Täytyy laittaa munkin julkiseksi tämä kiinteytys kamppanja. Jos siten tulis paremmin tulosta.
Aloitin karpaamisen viime kesänä jolloin painoa oli 67 kg. Pituutta mulla on 157 cm. Sain tiputettua kilot alle 63 ja vyötärön mitassa muutosta tuli -4 senttiä. Talven aikana lipsuin takaisin HH mättöön ja paino nousi 71,1 kg:n. Samalla vyötärö venyi maksimaaliseen 93 cm:n. Nyt on reilu viikko karppausta takana induktiolla (sovellettu Atkins) ja paino on puonnu 3,1 kg ja vyötärö kaventui 5 cm. Tavoite on saada vanhat vaatteet päälle. Painotavoitteenkin olen laittanut, alle 55 kg, mutta se ei ole tärkein tavoite. En vielä tiedä millä tarkasti mittaisin saavutustani, mutta näin alussa tuo painon seuranta tuntuu hyvältä ja BMI on siinä tukena. Varmaan sitten kun se hyvän olon paino on saavutettu ja peilistä näkyy oma kuva eikä mikään löllökasa, riittää seurantamittariksi peili ja mittanauha.
Liikuntaa en jaksa harrastaa ollenkaan. Pari kertaa viikossa olen raahautunut puolen tunnin lenkille. Pari vuotta sitten meni 3-5 kovaa lenkkiä sauvojen kanssa tai polkupyörällä, mutta jonnekin se into vaan katosi. Uimisen aion aloittaa muutaman vuoden tauon jälkeen tässä keväällä kun opiskelu antaa myöten. Eli ehkä jo viikon päästä

.
Kovin kannustin tähän juttuun on halu päästä eroon sokerikierteestä.
Nyt kun paino on tippunut hyvin ei ole mitään valittamista. Myöhemmin varmaan tulee niitä heikkojakin hetkiä. Kunhan kesän kamppanja alkaa aion ilmoittautua heti siihen, kevätkamppanjaan en ehtinyt mukaan.
Tervetuloa seuraamaan ketä kiinnostaa.