karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-22 01:59:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: nardu is back!
ViestiLähetetty: 2007-06-16 10:39:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hei vaan kaikki, jos kukaan sattuu muistamaan, että olin syksyllä täällä kanssakarppaamassa. No, se meni sitten syteen ja saveen, kun oli vaikka minkälaista huonoa oloa ja närästystä jne. Mutta täällä ollaan taas! Pari päivää on jälleen karpattu ja mahaan kertynyt järkyttävä nesteen määrä on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Ihanaa, kun puolituntemattomat eivät voi enää sanoa, että näytän siltä kuin olisin raskaana! Sitä ne hiilarit nimittäin minulle teettävät, muuten hoikalle ihmiselle mahdottoman läski/nestemahan. Yksi luokkakaveri otti vasta valokuvan, joka kertoi enemmän kuin tuhat sanaa, eikä tarvinnut montaa päivää miettiä, että alkaako kaapista löytyä taas karppiruokaa.
Ainoa mikä pelottaa on se, että olen alkanut treenailemaan juoksemista ja sain kunnonkin kohoamaan ihan kivasti. Nyt vain pelottaa, että mitä jos ilman hiilareita ei jaksa vetää samaan tahtiin ja kova työ menee hukkaan. Silti, en vaihtaisi tätä oloa taas mistään hinnasta pois, kun ei tee koko ajan mieli syödä ja on muutenkin sutjakampi ja sitä myöten onnellisempi olo.
Nestettä lähti jo reilu kilo kävelemään, katsotaas miten tytön käy. Elokuussa ois reissu Espanjaan ja ois kiva jos ois bikinikunnossa...
Jos osaan niin laitan tänne sen kuvan, niin käsitätte mistä puhun!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-16 10:44:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kuva

Naurattaa itteäki tämä kuva jo, vaikka silloin se kyllä itketti, kun sen näki. :D

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-16 13:11:30 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

kyllä se maha siitä katoaa. itse olen sinua huomattavasti tanakampi, mutta hiilareilla on just sama vaikutus, vatsaan kertyy jotakin muuta kuin lihasta ja kellottaa sitten menmään. karppina kroppa muotoutuu ihan toisen malliseksi. tosin pikkuhiljaa, mutta kuitenkin. yllättävästi vatsanseudulta katoaa ylimääräinen... 8)

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-17 06:01:51 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Tervetuloa takaisin Nardu!
Mä liikun todella paljon ja juoksen myös. En ole joutunut lisämään hiilareita vaan jaksanut urheilla ihan hyvin näin vähähiilarisellakin ruokavaliolla.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00