Tää on vieläkin niiiin ihmeellistä..!
Paino oli taas pitkän aikaa tasaisesti 87.2 ja vaikka miten yritti syödä kunnolla, ei mitään tapahtunut. Sitten pari päivää huolettomampaa, silti melko karppia syömistä, ja paino putoaa taas yhtäkkiä kilon ja nyt ollut pari päivää mukavasti
86.2. Huolettomalla syömisellä tarkoitan lähinnä suklaan napostelua. Mikan pikasuklaata on tullut tehtyä lähes joka ilta. Eilen jouduin yllättäen ajamaan autolla lähes 400 kilometrin reissun. Entisessä elämässä en pystynyt ajamaan yli 50 kilometrin lenkkiä ilman karkkipussia ja suklaapatukkaa. Eilen sen verran vit... ärsytti ajoreissu, että ostin Pepsimaxin seuraksi 70 % suklaalevyn, joten päivän hiilarit ylittivät ensimmäistä kertaa 30 grammaa. Ei ainakaan tämän aamun punnituksessa näkynyt vaikuttavan negatiivisempaan suuntaan. Mukava huomata, että nämä lipsumiset eivät vaikuta. Olen kai ollut itselleni turhan ankara ja tarkka.
Tänään on sitten nuo työpaikan pikkujoulut, joihin pukeutumista olen odottanut. Sen verran "epävirallisemmat" juhlat ovat, että jää tuo tumma puku pukematta, vaikka olisin sen halunnut pitkästa aikaa päälle pukea. Viime viikolla sitä kokeilin ja ihan mukavasti mahtui jo päälle. Täytyy joku muu syy järjestää sen pukemiseen. Ei ole kukaan täällä päin järjestämässä karppipikkujouluja??
Saa nähdä miten muuten nuo illan juhlat menee. Ruokana näkyi olevan kinkkukiusausta. En tiedä kehtaanko alkaa omia ruokia lämmittämään ja turhaan huomiota herättämään. Vaikka olen varma, että monet kyttäävät juuri minun syömistäni ja varmaa vilkuilevat, että onko se alkoholi sallitulla listallani. Viina/olut ei muutenkaan oikein minulle maistu ja aiemmat saunaillatkin olen omilla limsaeväillä ollut. Aika huvittavaa muuten... salaa täytyy käydä omasta limsapullosta lasi täyttämässä. Tämä meidän nykyinen alkoholikulttuuri aiheuttaa ihmetystä, jos joku ei vedä kännejä. Ainakin meidän työpaikalla. Ei vaan jaksa alkaa turhaan kuuntelemaan niitä juttuja, jos ei juo. Mielummin lipitän limpparia "puolisalaa". Muut ovat kuitenkin niin päissään, etteivät huomaa, että eihän se Mauno ole edes yhtään humalassa.
Tää syy(S)skarppaus on ollut ihan hyvä motivoija. On ollut mukava saada kivasti laskevaa käyrää tuonne ylpeiltäväksi. Tsemppiä kaikille skarppaajille!!