karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-22 12:58:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-01-20 22:36:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sitä sanotaan, että aikainen lintu madon nappaa.
Mutta mie oon tyylilleni uskollisena myöhään liikenteessä. Eli aloitan oman kevätkampanjan muiden kolmannella viikolla. 8)

Niin se tavoite... Tavoite on hoikistua 5kg ja kiinteytyä hieman huhtikuun 14 päivään mennessä.
Ja miksi juuri tuo päivä on tavoitteena? Siksi, koska silloin tämä tyttönen täyttää 25 (ja marssii tatuointiliikkeeseen). :smt047 Juhlamekko on jo ostettu ja se vaatii hieman pienempää kroppaa. Uskoisin tuon 5 kilon riittävän sillä vetoketju menee nytkin kiinni, mutta pikkasen enemmän tilaa mekon alle ei ole pahitteeksi. :smt053
Ja toiseksi, mukavaa saada jälleen projekti, johon tähdätä. Tästä se siis alkaa. :smt081

Mindin taisto; work-in-progress

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-21 09:32:46 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Vähänkö tuo tatuointi kuulostaa oivalta motiivilta. Ensinnäkin tietenkin mielekkäämpää koristella hiukka kiinteempää kroppaa ja toiseks palkita ittensä kovasta työstä..!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-21 10:40:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienot tavoitteet sulla mindi! Kyllä sä varmasti niihin pääset kun oot noin aktiivinen ja jo hyvässä vauhdissa ollut jonkin aikaa! Lykkyä!

P.s. saako udella millainen kuva tulossa?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-21 19:39:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Enemmän tuo tatuointi on synttärilahja, mutta on miulla jo suunnitteilla 70kg alittamisen kunniaksi toinen tatuointi. Ja saa udella mitä on tulossa, mutta kuten muillekin oon sanonut: Näette sitten. :smt040

Joop, eli tänään olen mussuttanut seuraavasti,

Aamiainen: kahvia ja juustoa. (tulette huomaamaan, että pidän juustosta paljon)
Töissä: Tonnikalasalaatti majoneesilla ja monta kuppia kahvia.
Töiden jälkeen: Uunimakkaraa salaatin kera.
Ja iltapalaksi on suunnitteilla pekonia ja juustoa. (ja kahvia)

*muoks: ***keleen typot*

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-22 23:20:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juma... Tänään meinas tulla kunnon kitupäivä, mutta onneksi huomasin. ;)

Elikkäs heräsin myöhään tänään, ku iltavuorossa olin. Ryystin aamiaiseksi, pari kupillista kahvia ja suihkun jälkeen rupesin vääntämään sapuskaa. Toisin sanoen salaattia, johon kylkeen lämmittelin eilen syömäni uunimakkaran kaverin.
Töissä sitten söin vajaat 100g pähkinöitä ja join useamman kupillisen kahvia.
Kotiin tullessa ei vieläkään ollut nälkä, mutta kuitenkin ynnättyä päivän syömiseni väänsin iiiison annoksen salaattia, johon päälle kippasin pari purkillista tonnikalaa öljyineen.

Että näin tänään. :fish:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-23 21:53:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viikkopunnitus.
Ja vaaka pyörähti lukemaan 88,5kg. Ei paha ollenkaan... :D

Tänään olen heivannut hetulaan:
Aamulla juustoa ja kahvia,
töissä kana/fetasalaatti,
töiden jälkeen wokkia (tai kutsuisin sitä pikemminkin kanaa wok-vihannesten kera, ku tuo kanan suhde vihanneksiin on huomattava. ;))
Iltapalaksi juustoa ja metukkaa muutama siivu.

Meinas unohtua: Ruokaa laittaessa napsin jokusen viinirypäleen ja pienen appelsiinin.

ViestiLähetetty: 2008-01-24 13:39:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

mindi83 kirjoitti:
? Siksi, koska silloin tämä tyttönen täyttää 25 (ja marssii tatuointiliikkeeseen). :smt047 . :smt081
Arvaas mitä samipoika tekee _kun_ on kesään mennessä saanut sen painon alle 85kg :D pitäs alkaa vaan pikkuhiljaa miettimään että minkälainen kuva tulis, ja mihin :P tosin, onhan tässä vielä aikaa ja matkaa tohon tavoitteeseen...

