karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-11 18:52:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 514 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-04-06 14:00:37 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

oli: Elämä on ihmisen parasta aikaa
(Joskus ikuisuus sitten) Mä päätin muuttaa ton vanhan päikkyni ihan tänne toiseen paikkaan kun ei siellä oo ruuasta mainittu sanaakaan piiiiiitkään aikaan.
Tai siis ei tämä se vanha päikky ole vaan uusi. Eikä tääkään aiheessa pysy, paitsi otsikon aiheessa ehkä. Koitan ainakin pitää tän vähän paremmassa hapessa kun tuon edellisen, mutta mulla alkaa kyllä kohta pukkaan jotain schitzopfreniaa kaikista näistä mun virtuaalipäivyreistä... (jotka on juurikin siksi sittemmin fuusioitu: http://blog.tiski.fi
Höpö- ja tyyliblogi[/url], Treeniblogi[/url], Palsta, Facebook, Heiaheia, Kahvakuulapäikky...

Joka tapauksessa pari perusasiaa
1) en laihduta enkä usko että aloitankaan hetkeen aikaan
2) treenaan, harva se päivä
3) syön edelleen joka ikinen päivä kaikkia herkkuja, ehkä mainitsen niistä, ehkä en...
4) odotan malttamattomana kesää ja ens syksyä ja talveakin, meinaan neuleet on pesty ja kengät lankattu!

Sinä siis joka tulit käymään täällä tai missä tahansa edellä mainituista, tykkäisin jos kommentoisit jossain jotain!

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-04-06 16:51:37 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi

Täällä ollaan kurkkimassa :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-04-06 16:54:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

"tykkää tästä" :mrgreen: Moi!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-04-07 13:30:45 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Moi muruset! :smt049

Pidin tänään elämäni ekan oikeen powerpointshown ja samalla myös webinarin. En enää ikinä halua pitää esitystä jonka yleisin sana on tota...
(No, pääsin mä siitä alkukankeuden jälkeen aika hyvin eroon, mutta ei se mitenkään sen viehättävämpää oo kun niinkutuskaan.)

Niska tuntuu jumiselta, varmaan se on se jännitys (en kyllä tajua mitä jännittämistä siinä on, että puhuu työkavereille puhelimen sijaan mikrofoniin???) Tänään on kummiskin reenipäivä. Aika julmaa kyytiä tiedossa (työntämistä (yäk!) ja tod.näk. uusia rakkoja). Mutta kait se on vaan hyvä, meinaan ei siellä partsilla muuten tarkene :D

Tässä siis mun treenisalini:
Kuva

Arvatkaa vaan huidonko tonne ikkunoiden suuntaan kuitenkaan...

Pitäis pistää exceli käyntiin ja ruveta tekeen listaa ja budjettia vaan ku ei huvita. Taidan sen sijaan ruveta kääntään mun tämän päiväistä esitystä ekalle ulkomaiselle. Tai oikeestaan voisin eka "syödä". Eli juoda. Eväänä on taas myrkynvihreetä liejua. Nam!

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-04-07 14:10:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Seuraan kyllä mutta kommentoin vain jos tietämys riittää.Kahvakuulailusta kun mä en tiedä mitään.

ViestiLähetetty: 2011-04-07 14:21:12 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^se on upea laji, suosittelen kokeilemaan!
Tota oikeeta nostamista nimittäin. Nythän ois pääsiäisenä hyvä tilaisuuskin kun Kukka tulee opettaan sinne Porin haminoille.

ViestiLähetetty: 2011-04-09 09:58:56 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Nonni, otataas tähän väliin urheiluasiaa kun kert täällä liikuntapäikyssä ollaan:
- siivous on liikuntaa, siinä tulee hiki. Varsinkin wc-pöntön kuurauksessa. Siellä on semmoset mustat kivettymäraidat, mä en saa niitä pois. Vinkkejä kellään? Sosasolaa en aio kokeilla vaikka kuukkeloimalla se olikin suosituin konsti...
- Tiettyyn aikaan kuusta kuulat painaa ihan p*****eesti. Selkä nitisee. Happi loppuu. No, tätä ei onneksi kestä pitkään.
- Tekis mieli lähtee pihalle lenkille. Siellä on kaunis ilma. Tarvis myös pyyhkiä kaappien ovet koska kaikki nuo töhnät näkyy niin hyvin täällä auringonpaisteessa.
- Mies haluis ruveta katteleen uutta kämppää meille ja mä olin että mikäettei. Saisin oman huoneen. Sinne tulis pukeutuminen, ompelu ja urheilu. Sen siis tarvis olla melko iso. Ollaan me ennenkin harrastettu asuntonäyttöjä, ei me oikein muuten meinata yhteisiä harrastuksia keksiäkään.

