karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-09 14:17:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ahtaaja mukana!
ViestiLähetetty: 2012-01-13 12:05:58 
Poissa
sintti
sintti

Ihan kuin yksinkin ei muka voisi saada mitään aikaiseksi, mutta silti olen odottanut uutta painokampanjaa kuin kuuta nousevaa jotta pääsen alusta lähtien mukaan :D Olen aikoinani pudottanut kuntosalilla ja vähähiilihydraattisella 15kg mutta en arvannut miten salakavalasti ne tulevat takaisin, kun alkaa taas syömään normaalisti kaikkea pas*aa mitä tuolta hyllyistä löytyy.

Liikunta-osiosta luin myös callaneticsista ja innostuin tästä paljon, löysin antikka.net:stä alan kirjan Unelmavartalo 30 päivässä, meinaan tätä ruveta vatkaamaan kampanjan rinnalla.

Eiköhän nosteta Humpuukilla hotiksi-kampanjan hukattujen läskien palkki todella korkealle, jotta se pistää silmään kampanjahistoriaa katsellessa! =D>

Viestin otsikko: Re: Ahtaaja mukana!
ViestiLähetetty: 2012-01-13 22:00:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvä homma, siitä se lähtee.

ViestiLähetetty: 2012-01-14 12:29:09 
Poissa
sintti
sintti

Minulla pitää olla aina jotain pieniä vinkeitä jotta pysyn aktiivisena eikä ruokavalion muutos pikku hiljaa "unohdu" ja hiivu pois. Tämä foorumi on hieno paikka, mukava käydä lukemassa muiden onnistumisista, vaikeuksista ja löytää uusia ideoita. Mutta sen lisäksi hankin itselleni ihan kunnon vanhanajan kirjanmallisen kalenterin jossa on riittävästi tilaa kirjoitella. Laitan sinne ylös päivän sapuskat, fiilikset, kävellyt askeleet (Omronin askelmittari) ja ihan mitä vain. Välillä näköjään olen innostunut piirtämään kuvia, liimaamaan tarroja tms jos olen saavuttanut jonkun tavoitteen :D Monet pitävät nykyään näistä samoista asioista blogia, mutta itse vietän kaiken työ ja vapaa-aikani tietokoneen ääressä, niin blogityyppinen ratkaisu ei tunnu mitenkään erilaiselta ja innostavalta. Mutta ihan käsin kirjoittaminen kirjaan niin ai että kun on jotenkin hienoa :D

Oletteko kuomat huomanneet sellaista, että laihtumisen alkaessa mahan läskipussi jotenkin "pehmenisi". Siis kun ihan käsillä koittaa ja painelee niin on jotenkin paljon pehmoisempi kuin aiemmin :D Vai onko tämä jotain hulluuden esioireita kun kuvittelen tämmöistä :lol:

ViestiLähetetty: 2012-01-15 14:43:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Minä ainakin huomaan että kun ensimmäiset nesteet lähtee liikkeelee niin alamahassa on hyvin paljon pehmeämpää ja iho on löystynyt, eli ei kyllä ole kuvittelua. Hölmöä on se että se minusta näyttää rumemmamlta kun se että iho on "jännitteyneempi" mutta silloin on kanssa pari kiloa extraa :D Mutta sitten kun lähtee enemmän niin sehän on eri juttu :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-01-16 22:41:13 
Poissa
sintti
sintti

Näin tehdään. Mutta kun ei lähde kuin ½ kiloa viikossa... Tätä menoa tämä jatkuu ikuisuuden.

Ok, tiedän, että 500g viikossa on erittäin hyvä pudotustahti.

ViestiLähetetty: 2012-01-16 23:58:06 
Poissa
sintti
sintti

samulil kirjoitti:
Näin tehdään. Mutta kun ei lähde kuin ½ kiloa viikossa... Tätä menoa tämä jatkuu ikuisuuden.

Ok, tiedän, että 500g viikossa on erittäin hyvä pudotustahti.

