karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-22 07:01:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-15 17:57:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

HYVÄ HELMI!!! :smt041 :smt041 Aivan mahtavasti oot tuloksia tehnyt, upeaaaaa....!!!! Ihan katteeksi käy... Mulla on tänäänkin ollut repsahduspäivä... Ruisleipä on alkanut maistumaan vähän liian hyvälle, ei tahdo tulla syömisestä millään loppua :evil: :smt013 Mutta onpahan vaan mahtavaa huomata että olet vauhdikkaassa alamäessä, anna palaa nyt täysillä, TSEMPPIÄ!!! :smt023 :smt039

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-16 09:27:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Alamäessä tosiaan, Eppuliini :lol:

Tänään vaaka näytti 72.5, eli hyvin sujuu edelleen. Minä olen sortunut nyt kiireessä Lidlin metukkapizzoihin, että siinä mielessä on leipää tullut kiskottua jonkin verran. Mutta pikkuleivät ja pullat ja mössöt olen jättänyt väliin. Pari ruisleipää viikossa suon myös itselleni, pitäähän sitä jotain paheita olla - punaviinin ja tumman suklaan lisäksi :wink:

Nyt töihin! Tsemppivä sullekin Eppuliini!

ViestiLähetetty: 2008-02-24 16:11:55 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tämän aamun lukemat 71,8 :P

Kivaa kivaa, kovasti odotan tuota 70 kilon haamurajan rikkomista. Liikuntaa olen lisännyt, ja huomasin myös avantouinnin vaikuttavan meikäläisen aineenvaihduntaan kiihdyttävästi. Ruoka on pitsaa lukuunottamatta ollut kohtuu hyvää karppiruokaa. Olo on edelleen hyvä, tämän hetkinen väsyminen johtuu vain eilisestä riekunnasta joka jatkui tietysti pikkutunneille asti :-({|=

ViestiLähetetty: 2008-03-05 11:19:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hei taas pitkästä aikaa

Pari viikkoa on vierähtänyt kärvistellessä, eikä puntari ole juurikaan heilunut. Liikunta on ollut melkoisen vähäistä, avantouintia olen harrastellut nyt jo huikeat 2 viikkoa.

Tänään muistin jopa taas punnita itseni heti herättyäni, ja lukema oli ihan mukavat tasan 71 kiloa. Tavoitteena olisi ensi viikon loppuun mennessä olla jo 60-luvulla (se johtuu ihan siitäkin, että olen menossa erääseen tapahtumaan, johon haluan uusia vaatteita, ja olen luvannut isselleni seuraavan uuden vaatteen vasta siellä 60-luvun puolella :D )

Ensi viikko on lomaa, nyt siis on palattava töihin. Mukavaa aurinkoista kevään jatkoa

toivottelee Helemi

ViestiLähetetty: 2008-03-06 22:38:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

=D> =D> Upeaa Helemi!!!! :mrgreen: Tulin tänne pitkästä aikaa, enkä voinut olla huomaamatta kuinka upeasti sulla vaan menee!! =D> GO HELMI GO!! Ihan mielettömän mahtavaa :smt041 Itteltä on syöminen mennyt överiksi ja alan taas kokoamaan itteäni, paino on pompsahtanut pilviin ja olo on ihan järjettömän turvonnut :oops: Jospas tässä taas sais tsempin päälle ja painon alenemaan, mutta sinulle toivottelen edelleen MIELETTÖMÄSTI TSEMPPIÄ :smt023 ps. tikkeri ei todellakaan pidä paikkaansa... :wink:

ViestiLähetetty: 2008-03-08 13:52:42 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiitos tsemppauksesta Eppuliini. Mä koitan tsempata sua kanssa!

Jotenkin näin keväällä on aina helpompi heittää ylimääräiset kilot pois. Nyt tosin ruokavaliopuoli on ollut vähän mitä sattuu, enkä ole varmaan syönytkään tarpeeksi. Sen lisäksi että kurkkuni on aivan per--leen kipeä, kärsin megalomaanisista kuukautisista. Olen siis kalpoinen ja tärisevä lomalainen (tietysti tauti iski päälle heti talviloman kunniaksi).

Paino oli tänään 70,7 kg, luotan edelleen siihen, että pääsen perjantaina vaateostoksille. Tänään sain muuten viime kesänä ostamani tiukat farkut pois jalasta avaamatta nappia :) Että pienemmät farkutkin pitäis saada :-k

ViestiLähetetty: 2008-03-28 08:49:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tänään taas vaa'alle pitkästä aikaa. Kuri on ollut vähän löysä, minkä näkee tuloksessakin. Jostain syystä tuo 70 kg raja ei nyt ota talttuakseen. Nyt viimeisen kampanjaviikon käytän ahkerasti sen karistamiseen.

Olen melko varma että meidän vaakaan on asettunut joku kiusanhenki: tänään se ruojake näytti 70,1 kg. Voiko lähemmäs taas mennä!! Toisaalta, tuosta ei ole pitkäkään matka sinnen kuuskytluvun puolelle.

Vaikka syömiset on olleet hieman hakusessa, juomien suhteen tein loppuvuotta koskevan päätöksen: ei alkoholia tälle helmelle. Jännää että päätös on tullut jo uniin kummittelemaan: näin unta, että olisin joissain juhlissa "vahingossa" juonut punaviiniä, ja sitten harmitti niin vietävästi kun alkolakko ei onnistunut. En usko kuitenkaan, että tämä tuottaa suuren suuria vaikeuksia, nykyään kun tulee otettua enemmän vain pippaloissa ja kaupungin yössä. Saas nähdä miten eukon käy.

Hyvää kampanjan loppua kaikille!

ViestiLähetetty: 2008-04-30 20:40:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

heippa Helmi, kuinkas menee tällä hetkellä? Pitkästä aikaa ajattelin kiusata sua, ittelläni meni kevätevät persiilleen, mutta ilolla katsoin sinun saavutuksia, alat oleen jo todella lähellä tavoitteita, mahtavaa!!! Olen alkanut ottamaan itteäni niskasta kiinni ja yrittään tosissaan, josko tavoite tulisi täyteen. Pirun vaikeaa on ollut nää viimeiset kilot, mutta jospas se tästä :wink: :wink: Tsemppiä sinne ja annas kuulua välillä ittestäs, kuinka sulla menee :smt006

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00