karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-22 00:23:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-01 19:32:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienosti näkyy sinulla menneen Syy(s)karppauksen suhteen, Eppuliini! Älä ihmeessä ole noin ankara itseäsi kohtaan, kaikkihan me lipsumme ruokavalioistamme joskus. :) Itsekurin varassa on ikävä olla, joten jos syömishimo on valtava ja toistuu usein, kannattaa varmaankin etsiä sille syytä ruokavaliosta. Liian vähän rasvaa, liikaa tai liian vähän proteiinia, liikaa hiilihydraattia kenties...?

Tsemppiä :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-01 21:33:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos tsemppaamisesta urheilijatyttö :P Juu, toi meikäläisen syöminen on ihan mitä sattuu välillä... :wink: En ole laskenut hirveästi paljonko hh tulee syötyä pv:ssä, vaan menen mutu meiningillä eteenpäin! Sitä on vaan jotenkin tonne aivojen sopukoihin takonut ajatuksen, että nyt otetaan niskasta kiinni kilojen suhteen ja tehdään asialle jotain, ei pelkästään ajatuksissa :wink: ja olen juuri sitä tyyppiä, että ottaa niin jumalattomasti pannuun, kun poikkeaa kaidalta polulta väärille poluille :evil: Kiitos siitä, että muistutat että välillä me repsahdellaan jokainen... Olen huomannut että syömiseen vaikuttaa myös se, miten oot nukkunut yön, miten kiireinen olet ollut päivällä.. Mutta ihana on se, miten tuon 5kg pudotus on alkanut näkymään, eilen eräs ystäväni ja tänään käly ihmetteli, mitä meikäläiselle on tapahtunut, kuulemma hehkun hyvää oloa ja sitähän se on!! :D Tsemppiä myös sinulle ja onnittelut myös hienosti onnistuneesta syyskarppaamisesta!!! :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-04 22:21:34 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Perskutarallaa, täällä taas... Paino tänään oli 58 ja risat.. :oops: Hiukkasen innostuin syömään lasten kanssa tortilloja ja aika myöhään iltasella, joten ei tartte ihmetellä kuinkas se paino taas pompsahti :? No ei auta ku taas ravistella itteä ja mennä eteenpäin ja toivottavasti alaspäin :wink: Kurkku on ollut monena iltana turkasen kipeä, en tiiä mitä tautia tämä on, mutta voin luovuttaa sen jollekkin teille rakkaat lukijat :wink: :wink: Eipä tule perjantain punnituspäivästäkään yhtikäs mitään, oon menossa sukuloimaan Ruottinmaahan viikonlopun risteilylle, joten viikko menee harakoille. Ja varmasti tulee olemaan hankala viikonloppu ruokailun suhteen, ettei tartte paljoa puntariin hypätä, kun tietää kuinka käy... Ei muuta kun jatketaas taas harjoituksi, tsemppiä teille :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-12 07:17:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hän on täällä tänään, hän on täällä tänään...Paino aamulla 57,8 vähän laskusuuntaan menossa edellisestä lukemasta :oops: Ja repsahdusten aika toivottavasti alkaa mennä ohi... Tulipas siten viikonloppuna otettua muutama kalja lauantaina laivalla ja olo oli mitä mahtavin muutaman tunnin kuluttua... Piti käydä keinuvan laivan vessan lattialla miettimässä, että yökkäiskös vaiko ei??! Maha oli kuin ilmapallo ja taas tuli mieleen, että onkos tässä enää järkee vaiko ei? vhh aikana olen huomannut että alkoholi ei sovi tälle akalle olleskaan, tulee ihan hirveitä krapuloita, tosin nyt ei tarvinut yökätä :wink: :wink: Tsemppiä loppurutistuksiin teille kaikille! :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-14 22:06:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No niin, olen jämähtänyt tähän painoon 57,8. Laivatuliaisista pitäisi päästä eroon, dumlet huutelee minua luokseen...voi hiisi :| :| Auttakkee tätä akkaa, tulkaa potkiin joku persuuksille...Onko vapaehtoisia :?: :wink: :wink: Juu tiedän, että teitä varmasti on paljon... Mutta jos jättäsin kertomatta, minkä oven taakse jonotatte :lol: :lol: :mrgreen: Mutta taidan yrittää loppurutistusta ja rikkoa 57 viimeisellä viikolla, saapa nähdä kuinka käy :-k toivottavasti hyvin [-o< [-o< TSEMPPIÄ MEILLE KAIKILLE! :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-17 22:00:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä tänään taas! Saapa nähdä pääseekö tämä akka 56 puolelle vai jäänkö tonne edelliseen painoon... Tavoitteeseen ei pääse millään ja tyydyn kohtaloon, mutta periksi en anna.. :wink: toivottavasti tulee jatkoa syyskarppaukselle vuoden alusta, niin olisi helpompi jatkaa taistelua itteään vastaan. On ollut mahtava huomata valtavan upeita saavutuksia ja ei voi moittia omaa oloaan, miten sitä on paljon pirteempi karpatessa! Ja miten mukava on sovittaa välillä kesän tavoitehousuja, jotka ostin pari-kolme vuotta sitten alennusmyynnistä ja huomata että ne alkaa pikkuhiljaa sopimaan päälle :) . No jatketaas harjoituksia, pitää alkaa komentaan väki untenmaille ja alkaa ittekkin levähtään! Se on moro! :smt001

