karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-12 07:03:31

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-03-28 08:21:28 
Poissa
sintti
sintti

Olen ikuinen laihduttaja,joka ei koskaan ole ollut hoikkaa,muutamia kertoja saanu 10-13kg pois,mutta takaisin ovat tulleet ja nopeasti.Karppausta olen miettinyt useasti koska rakastan hyvää ruokaa :lol:
Eilen aloiton ja toivotaan ,että tämäkin täti saa kilot kuriin ja hoikemman olemuksen :P
Olen siis 30-vuotias nainen Kouvolasta ja olen tällä hetkellä kotiäitinä ja 3 niitä on siunaantunut :lol:
Eilinen aloituspaino 91,5kg (pituutta 160cm)
Sunnuntaina sitten ilmoittelen ekan viikon tuloksen :roll:
Jännittää miten onnistun ja osaanko karpata oikein :oops:

ViestiLähetetty: 2011-03-31 11:22:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tsemppiä sulle :D
ja ei tää vaikeaa ole, kyllä varmasti osaat. Anna mennä vaan. Ainakin saa syödä, ja hyvin :D

ViestiLähetetty: 2011-06-08 21:17:12 
Poissa
sintti
sintti

Tsemppiä karppailuun. Täällä alkoi karppailu 7.6 ja aloituspaino 92kg. Toisaalta kyllä pituuttakin löytyy sen 181 mutta tätä läskiä on silti ihan vaikka muille jakaa ja siitä nyt tavoitteena päästä eroon. Suurimmaksi motivoijaksi löytyi se, ettei normi vaatekaupoista -seppälä, kappahl, lindex, h&m- löydy sopivankokoisia vaatteita. Se ottaa päähän, sillä kukapa nuori nainen ei haluaisi näyttää nätiltä.
Toinen asia mikä motivoi, on lisäntyneet pukujuhlat ja haluan saada kauniin juhlamekon ja näyttää kauniilta se päällä, enkä miltään muodottomalta possulta jolla on liian tiukka mekko. :)) Onneksi kuitenkin karppaaminen on tälle likalle sen verran tuttua puuhaa (n.vuoden seurannut kaverin karppausta) että ongelmia tuskin ilmenee minkään muun kuin mielihalujen (mässyt ja muut paheet) kanssa.

Tavoitteeksi otin heti kerralla ehkä turhankin liian ison palan, kuka tietää, mutta tavoitteni on 92kg ---> 80kg. Toivottavasti pääsen tavoitteeseen. (: Hauskaa vaan seurata kuinka oma kroppa kestää, sillä tiedän liikunnan edesauttavan tavoitettani, mutta kuinka pitkälle mm. leikattu polvi kestää. Yritys hyvä kymmenen toivotaan että lopputulos ei nolla (:

ViestiLähetetty: 2011-06-12 10:35:46 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tervetuloa mukaan Sinnasipuli ja kovasti tsemppiä siun kamppailuun!
Ite alottelin kans tossa toukokuun puolen välin tienoilla ja hyvältä näyttää tähän mennessä.
Tavoitteen otin kans kerralla aika ison, vähän kuten siekin kristaw, mutta hitaasti ja varmasti vain eteenpäin.

Mukavaa alkanutta kesää! =)

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00