Sitten ruoka: pannuun voita ja oliiviöljyä sekä currya, perään kanafileet ja vähän soijakastiketta. Kypsennellään keskilämmöllä, käännetään 3-4 kertaa paistamisen aikana. Kyytipojaksi kypsä avocado, salaattia, tomaattia, paistettuja herkkusieniä.... Kaikki paitsi mausteet Hulluilta Päiviltä. Vielä ehtii.

ViestiLähetetty: 2011-04-10 20:42:09 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Viikko päättyi puolentoista tunnin joogasessioon, kuulailua tuli lopulta vaan 2x tällä viikolla. Jos ei lasketa sitä kun kannoin ne alakertaan ja takas kahvojen hiomista varten.

Lisäksi saatoin saada juuri vuoden heräteostajan arvonimen: Hullu Päivi myi mulle kymppitonnilla auton.
Ja jotkut nitisee tuolla, kun ovat tuhlanneet pari-kolmesataa...

Seuraavat 5 kuulatreeniä näyttää etukäteen aika kauheilta... No, huomenna niiden kimppuun kummiskin.

ViestiLähetetty: 2011-04-10 20:44:14 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiva näköala traanitapiirin partsilta 8) Kelepaa kuulailla :D

ViestiLähetetty: 2011-04-11 05:38:43 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^juu, on se hieno kieltämättä. Ja kallis!
Tää asunto oli nimittäin 3,5m2 isompi kun vanha ja lisäksi sitten tuo partsi näköaloineen. Lainaa otettiin sataviiskyttonnia, että revi siitä ;P
Parempi keksiä sille jotain käyttöäkin välillä siis.

Ei vais, viime kesän mä asuin lähinnä tuolla parvekkeella, sisällä kun oli semmoset 30 astetta lämmintä jatkuvasti. Yöllä sentään vaan 26...

Mä heräsin aamulla tossa kolmen maissa, tai siis yötä se oli. Sen jälkeen ei puhettakaan enää että ois uni tullut. Nyt on kello 20 vaille 7 ja meinasin lähtä tästä duuniin. Häivyn sitten vähän aikasemmin ja haen ruokakaupasta jugurttia, voita ja kalkkunaleikettä. Saattoi olla jotain muitakin puutteita mutten tietenkään muista niitä nyt. Toivottavasti muistan kaupassa.

Sitten tuun päikkäreille ja reenaan.
Loistava suunnitelma!

ViestiLähetetty: 2011-04-11 19:47:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kävin katsastamassa sun blogit ja tuo kuulasivusto oli NIIN HUIPPU :respect:
Löysin noin sata mielenkiintosta juttua mihin olisin halunnut heti jäädä tutustumaan. Tosi hyviä juttuja ja linkkejä aloittelijalle.
Ja sun omat harjoitusjutut kiinnostaa myös.
Olen mukana! :smt038

PS. Sulla on upea parvekemaisema :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-04-12 08:46:13 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Tosi Hauskaa että olet täällä amj :smt026 !

Eilinen suunnitelma oli loistava, mutta toteutus jäi ontumaan. :smt076
Nyt on jooga siirretty tältä illalta huomiselle ja tilalle merkattu kuulatreenit. Siitä huomisesta tiedä mitä sitten tulee, jos ei taas jaksa pitää käsiään ylhäällä, mutta katotaan... Teemu on ainakin hyvä ope.

Mulla on kuulemma kaksoisleuan alku (taas). Tarvii vissiin tehä asialle jotain (taas).

Illalla meinaan tuunata yhen mekon, että saan sen lauantaina päälle. Ja pitsisukkikset tarvis löytää jostain. Mullon ollu semmoset, nyt en vaan tiedä missä. Vielä ois kyllä sesonkivaatteiden vaihtamisoperaatiotakin tiedossa tälle viikolle ja jos viitsin, niin ruoka/astiakaapin hyllyjä pitäs pyyhkästä. Sit onkin kevätsiivous tehty (paitsi ikkunat pesemättä, mutten se muutenkaan ole mun homma. Miehet on sitä varten!)

Tästä tulee hyvä päivä!