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-21 07:26:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tähän päivään päättyi syyskarppaus, paino tänään 55,7 ja olen erittäin tyytyväinen saavutukseen :D :D :D . Tästä kampanjasta on ollut erittäin suuri apu!! Jos olisin ittekseni yritellyt, tuskin olisin näinkään pitkälle pötkinyt. Mutta tavoiteltavaa jää ensi vuoden puolelle ja Joulu tuo varmaan lisää painoa kroppaan, mutta kesään on vielä onneksi aikaa... Suuri Kiitos palstani kommentoijille Jepuliina ja Urheilijatyttö on ollut ihanaa, että olette käyneet kommentoimassa täällä :D :D Toivon teille Rauhallista ja Hyvää Joulua!!! Ja Hyvää Joulua myös teille kaikille muille!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-22 19:36:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moikka Eppuliini!
Tulin vastavierailulle sivullesi. Huomasin, että olemme melkein saman painoisiakin. :wink:
Hauskaa Joulua sinulle! :smt114

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-24 20:55:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onpahan sitten tullut tänään syötyä kaikennäköistä ja olo onkin sen tuntuinen... No pitää huomenna aloittaa vähän liikutteleen itteään. Onhan mukava välillä pitää tälläisiä päiviä ja huomata kuinka pahaolo on sen jälkeen, kummasti alkaa mieli jatkaa karppaamista :wink: Joulupukki toi lahjoja minullekkin, olen ollut ilmeisesti ihan kiltti... :wink: :wink: Taidanpa alkaa polkeen stepperiä, ei taida muuten syömiset alkaa sulamaan ja uni tulla puseroon!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-28 23:32:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä odotellaan uuden kampanjan alkua, enpä oo uskaltanut puntarille nousta näin joulun jälkeen... ehkäpä uskallan taas uuden kampanjan korvilla... :oops: On tullut ihan jumalaton syömishäiriö, tulee mätättyä kaikkea kivaa suklaan ja suklaan välillä... Ihan hillittömän hirveeksi on mennyt syöminen ja pahaolo on henkisesti että fyysisesti! ](*,) ](*,) Saapa nähdä saako tämä akka otettua niskasta itteään kiinni :( Onnittelut kaikille teille jotka olette ittenne saaneet näin joulun alla pidettyä kurissa! Pitää alkaa potkiin itteä persuuksille, hyvät illanjatkot!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-31 11:44:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tänään se alkaa, persuuksiin potkiminen nimittäin :wink: :wink: Aamulla aamukahvin jälkeen paino oli 56,8 Ei onneksi mitenkään paha, luulen että joulun aikaan se oli enemmänkin :oops: mutta olkoon!! Uusi vuosi tulee ja uudet painon alentamisyritykset :wink: Positiivistä on, että siskoni ja minun innoittamana, on tätimme aloittanut karppaamisen 1,5viikkoa sitten. Olen todella ylpeä siitä, hyvä täti!!! :D Kyselin eilen miten on mennyt ja hyvinhän sillä on mennyt, ei ole sortunut makeaan ja näyttää karpisti elelleen, kyselin miten paino, onko mennyt alaspäin? Ei ole käynyt koko aikana puntarilla, mutta pirteä olo on kuulemma ja se kuulostaa todella mukavalta!! No nyt pitää alkaa valmistaan aamupalaa, toivon teille jokaisella oikein :smt035 Hyvää oloa vuoteen 2008!!! :smt035 ps.Tickerin päivitystä en tee, sillä aion vielä saavuttaa kyseisen painon :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-03 22:16:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heipä hei! Tänään mietityttää sellainen, että kun olen taas aloittanut joulun määssäämisten jälkeen hyväkarppaamisen, on alkanut särky polvissa... Saattaahan se johtua siitä, että töissä tulee käveltyä, rampattua portaissa ja nosteltua kaappeja seinille... :wink: Mutta olen huomannut, että välillä pakottaa polviniveliä :( Niin eihän vanhenemisella tietenkään ole mitään osuutta asiaan :wink: :lol: Ei muilla sattus olemaan samanlaisia oireita?? :-k Onko sillä vaikutusta, että hh kun on syönyt enemmän ja alkaa vähentään hh, tulee nivelsärky kuvioihin mukaan, antakkee viisaammat neuvoo ujolle, pienelle maalaistytölle!! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-07 18:39:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huhuu...! Täällä ollaan taas :wink: Viikko vierähti nopeasti töitten lomassa ja jotenkin sitä tsemppaa toisenlaisesti, kun on jotain tekemistä. Ei tule mussuteltua kaikkee moskaa niin helposti, kun on muuta ajateltavaa. Paino tänään aamulla oli 55,8 JIPII.... :smt035 Joulun pahimmat turvotukset on saatu alenemaan ja tikkeri on melkein tossa painossa. Olen itteeni tyytyväinen tänään ja innolla odotan että pääsee kevätkampanjan aloittaan ja tavoitteen täyttämään. Pitäs lähtee kauppaan ostamaan ruokaa ja laiskottaa ihan hitosti... Oispa niin ihana oikoa itteni sängylle ja aukasta telkkari... No jospas toi kahvi auttas tossa sen verran, että saisin virtaa vähän itteeni. Ei muuta kuin TSEMPPIÄ kanssasisaret ja -veljet :smt023

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00