Janne_P kirjoitti:
Mä en hevosista enkä ratsastamisesta mitään tiedä enkä ymmärrä, mutta näyttäis että ratsastaminen kuluttaa kaloria ihan kohtuullisen paljon.
Voisin muuten kokeilla ratsastamista, mutta kun se ei käy. Olen niin allerginen konimus kaakkimuksille, etten voi mennä lähellekään hevosta, saati hevostallia

Hauskaa että huomasit

Monella on käsitys, että ratsastaminen on vain "matkustamista", eikä oikeaa liikuntaa. Vaan kyllä siellä hevosen selässä saa kaloreitakin palamaan. Tietysti minulla on taustalla reilut 20 vuotta ratsastuskokemusta, eli tuolla kokemuksella ihan oikeasti "teen töitä" siellä hevosen selässä. Yhdellä kisareissulla minulla oli viime keväänä sykemittari päällä koko sen ajan kun olimme kisapaikalla. Aikaa meni kolmen hevosen verryttelyyn ja kilpailusuoritusten ratsastamiseen sekä loppuverryttelyihin reilut 3 tuntia, ja koko tuon ajan olin hevosen selässä ja tein töitä. Kaloreita paloi melkein 3000 joten ihan urheilustahan tuo käy

Ja sitten ne tallityöt... siinä sitä läskiä vasta palaakin kun sitä kakkaa kärrää
Harmi että olet allerginen, muuten olisin ehdottomasti haastanut sinutkin hevosen selkään
Eilen en ihan yltänyt moisiin suorituksiin, kävin vain pikaisesti kouluttamassa yhtä projektia. Mutta jos ei lenkille pääse, meneehän tuokin pikku verkasta.
Liikuntakertoja: 6
Aikaa kulunut: 8:04
Kaloreita palanut: 3494

Juosten ja karpaten kevättä ja kevyempää olotilaa kohti...