Tervetuloa!
Täällä on nyt eräs erittäin tyytyväinen nainen

Kävin tänään kehonkoostumusmittauksessa, kun semmoinen mahdollisuus tuli eteen. Tulokset vetivät kovasti suuta hymyyn.
Pituus: 160 cm
Paino: 58,6 kg (keväällä kävin jo 56+ lukemissa)
BMI: 22,9
Rasva%: 26 % (keväällä muistaakseni 29 %, tosin mittari saattoi olla eri)
Lihasmassa: 41,2 kg (tästä en osaa sanoa, kuinka hyvä on...?)
Metabolinen ikä: 28 vuotta!! (Ohjeen mukaan kyseessä on ikä, jota kehon perusaineenvaihdunnan taso vastaa. Mikäli on ikää korkeampi, tulisi lisätä liikuntaa perusaineenvaihdunnan nostamiseksi. Tämä tulos yllätti niin, että piti kääntyä vielä takaisin mittaajan luo kysymään, että 28

Ikää mulla on siis 43v.)
Viskeraalinen rasva: 4 (terveellinen alue on 1-13, siitä ylöspäin on huono)
Ruokavalio on ollut karppaus nyt puolisen vuotta. Täysin viljaton versio, rasvaa menee reippaasti. Rasvanlähteet ovat pääosin lihatuotteet, rasvaiset maitotuotteet, joita menee paljon, sekä pähkinät.
Täytyy todeta, että taidan olla ihan turhaan kytännyt sitä vaakaa. Painan enemmän kuin keväällä, mutta sillä ei ole merkitystä. Peilistä katselee hyväkroppainen nainen, yläkroppa varsinkin on lihaksikas. Peppua ja reisiä löytyy, sieltä sitä tuonne rasva%:iin tulee, mutta hyvä näin. Vihdoinkin olen päässyt eroon siitä, että peittelen peppuani pitkillä paidoilla. Istuvat farkut, joissa taskut sopivasti ja hyvältä näyttää!! Aikanaan painoin 45 kg (vielä 25 -vuotiaana) ja mulla oli mielestäni iso peppu
Mittanauha näyttää vyötärölle muutamaa lisäsenttiä myös keväästä, mutta kai se on uskottava, että stressimaha se on. Viljojen totaalinen poisjättäminen auttoi keväällä, mutta nyt maha taas väliin oikkuilee. Kun on kiire päivä ja stressiä, maha pömpöttää...kun on viikonloppu, on ihan litteä.
Ja päivän treeni tuotti sekin iloa. Tein ekan kerran kunnon treenin kahvakuulalla: työntöjä, tempauksia, maastavetoja, heilautuksia, rinnallevetoja yms.