Olen surullisena usein epäonnistuneissa yrityksissäni muuttaa ruokavaliota ajatellut pari kuukautta "lopullisen repsahtamisen" jälkeen, että jos olisin pitänyt itseäni niskasta kiinni niin missä tuloksissa olisinkaan nyt. Tuohan on ihan huima pudotustahti, vaikka itsestä tuntuu ehkä hitaalta. Ajattele sitä pari kuukautta eteenpäin, älä viikkotasolla :) Jos se antaa paremmin perspektiiviä itelle miten hyvässä vauhdissa kuitenkin olet. Maaliskuun lopussa olet jo 6kg kevyempi jos sama tahti jatkuu, sehän on ihan huimasti ja maaliskuu on ihan just! :D

ViestiLähetetty: 2012-01-18 15:31:58 
Poissa
sintti
sintti

Osaisko joku huikata mikä on karppaajalle paras kalsiuminlähde? Minulla tahtoo aina vähän mennä kynnet huonoksi kun tulee lähinnä syötyä lihaa ja kasviksia, ne vaan käy mun pirtaani :D En haluaisi purkista ruveta nappia vetämään, mutta jos se on paras vaihtoehto niin taivun toki siihenkin.

ViestiLähetetty: 2012-01-18 19:42:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Itellä tulis mieleen raejuusto ja rahka. D-vitamiinia saattas kannattaa vetää myös siinä sivussa.

ViestiLähetetty: 2012-01-20 10:57:11 
Poissa
sintti
sintti

Perrrrrrr........... aamulla näkyi puntarissa 1,5kiloa enemmän kuin viimeviikolla, MITÄ. Suunta on ollut koko ajan alaspäin mutta nyt yhtäkkiä rysähti takas ylös vaikka olen syönyt kuin enkeli. Kyllä korpeaa. No lujana se on vaan pystytävä vaikka nämä on ne hetket milloin meinaa loppua kaikki yritys ihmisestä.

ViestiLähetetty: 2012-01-20 11:26:16 
Poissa
sintti
sintti

Trantor kirjoitti:
Itellä tulis mieleen raejuusto ja rahka. D-vitamiinia saattas kannattaa vetää myös siinä sivussa.

Ja raejuusto on loistava nälänpitäjä. Ruokalusikallisella siirtää nälkää jollain tunnilla. Käytän tätä hätävarana esim. sillon, kun työpäivän lopussa yllättää nälkä ja pitäisi vielä jaksaa puolituntia ja mennä kotiin ja tehdä ruokaa. Ei vaan tunnu kivalta nälässä, mutta raejuusto auttaa. Ja Valion pehmeä rahka on hyvää semmosenaan. Lisään sitä vähän joka paikkaan, varsinkin munakkaisiin.

ViestiLähetetty: 2012-01-28 09:53:59 
Poissa
sintti
sintti

Oletteko huomanneet sellaista että unentarve vähenisi ruokavalionmuutoksen myötä? Vai olenko minä vain jo niin vanha ettei enää vetele hirsiä iltapäivälle asti. Tuntuu nykyään et herää pirteänä jo 6h yöunien jälkeen ihan itsekseen, ilman herätyskellon hätyytystä.

ViestiLähetetty: 2012-01-28 18:10:27 
Poissa
sintti
sintti

Kyllä mulla ainakin väheni unentarve ja olo on yleisesti energisempi.

ViestiLähetetty: 2013-04-28 23:37:06 
Poissa
sintti
sintti

Niin siitä on näköjään vuosi kun täällä on viimeksi heiluttu. Se on jännä miten helppo on unohtaa itsestään huolehtiminen ja ajautua vaan arjessa eteenpäin, lihoen tietysti. Viikko sitten otin itseäni niskasta kiinni ja heti rysähti nesteet veke, melkein 3kg viikossa. Suihkussa repesin ihan nauramaan kun huomasin, ettei napaan enää satu :D Se on ollut semmoinen repeämäisillään oleva kuolla johon teki kipeää jos hipaisikin, mutta nyt ei ollut monttu millänsäkään vaikka kuinka porasi :D Kuulostaa hölmöltä mutta ihan kiva!

ViestiLähetetty: 2013-04-29 17:34:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ahtaaja kirjoitti:
Niin siitä on näköjään vuosi kun täällä on viimeksi heiluttu. Se on jännä miten helppo on unohtaa itsestään huolehtiminen ja ajautua vaan arjessa eteenpäin, lihoen tietysti.

Kuulostaa niin tutulta.
Tsemppiä!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00