karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-22 11:17:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-18 10:07:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt040 :smt043

Mittapäivä jälleen:

73.1 kg (-1,4)

Vyötärö: 73 (-2)
Lantio: 93 (-2)
Reisi: 57 (+-0)

Jepulis. Tulipa hyvä fiilis. Luulen et tää johtuu isoks osaks siitä että jätin jogut pois.... Kerranki hyvä mieli... \:D/

NYT tickeriä päivittämään... En ookka päivitelly aikoihin ku kilot mennu edes takat +-0,5... Nyt aihetta juhlaan. :lol:

(Nämä siis viime viikkoiseen nähden jota en kirjaillut ylös kun ei ollu mitään kirjaamisen arvoista.. :()

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-18 11:13:43 
Hienoa! \:D/
Voisiko siis todella jogurtin pois jättämisellä olla noin suuri vaikutus? Vai muutitko jotain muutakin? :?:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-18 11:16:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla ainakin jogurtti aiheutti jumitusta painon laskussa... Tosin pidän siitä niin, että annosmäärätkin kohosivat pikkuhiljaa melko isoiksi... :oops: Nyt jogurtista on tullut sellainen jälkiruokaherkku, jota saan silloin tällöin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-18 12:54:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No siis oon syöny jogua vaan aamupalaksi, joskus mansujen kanssa illalla. Mutta sen oon jättäny pois ja parempaan suuntaan mennään. Aiemmin kävi samallalailla kun jätin maitotuotteet pois (syön kyllä juustoa ja satunnaisesti jätskiä). Mulla se näköjään aiheuttaa jumia noi maitotuotteet....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-25 12:59:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jepulis. Olo on ainakin ollu tosi hyvä. Mitä nyt pari kertaa repsahdellu kun olin mm. laivalla. Mitat oli samat repsuista johtuen ja kiloja oli puol kg enemmän ku viime viikol mut se menee taas naistenpäivien piikkiin. Oon ollu uskollisesti ilman jogurttia vaikka sitä kovasti aamuisin tekeekin mieli. Nyt vaan repsuilut pois niin saa pysymään tän lasku suhdanteen.

Muuten tuntuu että vatsa on siloittunut enemmän eikä oo sellaista hyppyriä niinkään. Kaikkein parhaiten huomaa rinnan alta mutta kun en alkuu mitannu siitä lainkaan niin ei ole mitään konkreettista tietoa asiasta. Muuta kun tietty että se näkyy/ tuntuu. Nyt vaan enemmän tehoja reisille että häviäis se löllö poikkeen... Mulla on skarppi päällä. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-01 10:09:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt meni hermot, ja sen kyllä huomaa... #-o

Elikkäs paino ja mitat jälleen jumissa. Tänään kyllä päätin että nyt on aloitettava induktio kun ei se kerran muuten millään tykkää hävitä se paino. Maha on jo kohtuullisen oloinen, ehkä siellä rannalla voi kuukauden päästä bikineillä hillua ihan hyvillä mielin mutta silti. Ärsyttävää ku paino hinkkaa edes takas kilon verran. ARGH!!

Nyt saa mua sit tsempata ja neuvoa paremmalle tielle. Tänään se nyt alkaa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-03 06:41:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

nassu kirjoitti:
Nyt meni hermot, ja sen kyllä huomaa... #-o

Elikkäs paino ja mitat jälleen jumissa. Tänään kyllä päätin että nyt on aloitettava induktio kun ei se kerran muuten millään tykkää hävitä se paino. Maha on jo kohtuullisen oloinen, ehkä siellä rannalla voi kuukauden päästä bikineillä hillua ihan hyvillä mielin mutta silti. Ärsyttävää ku paino hinkkaa edes takas kilon verran. ARGH!!

Nyt saa mua sit tsempata ja neuvoa paremmalle tielle. Tänään se nyt alkaa!

Heeeei. Nyt mä olin laihtunu? Arvasin että ke oli paino toinen kun oli jostain syystä ihan ähky ja turvonnu. Tänään näyttikin sitten vaaka komeat 73kg tasan :D En yleensä käy vaa'assa kun kerran viikossa mut nyt oli sellainen oli että ei oo enää turvoksiin tms. KIVA KIVA!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-06 18:39:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään sit jouduin poistamaan JOPA 4 niittiä mun niitti vyötä kun se muuten olis ollu niiiiiiiiiin iso. Höh... No nyt sentään pysyy housut ylhäällä...

Ostin 40 kokoiset kaprit ja olin ihan äimistynyt, ei ikinä aiemmin oo mahtunu sen kokoiset. Hmm... Tosin nyt ku ne veny käytössä niin ne on aivan liian isot. Pah.

Venäjältä ostin farkut. IHANAA. Löysin sieltä niin ihanat. Suomesta en juuri ikinä osta farkkuja, vai tietääkö joku semmosta liikettä missä sais ihan nuorekkaita farkkuja kun lahkeen sisäpituus tarvii olla ainaki se 90....????

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-08 07:42:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino oli tänään sama pari grammaa pääältä 73. Taidan mennä taas perjantaina vaakaan kun siksees on taas noi viikonlopun pahikset hävinnyt elimistöstä.

