karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 17:05:19

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-05-12 13:11:11 
Poissa
sintti
sintti

Nyt riitti se itsesäälissä märsääminen ja löllyrävatsan läiskyttäminen, EN JAKSA. Vaaka näytti painoa kampanjan aloitusviikolla n.86kg (pituutta 171cm) ja puolisen vuotta sitten paino heitteli 90 - 92kg välimaastossa, ja mä koitin itelleni uskotella et oli edelleen vauvakiloja,vaikka se "vauva" on ko vajaa 2v :DD.. Itsepetos on tie "onneen"..Hyväkarpisti tullut syötyä jo pitkään perusruoat, mutta ne repsahdukset: jäätelöä,sipsejä ja pullaa =P~ Annoskootkin on päin peetä, pakko sitten tunkea itsensä niin tukkoon ettei henki kulje ja nukuttaa. Nyt on jäänyt turhat hiilarit yms. kokonaan pois ja tänään aamulla vaaka näytti ekaa kertaa aikoihin alle 85kg (84,4kg JEE!) Tsemppiä kaivataan, koska tällä kertaa mä oikeesti onnistun! Kakkostyypin diabetes riskikin on suuri,kun kova sukurasite ja odotusaikanakin sai sokereita mittailla.

ViestiLähetetty: 2012-05-12 14:24:50 
Poissa
sintti
sintti

Tsempitän täältä sua!!
Mulla kanssa "vauvakilot" alkoi viipyillä turhan pitkään. Ekan jälkeen en viitsinyt laihduttaa, kun kohta se toinen tulisi. Ja nyt kakkonen on jo 1,5v. Mulla oli ekassa raskaudessa jo sokerit koholla, ja tokassa todettiin raskausajan diabetes. Tilanne onneksi normalisoitui heti synnytyksen jälkeen. Lisäksi mulla on verenpaineet koholla, syön kahta eri lääkettä että saan pysymään normaalin rajoissa. Eli siinä on mullakin jo ihan tarpeeksi riskitekijöitä tyypin kaksi diabetekselle.

ViestiLähetetty: 2012-05-12 16:43:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tsemppausta!
Diabetes on inha juttu, salakavala ja huomaamaton vaikka on selvät oireet!
Kannattaa välttää. Mulla paljon parempi sokeri tasapaino karppaamalla, on siis jo D2 ja lääkkeet.

Kyllä se 2v on viellä vauva, ja saattaahan esiintyä piilossa olevaa vauvakuumetta...
Mutta Kyllä varmalla onnistut, iso vel, eiko Iso isä valvoo. :shock:

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-05-12 18:25:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tsemppiä täältäkin. Mun "vauvakilot" täyttää jo 20 vuotta ja nyt voisin niistä luopua :)

ViestiLähetetty: 2012-05-12 18:27:29 
Poissa
sintti
sintti

Kaipa se tästä starttaa. Tosin huomenna aion maistaa äitienpäiväkakkua (tein itse,en lisännyt sokeria ;D) mut se keksipohja kun on kerta juustokakku. Niin ja iänkin olisin voinut ekassa viestissä mainita,eli juuri kohta mittarissa 26. Mä oon oikeestaan koko "aikuisiän" ollut siis ylipainoinen. Välillä enemmän ja välillä vähemmän, mut ylipainoinen kuitenkin. Aina oon alottanut kaik mahdolliset dieetit yms, mut sen jälkeen jojoillut painon kanssa. Pisteiden laskemiseen musta ei ees olis mut tää tuntuu parhaimmalta,koska totta puhuen en ees välitä pastasta enkä riisistä, pottu maistuu sillontällön. Isoimmat kiusaukset tulee olee jäätelö kesällä, koska voisin melkein elää sillä.. Hyvä startti tullut, ja kai sitä sit uskoo itseensä enemmän kun ne kilot tosta lähtee karisee.. Mut se fiilis tänään aamulla kun vaa'an toinen numero ei ollutkaan se viis, missä on nyt juminut. Ens viikolla pääsee alottelee taas liikuntaakin enemmän, muutama ryhmäliikuntatunti viikossa ja uudella polkupyörällä ajelua..

ViestiLähetetty: 2012-05-12 18:39:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tyttö teki pari juustokakkua, sinisen ja punaisen, (elintarvikeväriä),
Meinaan syödä, vaikka en ole äiti. Paitsi pohjan jätän syömättä.

ViestiLähetetty: 2012-05-12 19:11:01 
Poissa
sintti
sintti

Mä kans tota mietin,et kun täytteessä on vaan vadelmaa,kuohukermaa,kermarahkaa ja tuorejuustoa niin sitä voinki silti syödä,pohjan ko jättää vaan väliin ;D Niin ja aion aamusta juoda dolce gustolla valmistetun latte machiatton :p Tohon meidän lähi-giganttiin oli näköjään tullut sitä makeuttamattomana,ehkä siis käyn seuraavia herkkukahvihetkiä varten hakemassa sellaisen paketin.

ViestiLähetetty: 2012-05-12 19:50:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Iltaa eli ehtoota.
Jäätelö ja kesä....
Ketjuja jossa asiaa on puitu.
Jäätelökone on vastaus kaikkeen, voi karppijäätelön valmistaa itse.
En ole resepteistä katsonut, mutta muualla on ollut mm. Marjol antoi yhden ohjeen ruokapäivökirjassa Hyvän olon pauloissa.
Jäde onnistuu myös ilman jäätelökonetta. Jossain neuvo tähänkin.

ViestiLähetetty: 2012-05-14 12:53:51 
Poissa
sintti
sintti

Voi jessus mikä äitienpäivä repsahdus. Tuli "maisteltua" juustokakkua, ilman pohjaa kylläkin mut sit meille tuotiin vielä mun kiusaks käpykakkuakin.. Ja jäätelö! Tsiisus. Illalla olotilat oli aika kauheet,janotti vaan ihan hirveesti ennen nukkumaanmenoa.. Mut aamulla vaaka näytti taas vähemmän ku edellisaamuna,jolloin viimeks punnasin, JEI!

ViestiLähetetty: 2012-05-18 07:18:15 
Poissa
sintti
sintti

MMMasentavaa, puolen kilon viikkonpudotus meinaan. Tosin suuntana alaspäin ja kaikki se on plussaa, mut oottelin et mullakin tippuis kilot aluks kohisten :P.. Maitotuotteita pitää ruveta vähentää,tuntuu että turvottavat,muuten syömiset tuntuis ainakin olevan hyvällä mallilla..

ViestiLähetetty: 2012-05-18 07:57:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Älä sure, jos ei kuuri pure.
Itsellä ei tippunut yhtään, siitä on vaikeampi iloa nyhtää.
Mut tsemppiä kaikille toivotaan ja kyllä me tästä laihdutaan :)

ViestiLähetetty: 2012-07-20 09:46:48 
Poissa
sintti
sintti

Puuh, meni ihan jojoiluksi. Kesäkuussa tuli naistenvaivojen jälkeen turvotuksen yms. muun lisäksi melkein 4kg lisää, joka sai aikaan omassa päässä sen et "ei tästä mitään tule" mut kappas, kun taas otti itteensä niskasta kine ni miten kävi. Tänään aamulla paino alin mitä on siis aikuisiällä kertaakaan ollut, 83,6kg!! Eli kesäkuun turvotusten ja heittäytymisten yms. jälkeen tippunut jo sen 3,8kg! Ja viimevuoden syksyn vaakaluvun jälkeen paino on pudonnut yhteensä 11kg :lol: Tästä suunta siis ainoastaan alaspäin!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00