19.7.2012- Matka 10 km
- Aika 1 h 38 min 45 sec
- AVG HR 137
- MAX HR 156
- 722 kcal
Alku tuntui tosi nihkeältä, jalat painoi ainakin sata tonnia ja suoraan sanottuna v*tutti. Olikin pakko kuunnella kroppaa; kävelin alkuun muutaman pätkän ja suurimman osan matkasta juoksin tosi hitaasti (syke 130-140), ainoastaan ihan lopussa syke nousi 140-150. Kroppa tuntui tänään heräävän tosi hitaasti, mutta loppua kohden onneksi kulki koko ajan paremmin. Kesken matkan kaatosade yllätti ja jostain kumman syystä se tuntui tosi hyvältä!

Lenkin alussa oli tosi epäonnistunut olo ("TÄÄ EI MENNYT YHTÄÄN NIIN KUIN SUUNNITTELIN!"), mutta sitten tajusin, että vaikka kävelisin koko kympin, se olisi silti hyväksi minun kunnolle ja terveydelle. Tämä oli tosi hyvä muistutus siitä, miten vaativa osaan olla itseni suhteen ja juuri sen vuoksi harrastukseni yleensä loppuvatkin lyhyeen: luovutan hyvin pian, jos/kun kaikki ei menekään aivan suunnitelmieni ja tavoitteideni mukaan. Pitäisi ajatella enemmänkin onnistumisten kautta:
Tänään jaksoin juosta 8-9 km, hyvä minä! Hienoja oivalluksia.
Janne_P, kiitos tsempeistä ja varmasti aivan aiheellisesta varoituksesta! Sunnuntaita odotellessa, jänskää..
Keskivartalolihava, onnea kehittymisestä!

Itsekin haaveilen, että juoksisin kympin tuntiin. Uskon, että minullekin kolme juoksulenkkiä viikossa riittää, lisäksi sitten kävelyä fiiliksen mukaan.
Nautiskelin tässä lenkin jälkeen reilun kaupan banskun
Fish:n innoittamana ja maistui muuten yllättävän hyvältä pitkästä aikaa. Nyt hyvää karppiruokaa ja päiväkahvit. Asiasta kukkaruukkuun: Minulla tuntuu muuten kuntoa riittävän yllättävän kivasti (ei ala pistää tms.), mutta jalat hyytyy melko helposti, joten tähän kaipaisinkin teiltä viisaammilta neuvoja ja vinkkejä. Lepopäiviä, kunnon verryttelyt ja venyttelyt, mitä muuta?
Huomenna aamureippailut kävellen ja lauantaina kunnon lepopäivä.