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Sahhe

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-24 15:13:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moi Mindi, tutun oloinen nimimerkki sulla :oops: Mutta en kerro mistä :whistle:

Tsemppiä vaan kovasti sulle ja onnea kun oot näin hyvin päässyt alkuun! Mullakin oli aikanaan tarkoitus ottaa tatska (30-kympin villityksessä) <---siitä siis pari vuotta, mutta jäi sitten ottamatta. Kun aloin pelkäämään, miltä se näyttää mulla vanhana :shock: Siis oikeen vanhana, yli 70-vuotiaana, jos sinne asti elän :roll: Vaikka karppaamalla luulis elävän! Ja mun kaikki sukulaiset on eläneet 90-vuoden molemmille puolille, jotkut jopa lähemmäs sataa vuotta, joten jos perimään vois luottaa niin kaippa minäkin voisin täällä vielä kauan köpötellä :wink:

Mä taas ajattelin tehdä niin, että jos olen keväällä tavoitteessani, otan vaaleita raitoja hiuksiini, että muistutan enemmän tuota kuvani keijutyttöä. :smt045

Sen olemus muistuttaa mua kun olin 18v, jopa kasvonpiirteet...tosin en ollut yhtä kaunis, mutta jotain tuttua tuosta kuvasta havaitsen... :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-27 14:48:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Torstaina tuli kätytä kiinalaisessa buffetissa. Hieman kattoivat, kun en riisiä ottanut. :smt103 Testasin myös miltä nuudelit maisuu nykyään. Aikas mauttomia, jos miulta kysytään.

Perjantaina töissä mutustin suolapähkinöitä ja tonnikalasalaattia. Illalla tuli oltua työkaverin läksiäisissä ja juotua... ööö ...hieman. :smt101
Lauantaina sinnittelin pitkälle iltapäivään pelkällä kahvilla ja suolapähkinöillä, ku muuta ei yllättäen tehnyt mieli. Päikkäreiden jälkeen uppos sitten hieman juustoa ja metukkaa. Ja lisää kahvia.

Tänään aamu alkoi vaa'alle hyppäämällä ja pettymyksellä, joka oli +1,5kg, mutta suolapähkinät keräävät miulla nestettä ihan kiitettävästi.
Nyt pitäis keksiä mitä haluan tänään syödä...

Tatuoinnista ja vanhenemisesta vielä. Ei sitten muutenkaan näytä samalta miltä nyt, niin miksei sitten tatuointikin saa vanheta siinä samassa... Ja varmasti otan siitä silloinkin kaiken huvin irti: "Kahtokee lapsenlapset mummin tatuointeja. Olivat silloin joskus yhtä nättejä kuin mie. Mikään ei ole muuttunut; nyttenkin ovat samassa kuosissa kuin ite." :smt044

*muoks* Möhköfantti, tuo siunkin nimimerkki tuntuu oudosti tutulta. En tosin saa päähäni missä oon siihen törmänny.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-30 21:19:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viime päivien ruoka on ollut jauhelihamureketta ja pikku porkkanoita salaatin kera. Tuli tehtyä sen verran iso satsi, että oon syöny sitä sekä töissä että kotona, mutta vihdoin se on loppu. [-o<
Taasen sitä on tullu oltua pää vesiämpärissä... Eli vieläkin on nestettä kropassa ainakin kilon verran, eli vaaka näyttää 89,5kg.

Kyllä tää tästä, nyt ku mie sain vihdoin ja viimein Dexterin tunnarin soittoääneksi. (OT, mutta piristää kummasti :D)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-05 17:19:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Painosta ei ole tietoakaan, ku tuli jälleen aamusella kiire... Joten viikko punnitukseen laitan saman summan, mikä oli viimeviikolla. :whistle:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-06 14:17:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

mindi83 kirjoitti:
Painosta ei ole tietoakaan, ku tuli jälleen aamusella kiire... Joten viikko punnitukseen laitan saman summan, mikä oli viimeviikolla. :whistle:

:lol: Hyvä se välillä on höllätä. Ei parane koko ajan vaakaa kyttäillä tai sit rupee jo ahistaa jos ei paino tipu toivottua tahtia. Mulle ei sopinu paastoilu, tai warrior kun eilenki söin pikapika lounaan ja sit illalla kotona oli niin nälkä että söin ruikkarin.. Mulle sopii toi minimi 3 ruokailua päivässä. Usein vielä iltapäivällä tai illalla välipala. Mun vaan riistäytyy koko homma käsistä jo on liian nälkä .. :wink: Mut kerro miten etene kokeilut.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-13 19:01:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Perhana, piti pysytellä poissa vaa'alta, mutta niinhän siinä kävi, että uteliaisuus voitti.
Ja lopputulos on se, että vihdoin on nesteet poistuneet ja vaaka näytti 89,0kg. :D

Soturointi menee mukavasti. Tuntuu, että tämä on juuri se oikea rytmi itselle. Päivällä ei ole nälkä töissä, mutta kuitenkin syön ruokiksella jotain pientä, jolla pärjää mukavasti iltaan asti. Ja sitten kun nälkä ilmoittelee itsestään hieman, niin ei muuta, kuin syömingit päälle ja loppuilta menee mukavasti "mahan vieressä". :smt052

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00