karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-09 03:11:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kaisuliini porukassa mukana
ViestiLähetetty: 2008-01-09 19:29:53 
Poissa
sintti
sintti

Moi kaikille!

Innoissani ja motivoituneena mukana. Tavoitteena saada kevät-kesän juhliin paino alas. Ja pitää sen jälkeenkin puntarilukemat alhaalla :D . Tsemppiä kaikille meille! :D

Terkuin
Kaisuli

ViestiLähetetty: 2008-01-16 08:38:15 
Poissa
sintti
sintti

Tulihan se keskiviikko, että sai merkitä painon tänne sivuille. Hassua, miten oon sitä niin malttamattomana oottanu :oops:

Kevätevien aloituspäivästä paino tippunu 2,6kg. Päätin rajoittaa omaa puntarilla rampaamista, ja käydä vain keskiviikkoisin. Ja nyt pakkaa tämä tulos iha hymyilyttää! Vaikka onhan tulos tuntunu (nyt jo) housun vyötärön reiluutena. Tällainen motivoi!!!!!!

Muuten helppo ollut karppailla, mutta kunnon kotiruisleipää meinaa tehdä mieli... Se tuoksu on niin hyvä!

Ja eiku porskuttelemaan läpi toista viikkoa!!!
-Kaisuli-

"Muuta ajatuksesi ja muutat maailmasi."

ViestiLähetetty: 2008-01-16 10:24:37 
Kaisuliini kirjoitti:

Muuten helppo ollut karppailla, mutta kunnon kotiruisleipää meinaa tehdä mieli... Se tuoksu on niin hyvä!

Hienosti on sinulla lähtenyt menemään. :D
Minä olen aina tykännyt ruisleivästä, Uotilan ruislimppu on ollut hyvää ja kaipa se vieläkin sitä on. Olen kuitenkin pidemmän aikaa ollut sitä syömättä ja kun eilen taas ostin ja söin, niin se ei oikeastaan maistunutkaan enää hyvältä.
Ihan tuntui oudolta, kun jotain makuelämystä odotin, eikä sitä tullutkaan. :shock:
No,eipähän tarvii sitäkään enää ostaa. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-16 20:10:11 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos!

Täytyy keskittyä leivättömään elämään, ja toivoa, että mieliteot (ja hajuaisti) vähenee :D

Mies toi äsken kaupasta perus oululaisen jälkiuunileipää ja väitän, että se leipä katsoi mua suoraan silmiin. Sillä lailla niinku houkutellen :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-17 10:04:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Kaisuliini! Ruisleivän kaipuu jos yltyy liian kovaksi kannattaa tehdä vaikka mantelileipää (ks. reseptit, en osaa linkittää). Itse syön sitä silloin tällöin aamupalaksi. On todella herkullista! Itse teen tupla-annoksen ja laitan pakastimeen ja otan sieltä yhden leivän kerrallaan, ettei tule liikaa kiusauksia :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-29 19:05:07 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos mantelileivän ohjeesta!! Täytyy tehdä!

Mulla paino meni tosi hyvin alas eka viikolla (tai kahdella eka viikolla). Nyt jumittanu kunnolla. Jotain syön väärin.... mutta mitä? Ehkä liikaa rasvaa, kun juustoista ja partajuksusta tykkään niin älyttömästi :oops: . Leipä ei ole syynä, sillä ruisleipä on jäänyt edelleen kaappiin, onneksi!:) Toisaalta appelsiineja olen syönyt, kun ovat niin tajuttoman hyviä tähän aikaan vuodesta.

Uskomatonta vain, että miten meinaa syödä naista, kun tarkkana pysyy ruoan kanssa ja puntari pitää tarkasti kiinni siitä, ettei näytä alempia lukemia 8-[ . No, tsemppi pysyy yllä, kun housut ovat vyötäröltä edelleen väljemmät. Olispas pitäny mittailla itseä ennen tätä operaatiota, niin ei tarttis kytätä ainoastaan noita digitaalinummeroita vaa´asta....

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00