bodystep 60 min
Perjantai (8.4): Bodystep 60 min + 15 min kuntopyörällä
Liikunnat sujuneet nyt ihan hyvin, mutta syöminen ei... Tehdään remonttia, jossa uusitaan kylppäristä KAIKKI, keittiöstä kaapit ja koko kämppään tulee muovimaton tilalle laminaattilattia. Nyt alkaa olemaan jo vähemmän pölyä, mutta tässä on nyt ollut koko kämppä ihan pölyssä... Tänne ei myöskään tule vettä, joten pitää käydä vessassakin kellarissa. Saunatilat olisi yläkerrassa, mutta nyt sielläkin on jostain syystä viemärit tukossa, niin sinne ei pääse enää suihkuun. Toivottavasti sitä korjattaisiin silti, vaikka viikonloppu alkaa.
Syömiset on olleet aika huonoja ja hiilaripitoisia myös (kehtaa sen enempää edes eritellä

). Lähinnä siksi, että ei oikein ole mahdollista kokata itse mitään, kun ei tule vettä! Ehkä kokkaaminen onnistuisi, mutta sitten pitäisi tiskata ne kaikki astiat myös jne. Tällähetkellä on kyllä liesikin irrotettu seinästä, ja sen saa asentaja vaan laitettua siihen takaisin, joten se siitä kokkaamisesta.
Olen yrittänyt kysellä kauan tämä remontti kestää, muttei ole tullut selvää vastausta. Toivottavasti ei kumminkaan kauhean pitkään.

Mun muodot ei kestä tätä.. Nyt jo tullut +2kg painoa.