Pakko kai minunkin on alkaa jonnekkin kirjoittamaan, vaikka olen niin tuuliviiri että harvoin jaksan päivitellä tarpeeksi usein päiväkirjojani ja sitten ne tuppaa unohtumaan.
Lähtötilanne: 40v perheellinen nainen, painoa järkyttävät 109,6kg

(juuri äsken punnittu), pituus 166. Liikunta on myrkkyä, mikään liikuntamuoto ei ole ollut minulle mieluisaa pitkään aikaan. Vesijuoksemassa kävin, mutta atooppinen iho alkoi talven tullen oireilla, niinpä sain taas syyn jäädä siitäkin pois. Olen karpannut 4-6 vuotta, joista 4 vuotta aktiivisesti pitääkseni diabeteksen kurissa. Olen kuitenkin lihonnut jopa tuona aikana, koska olen liian suurpiirteinen ja suon itselleni jonkinasteisia repsuja usein.
Tavoitteet: 1) Löysin mukavan ja addiktoivan lajin, kahvakuulan ja pyrin oppimaan ja säilyttämään sen harrastuksenani.
2) Pyrin pitämään syömisessä langat käsissäni, olen suunnitellut hiilareitten syklitystä avuksi tähän.
Kahvakuulia on kotona kolme; lahjaksi saadut "kakkakuulat", eli muovinen 6 kg kuula ja Duudsonien pieni 8 kg kuula ja varsinainen namikuula, 12 kg kisakuula, jonka ostin alkeiskurssin vetäjältä kurssin jälkeen.
Ensimmäinen heilautus on otettu ja liityin Girevoy Sport Liedon jäseneksi ja tilasin 10 viikon ohjelman itselleni.
Eilen sitten tein ekan treenin nikotellen, takkuillen ja kuitenkin innoissani. Alkuun jäsenten pyörittelyt, sitten treeni ja lopuksi ravistelua ja venytyksiä. Aikaa kului vähän päälle 30 minuuttia

, joten totesin että tein varmaan jotenkin väärin nuo. Ensi kerralla otan timerin mukaan ja katson kellosta liikekohtaisesti ajan, etten huijaa itseäni.