karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 18:43:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-05-24 10:00:56 
Poissa
sintti
sintti

Hei vaan kaikille!

Nyt alkoi sitten viimeinen puristus painon pudotus operaatiossani! Kaikki alkoi helmikuussa 2010, jolloin hääpäivä sovittiin vuoden päähän. Silloin peilikuvastani tajusin että ei prkl, tässähän pitää alkaa laihduttaa, että saa nätin puvun josta on aina haaveillut.Ystävältäni kuulin karppauksesta ja mieheni kanssa päätimme antaa sille mahdollisuuden. Niinpä helmikuussa aloitimme karppauksen ja painoa oli huimat 96.7kg. hääpäiväksi sain kuin sainkin karppaamalla laihdutettua itseni 73kg ja sain nätin puvun!Vuosi meni alkuun tiukasti karpaten ja silloin painoa eniten tippuikin. välillä oli hetkiä kun karppaus unohtui ja sitten taas palattiin ruotuun.Nyt tätä karppaus/ei karppaus jaksoa on takana 2vuotta ja painoa on nyt 67kg.Tavoite painonani on ollut 60kg ja siihen olisi ihan mahtavaa päästä.Päättänyt olenkin että tästä se taas lähtee, se kuuluisa viimeinen, mahdoton(todellakin) loppurutistus! Nyt itseään vaan niskasta kiinni ja karppaamaan!

ViestiLähetetty: 2012-05-24 10:41:07 
Poissa
sintti
sintti

Samoissa lukemissa mennään. Minulla seuraava tavoite tosin on jo vajaa kilon päässä, mutta olen miettinyt sinne 60kg asti menemistä. Tsemppiä! :)

ViestiLähetetty: 2012-05-28 12:04:00 
Poissa
sintti
sintti

Viikonlopusta selvitty kunnialla! Viikonloput ovat aina olleet minun kompastuskiveni, koska joka lauantai joutuu melkein lähtemään vieraisiin syömään ja ne ruuat on niiiiin hyviä =P~ Kuitenkin vastustin valkosipulikermaperunoiden ja prinsessakakun kiusausta ja söin vain pihviä,salaattia ja grillattuja tomaatteja! Kyllä oli ylpeä itsestään kun kotia lähti. Toinen iso asia minkä takia viikonloput menee plörinäksi on se baarissa juoksu, senkin sain nyt vältettyä, hyvä minä!

Ensi lauantaina tosin on siskoni synttärit ja sukujuhlat, joten siellä varmasti tulee boolia ja kakkua maisteltua, mutta sen sallin itselleni kohtuuden rajoissa :D

Viime viikko meni hyvin karpaten, olo tuli jo virkeäksi ja pirteäksi. salilla ja ratsastelemassa tuli käytyä. Painoon tosin ei tullut mitään muutoksia, hieman nousikin (tähän epäilen menkkojen olevan syynä), mutta perjantaina katsellaan uudestaan. Kyllä se tästä lähtee ku vaan jaksaa eikä heti heitä kirvestä kaivoon.

ViestiLähetetty: 2012-05-30 12:23:24 
Poissa
sintti
sintti

Jonkin verran olen muutaman päivän ajan lukenut muiden karppaajien keskusteluja, ja monessa tuli esille tämä paastoaminen. Kiinnostuin aiheesta ja aloin ottamaan siitä selvää ja nyt päätinkin että alan kokeilemaan tota 16/8 paastoa.

Sinällään se ei varmasti mitään vaikeuksia tuota, koska ikinä en ole ollut aamupala ihminen. Tässä parin kuukauden ajan olen pakottanut syömään itseni pienen aamupalan, koska näin yleiset ohjeet ja suositukset käskevät. No nyt jää sekin paha pois ja kokeillaan tota paastoamista. Illalla 19.30 viimeinen syöminen ja sitten töissä vasta seuraavan kerran 11.30 luonas. Tänään oli ensimmäinen päivä ja oikein mainiosti ilman ongelmia meni. Saapa nähä miten tämä vaikuttaa pitemmässä juoksussa, toivottavasti painoon alentavasti :wink:

ViestiLähetetty: 2012-05-31 17:15:39 
Poissa
sintti
sintti

Minä käyn baareissa ehkä kerran kahteen vuoteen tai vuoteen, mutta tissuttelua hyvässä seurassa harrastan noin viiden viikon välein... Nyt pitää vaan valkasta nenää kun on ketoosi tarkoitus pitää jonkun aikaa. Voihan baarissakin olla vesilinjalla, tosin kerran päädyin unettomana yönä lähibaariin jäävedelle mentyäni jatkoille juomaan jonkun kotiviinejä :D Ketoosin ja alkon yhdistelmästä olen kuullut huonoa...

Hui, paastoamista... joskus ennen söin ehkä kahdentoista tunnin välein vähän jotain, paino ropisi mutta olin aivan hemmetin äkäinen... tosin tuohon paastoon en ole tutustunut edes lukemisen muodossa pitääkin katsoa minkälainen se on...

ViestiLähetetty: 2012-06-01 07:58:37 
Poissa
sintti
sintti

Baarissa käyminen taas itselleni on sitä joka viikonloppuista, joten omalla kohdalla se juhlimisen väliin jättäminen on hieman hankalaa :roll: tai tosiaan, voihan siellä käydä ja vaikka kuskiks heittäytyä, säästää rahaa, ei aamu krapulaa ja eikä painoon vaikutusta :D (helpommin sanottu kuin tehty) #-o

Tämä pätkä paasto on toiminut minulla hyvin, ei mitään ihmeellisiä sivu oireita ja nälkäkään ei edes aamulla vaivaa. yleensä nälän tunne tulee siinä 8-9 välillä, mutta vesi lasillesella häviää lounaaseen asti.

Tänään oli punnitus päivä ja vaaka näytti 66,7, suunta on siis oikea :) 2 viikkoa sitten paino oli 68,8. Tästäpä se alkaa, toiveena olisi juhannuksena painaa 65, ei varmastikaan mikään mahdoton tavoite :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00