karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-03 17:48:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tiellä satumaahan
ViestiLähetetty: 2012-01-19 13:47:16 
Poissa
sintti
sintti

Olipa imelä otsikko.

Mä en nyt tiedä, että kuuluisiko mun edes olla täällä, koska olen todellakin siellä hyväkarppaajien hyvähyvä-päässä eli syön esimerkiksi hedelmiä ihan huoletta. En siis voi laskea itseäni varsinaiseksi karppaajaksi. Toivottavasti kuitenkin laskette mut joukkoonne. Kävin äsken kirjoittelemassa pikkasen itsestäni ja painonpudotuksestani tuonne omalle sivulle, sieltä voi sitten lukea lisää:

http://karppaus.info/kilot/jasen.php?id=39978

Olen kerran aiemmin tiputtanut painoani 17 kiloa Painonvartijoissa, noin yhdeksän vuotta sitten, ja tuo pysyi poissa noin kolme vuotta, kunnes sain työpaikan grilliltä, johon kuului ruokaetu ja sen jälkeen päästin ruokailutottumukseni lepsumaan ja pian taas söinkin kaikenlaista kakkaa. Nyt olisi taas tarkoitus saada terveellisestä ja tässä tapauksessa vielä terveellisemmästä ruokavaliosta elämäntapa. Vähähiilihydraattinen ruokavalio on parasta, mitä olen tähän mennessä itselleni tehnyt, olo on tuhat kertaa pirteämpi ja ainaiset vatsavaivat ovat mennyttä. Ja olihan tuo pienempien farkkujen osto aika hienoa.

Viestin otsikko: Re: Tiellä satumaahan
ViestiLähetetty: 2012-01-19 20:49:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Miksipä tänne ei mahtuisi myös hyväkarppaajien yläpää, mahtuuhan tänne se kitukarppaajien alapääkin? :D
Tavoite kuitenkin kaikilla sama: löytää omalle keholle sopiva, vähähiilihydraattisempi ja terveellisempi ruokavalio. Voisin itse kuvitella, että elämäni lopullinen ruokavalio on siellä hyväkarppaajissa, vaikka tällä hetkellä mennään ketohiilareilla. Näillä hiilarimäärillä joutuu kuitenkin jo esimerkiksi kasviksien määrää ja laatua vahtimaan tosi tarkkaan, ja se on minulle aika vierasta. En millään suostu uskomaan, että vähemmän kasviksia syömällä pääsisi paremmin johonkin autuuteen :) Minusta ne ovat hivenaineiden, kivennäisten ja vitamiinien päälähde, ja niitä pitää syödä paljon.

Karbakun kampanjasivu

Viestin otsikko: Re: Tiellä satumaahan
ViestiLähetetty: 2012-01-27 18:51:58 
Poissa
sintti
sintti

Kiitoksia! :)

Pikkasen on taas menty alaspäin. Hyvä niin. Mutta parantamisen varaa tuossa ravinnossa kyllä on.

Liikuntaakin aloittelin tällä viikolla. Salilla tuli käytyä personal trainerin tsemppaamana ensimmäistä kertaa jotain kuuteen tai seitsemään vuoteen. Teki kyllä hyvää. Toivottavasti jaksan jatkaa ilman pt:n apuakin.

Omat mitatkin tuli tuossa otettua, joten kirjataanpa nekin rehellisyyden vuoksi tänne:

Rinnan ympärys: 114 cm
Vyötärö: 101 cm
Lantio: 110 cm
Reisi: 64 cm
Käsivarsikin vielä: 40 cm

Missähän voisi mittauttaa rasvaprosentin?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00