^^ Ok. Pitää koittaa muistaa tsekata kauppareissun yhteydessä. Ja joo siis mikä Milkyway tms suklaa, jossa kookosta niin mun mielestä aivan

. Käsittääkseni teehen ja kahviin useimmat tuota just lisäileekin- eli voisin saada itsekkin alas

.
Esim jotenkin noin. Ite kirjaan Heiaheia.com:iin liikkumiset ja painon, ja on paikka, kalenterin lisäks, jonne jää talteen itseäni varten

. Missä hei on sun lepopäivä/ -t..? Päivä-parihan ois hyvä olla ihan lepopäiviä, näin olen ymmärtänyt

.
Mulla oli viime vk ekaa kertaa tänä vuonna joka toinen pv treeniä-viikkoa, valtaosin muuten ollut enempi niin, että 2treenipv, lepo, 2treenipv, lepo tai 3treenipv, lepo jne
Tälleen siis oma viime vk:
ma: zumba 1h + reipas kävely 1h
ti: lepo
ke: sali 45min + latino 1h + reipas kävely 30min
to: lepo
pe: zumba 1h + reipas kävely 20min
la: lepo
su: reipas kävely 20min + sali 1h
+ ohjattu venyttely-tunti 45min. Saldo melkein 7h + se venyttely, jota en tuohon treenisaldoon ikinä laske

.
Edit: reipas kävely = n6-6,5km/ h..tsekattu juoksumatolla salilla (aina) sekä karttahommeleista jos ja kun ulkona tapahtuu.
Jep, pikkuhiljaa on musta parempi kuin hulluna täysillä heti. Ite en oo jakanu kroppaa koska yleensä/ useimmiten 2 tai max 3krt viikossa vedän salitreenin, eli ei ole niin tarpeen (kuin siis jos olis valtaosin vaan salia..yli 3krt, jolloin jako on jo hyvä tehdä). Liikkeitä vaihtelen ajoittain ja toki painoja, joita lähinnä sitä mukaa kun huomaan, että on tarvetta, eli ei tunnu tarpeeksi jne

. Tuota jakamista kyllä miettinyt varsinkin viime aikoina, mutta kun en aina tiedä itsekkään, että montako kertaa sitten juuri sen viikon aikana käyn salitreenin vetämässä niin on hieman haasteellista..siis kun riippuen fiiliksestä ja jaksamisesta saatan hyvinkin vetää tunnin zumban jälkeen vielä tunnin salitreenin ja vielä senkin jälkeen kävellä tunnin, ja toisaalta jos joku pv homma ei vaan suju (useita syitä voi olla, jotka vaikuttaa, kuten nukkumiset, syömiset ym) niin saatankin käydä vain salilla/ tunnilla ja silleen

.
Kehonhuolto-> hyvä, ja venyttely toki tai pikemminkin varsinkin myös

. Vielä tässä kohtaa muistuttaisin, että ei oikeasti pidä unohtaa pitää niitä 1-2 lepopäivää viikossa

.