Eilen käytiin Korkeasaaressa. Oli kiva pitkästä aikaa.. Tuli siinä sivussa oltua jaloillaan sellaiset 3h kun käveltiin ympäriinsä.. Lisäksi olen nyt jumpannut (viikonloppuna en. :() Jumppa tuntuu vaikuttavan kun sitä tekee vaan joka päivä tai vähintään 5 kertaa viikossa.

Housuissa periaatteessa vaatekoon laihtunut nyt kun ei enää maha ota vastaan ja nyt on kiva käyttää pikku toppeja kun ei ole enää sitä sellaista vararengasta. Humppakahvat viel on mut eiköhän nekin siitä sit ala sulaa pois. Toivoa saa.. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-13 20:30:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No niin. Nyt tulee ne kauan lupaamat aloitusmitat. Elikkäs aloitin toukokuussa 2005 ja vertauksen vuoksi laitan viime viikkoiset mitat viereen.

22.5.2005 10.8.2007
Vyötärö: 82 --- 73
Lantio: 105 --- 93
Reisi: 62 --- 57

Kiloja ei ole ihan samaa vauhtia karissu mut sentit näkyy aika kivasti.

Tosin parhaimmillaan (vappuna 2006) painoin alle 70 ja sentit oli pyöreät luvut eli n. 3 senttiä vähemmän. Että näin. Noh, kovasti yritetään noihin vappumittoihin päästä....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-14 08:23:25 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Hyvinhän sinullakin on senttejä karissut ja se on ainakin minusta tärkeämpää kuin se painon seuranta. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-16 06:39:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään oli taas vaakapäivä.

Paino näyttää taas turvotusten ja nesteiden myötä laskeneen siihen 73,0 kg.
Vyötärö 72 (-1)
Lantio 93 (+-0)
Reisi 57 (+-0)

Tällä linjalla pääsen toivottavasti pian alle 73.... :shock: :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-16 07:38:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

nassu kirjoitti:
Venäjältä ostin farkut. IHANAA. Löysin sieltä niin ihanat. Suomesta en juuri ikinä osta farkkuja, vai tietääkö joku semmosta liikettä missä sais ihan nuorekkaita farkkuja kun lahkeen sisäpituus tarvii olla ainaki se 90....????

Suurimmassa osassa farkkuliikkeitä kokoja löytyy ainakin pituudessa 36 tuumaa. Olen nimittäin itse kerran ottanut epähuomiossa pinosta sen oman kokoni, mutta 36" pituudella... Ja huomasin vasta kotona - ja ei ku kiikuttaa takasin. Sen jälkeen olenkin melko tarkkaan kyylännyt lahkeen pituudet... :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-16 09:18:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

QueenOfTheHill kirjoitti:
nassu kirjoitti:

Suurimmassa osassa farkkuliikkeitä kokoja löytyy ainakin pituudessa 36 tuumaa. Olen nimittäin itse kerran ottanut epähuomiossa pinosta sen oman kokoni, mutta 36" pituudella... Ja huomasin vasta kotona - ja ei ku kiikuttaa takasin. Sen jälkeen olenkin melko tarkkaan kyylännyt lahkeen pituudet... :lol:

No enpä ole törmännyt kun esim Leviksiin ja Leen merkkipöksyihin joissa on mittoja. Ne ei sitten yleensä muuten istu minulle... Eikä tod nappaa maksaa 80e housuista jotka ei ole juuri maailman parhaat. Venäjältä saan muodikkaat pitkät laatufarkut n. 20e pari.. Mutta jos sulla on joku tietty kauppa/merkki mielessä niin voin kyllä käydä vilkaisemassa. Näillä jaloilla kun tulee aina ostettua housut kun sellaiset löytää (niin harvoin löytyy oikeen mittasia ja mallisia..) :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-16 10:37:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä olen törmännyt 36" lahjepituuteen ainakin Onlyn, VeroModan ja Freesoulin farkuissa. Nyt on tullut taas enemmän pyörittyä vaateliikkeissä, kun olen yrittänyt pikkuhiljaa uusia farkkuvarastoa sopivamman kokoiseksi. Silloin kun painoi enemmän jostain kumman syystä vältteli viimeiseen asti sovituskoppeja, ettei joutunut kohtaamaan sitä karua todellisuutta... :oops: Toivottavasti löytyy sopivia farkkuja! :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-30 06:35:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jepulis. Nyt se sit tapahtuu. Olen jo ihan täpinöissä ollut monta päivää ja aivot ollu jo viikon lomalla. Mahaa kipristelee kun tietää että nyt se sit tulee, nimittäin LOMA!!!!!!

Huomenna olis lähtö Bulgariaan rannoille makoilemaan. :D Ei yhtään sureta lähteä. Hehe. Tiedän että ruokailut menee ihan putkeen ja karpisti, ainoa pahe voi olla herkutttelu. Jäätelöä menee varmasti. Ah, mä oon niin loman tarpeessa että ei kukaan usko. Sitä kun on KOKO kesän ollut töissä kun muut on pitäny kaikki kerrallaan väh. 4vko lomaa. Ollu aika raskas kesä töiden suhteen joten ens viikko on kyl ihan täys irtiotto tästä arjesta. Sit jaksaa taas jouluun asti puurta... Mutta siis minua ei tästä syystä näy päivittämässä ruokapäikkyä enää tämän illan jälkeen. Viikon päästä jälleen.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00