Minulla pitää olla aina jotain pieniä vinkeitä jotta pysyn aktiivisena eikä ruokavalion muutos pikku hiljaa "unohdu" ja hiivu pois. Tämä foorumi on hieno paikka, mukava käydä lukemassa muiden onnistumisista, vaikeuksista ja löytää uusia ideoita. Mutta sen lisäksi hankin itselleni ihan kunnon vanhanajan kirjanmallisen kalenterin jossa on riittävästi tilaa kirjoitella. Laitan sinne ylös päivän sapuskat, fiilikset, kävellyt askeleet (Omronin askelmittari) ja ihan mitä vain. Välillä näköjään olen innostunut piirtämään kuvia, liimaamaan tarroja tms jos olen saavuttanut jonkun tavoitteen

Monet pitävät nykyään näistä samoista asioista blogia, mutta itse vietän kaiken työ ja vapaa-aikani tietokoneen ääressä, niin blogityyppinen ratkaisu ei tunnu mitenkään erilaiselta ja innostavalta. Mutta ihan käsin kirjoittaminen kirjaan niin ai että kun on jotenkin hienoa

Oletteko kuomat huomanneet sellaista, että laihtumisen alkaessa mahan läskipussi jotenkin "pehmenisi". Siis kun ihan käsillä koittaa ja painelee niin on jotenkin paljon pehmoisempi kuin aiemmin

Vai onko tämä jotain hulluuden esioireita kun kuvittelen tämmöistä