Hei kaikille!
Liityin karppaus.infoon ja Voikukkakesään. Tällä hetkellä painoni on 83,2kg. Pitkän aikavälin tavoitteenani on reilu 70kg, mikä sitten hyvälle tuntuu. Nyt kampanjassa pyrin 78 kiloon.
Taustalla on piiitkä taistelu painon kanssa, viimeiset 15 vuotta olen painoni kanssa tuskaillut. Aikuisiällä se on vaihdellut 72-96 kilon välillä.
Pari vuotta sitten sairastuin vaikeasti ja paino nousi tosiaan huippulukemiinsa, eli 96,5kg:n

. Nykyisin olen ihan ok kunnossa, ja tämän vuoden maaliskuussa päätin, että nyt aloitan terveen ihmisen elämän. Haluan elää siten kuin unelmoin. Maaliskuusta toukokuun alkuun pudotin neljä kiloa 96 --> 92kg perinteisellä "liiku enemmän, syö vähemmän" tyylillä. Sitten alkoi tympäistä jatkuva pihistäminen ja hidas painon putoaminen. Nyt olen ollut toukokuun ajan, eli neljä viikkoa, Easy dietillä. Olen pudottanut 8,8 kiloa, eli 92 --> 83,2kg.

Nyt olen lopettelemassa Easy dietiä ja jatkan sitä karppauksella.
Karppaaminen on tuttua, niin keto-, kuin hyväkarppaustyylillä. Olen tykännyt karppiruokavaliosta, mutta silloin sairauteni aikana en voinut karpata, enkä olisi kyllä jaksanutkaan. Siksihän se painokin sitten nousi. Nyt pahimmat kilot pois saatuani pyrin maltilliseen painonpudotukseen ja hyvään oloon. Tavoitteena on siis terve ja hyvinvoiva olotila. Ajattelin tähän päivitellä kuulumisiani.
Aion viettää ihanan kesän, valitettavasti minulla ei ole lomaa, mutta vapaa-aikani hyödyntäen. Haluan peuhata koirani ja kissani kanssa, tehdä retkiä luontoon, mökkeillä mieheni kanssa, käydä kuuntelemassa hyviä musakeikkoja, istua iltaa ystävieni kanssa ja käyttää viehkeitä kesämekkoja. Voikukkakesä alkakoon!