karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 13:13:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-25 22:28:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Älä vieteri väheksy niitä kiloja jotka ovat kadonneet, etkös aloittanut kuitenkin 80 kilon pahemmalta puolelta? Jokainen gramma on tärkeä, ja terveyden kannalta olet ainakin edistynyt huimasti!

Ruokapäiväkirjaa kannattaa ehkä kokeilla, ja miksei sitten alkaa niitä kaloreitakin laskemaan, jos tuntuu ettei ruokapäiväkirjakaan tuo selitystä.
Meillä kaikilla on niin erilaiset kehot, mikä toimii yhdellä, ei sitten toimikaan toisella.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-27 19:29:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä minä olen juuri näistä painoista tai siis tästä painosta alkanut viime syksynä. Tuo päälle 80 kilon lukema on peräisin joulun ähräämisestä. Mutta todelliset kilot on +-0, eli ei yhtään. Siksipä olen nyt sitten siinä määrin heittämässä pyyhettä kehään, että en erikoisemmin ole kattonut mitä syön. Vaan olen syönyt kaikkea, kuten ns. viralliset ohjeet sanoo. Usko loppuu, kun ei mikään auta. Ja jos yli 2 vuotta yrittää, niin ei epäonnistumisten jälkeen enään oikein jaksa yrittää. Vaan antaa periksi ja sitten alkaa ketuttamaan oikein kunnolla. Mullakin on taas niin LÄSKI olo, ettei jaksa käsittää ollenkaan.
Vitsi, ku joku kustantais rasvaimun, niin ei tarttis päätään tällä vaivata.

painon kehitys
HURUKARPPI
2.1.2007 81,3 kg, pituutta joka päivä sama 167 cm. Tavoite 1=75 kg, tavoite 2=70 kg.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-12 15:08:47 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

helou vieteri!

piti tulla ihan kommentoimaan, kun tuossa äkkiseltään tajusin, että ollaan liitytty samana päivänä foorumille. ja kohta molemmilla tonni täynnä viestejäkin. kohta siis tonnisynttärit ja yksvuotis synttärit. ikkäänkuin käsi käjessä.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-18 21:34:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kas niimpä vain onkin. Meillä juuri tällä hetkellä sama määrä viestejä. Mutta jahka tämän pistän eteenpäin, niin olen yhden eellä sinua.

En nyt ole ihan varma, mutta olitkohan se sinä joka olit syntynyt maaliskuussa? Kun oli joku joka oli syntynyt samana päivänä, kuin minä, enkä muista kukahan se mahtoi olla? Mutta jotenkin olisin herkästi taipuvainen muistamaan, että olisit ollut sinä....Pitääkö paikkansa??
Jos olit maaliskuussa ja puolessa välissä syntynyt, niin meillä on sitten muutakin yhteistä, ku sama määrä postattuja viestejä tänne.

painon kehitys

HURUKARPPI

2.1.2007 81,3 kg, pituutta joka päivä sama 167 cm. Tavoite 1=75 kg, tavoite 2=70 kg.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00