ViestiLähetetty: 2011-04-13 17:26:34 
Poissa
Hullukarppi
Hullukarppi

Mä en ymmärrä tosta kuulailusta hevon vidulia mutta väliäkö hällä, kuten U.Turhapuro sanoo :)

Mulla on jo mätänemistilassa jumppakeppi ja kuntopyörä...joten antaa kuulan olla kaupassa :lol:

ViestiLähetetty: 2011-04-13 17:58:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No voihan winde mikä treenisali sulla 8) Enookadeenookade :lol:
Madwoman kirjoitti:
Mä en ymmärrä tosta kuulailusta hevon vidulia mutta väliäkö hällä, kuten U.Turhapuro sanoo :)

Komppaa tätä :shock:

ViestiLähetetty: 2011-04-13 19:13:29 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Kappas, täällähän ravaa porukkaa, JES!
Tervetuloa vaan!! Saa täällä hengata vaikkei kuulailusta mitään tajuaiskaan. Mä voi opettaa:
se on rautapallo jossa on kahva. Sitä voi käyttää ovistopparina tai verkonpainona tai sitä voi heiluttaa ja nostaa. Hurahtaneet kilpailee sillä kahdessa lajissa; toinen on nimeltään Long Cycle, jossa kuula heilautetaan jalkojen välistä rinnalle ja siitä työnnetään jalkojen ja selän voimaa käyttäen suoralle kädelle pään yläpuolelle. Suoritus kestää korkeintaan 10 minuuttia ja eniten puhtaita toistoja tehnyt voittaa. Toinen laji on biathlon (kaksiottelu), jossa ensin tehdään 10 min työntösuoritus ja perään toiset 10 min temmataan. Liikerata kaikissa liikkeissä on mahdollisimman lyhyt.
Näillä parilla hassulla harjoitteella voi treenata tehokkaasti koko kropan kaikki lihakset ja siihen riittää päivässä noin vartti. Kisatreeni vie sitten vähän enempi aikaa, esim. mulla noin tunti kolmesti viikossa. Vuosien ja vuosien etsimisen jälkeen olen viimein löytänyt lajin, joka vastaa täydellisesti mun tarpeita ja toiveita.

En sitten eilen tullut maininneeksi minä iltana sen mekon lyhennyksen hoidan... eilen se ei ainakan ollut.
Puputan tässä currykanaa, siitä on unohtunut suola :shock:

Kävin tänään vaihteeksi joogaamassa ihan semmosta perinteistä, eikä aina vaan sitä Yin (=syvävenyttely) Joogaa. Oli kyllä mun mieleinen tunti, yksi lyhyt setti vaan sotureita (mun ei oikein meinaa kädet jaksaa pysytellä ylhäällä, sattuneesta syystä).

ViestiLähetetty: 2011-04-13 20:12:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mitkäs on sun makrot ja kalorit ootkos laskenu?Ja muuten miksi odotat kesän lisäksi syksyä?

ViestiLähetetty: 2011-04-13 21:05:14 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

En oo pitkään aikaan laskenut, mutta veikkaan että makrot pyörii jossain 50 hh, 100 pr, 100 ra -tyyppisissä lukemissa. Voisin ehkä joskus tehdä jonkun tarkistuslaskelman...
Ja syksyä odotan koska ne mun skabat on sillon 8)

ViestiLähetetty: 2011-04-15 07:37:34 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Enpä muista koska ois tuntunut reeni niin hyvältä kuin eilen, kun sain vikan sarja purkkiin. Onnistumisen riemua, kertakaikkiaan!
Se mekkokin lyheni, JES!
Sesonkilaatikosta löytyi treenipaita:

Kuva

Illalla roudaan sen laatikon takas varastoon, kerään viikon aikana tulleet mainospostit pois nurkista, siivoan lehtikorin, haen 20 pulloa skumppaa ja juustokakkutäytteet... mitäs vielä...
Huomenna synttäribileet, sunnuntaina sen kunniaksi paperilla ihan kauheelta näyttävä treeni. I can do it!

ViestiLähetetty: 2011-04-17 20:03:18 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Pitkän jahkaamisen jälkeen sain itestäni irti varsin onnistuneet reenit.
Eiliset päiväkännit oli siis ihan hyvä valinta :D

Ruoka oli ainakin ihan huippua (kuvia)!

Vaalivalvojaisia työntävät tosta passiivipöntöstä. Vähän ehkä tylsää.
Pitää tehdä juustokakkuun täyte vielä, vien huomenna duuniin tarjolle.

ViestiLähetetty: 2011-04-17 20:06:41 
Poissa
napakettu
napakettu

Täytyyhän sitä tännekin takiaismerkki pykätä :smt023

traanitapiiri kirjoitti:
Pitää tehdä juustokakkuun täyte vielä, vien huomenna duuniin tarjolle.
Jaa, pukkaako juhlantynkää 8)

18518 Nirrilä

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 514 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00