oli: Elämä on ihmisen parasta aikaa
(Joskus ikuisuus sitten) Mä päätin muuttaa
ton vanhan päikkyni ihan tänne toiseen paikkaan kun ei siellä oo ruuasta mainittu sanaakaan piiiiiitkään aikaan.
Tai siis ei tämä se vanha päikky ole vaan uusi. Eikä tääkään aiheessa pysy, paitsi otsikon aiheessa ehkä. Koitan ainakin pitää tän vähän paremmassa hapessa kun tuon edellisen, mutta mulla alkaa kyllä kohta pukkaan jotain schitzopfreniaa kaikista näistä mun virtuaalipäivyreistä... (jotka on juurikin siksi sittemmin fuusioitu:
http://blog.tiski.fiHöpö- ja tyyliblogi[/url], Treeniblogi[/url], Palsta, Facebook, Heiaheia, Kahvakuulapäikky... Joka tapauksessa pari perusasiaa
1) en laihduta enkä usko että aloitankaan hetkeen aikaan
2) treenaan, harva se päivä
3) syön edelleen joka ikinen päivä kaikkia herkkuja, ehkä mainitsen niistä, ehkä en...
4) odotan malttamattomana kesää ja ens syksyä ja talveakin, meinaan neuleet on pesty ja kengät lankattu!
Sinä siis joka tulit käymään täällä tai missä tahansa edellä mainituista, tykkäisin jos kommentoisit jossain jotain!