karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-22 11:43:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Hillahillon loppukiri
ViestiLähetetty: 2008-05-10 11:04:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Joo, kahdeksan kiloa on tänä keväänä lähtenyt ja niinhän siinä kävi kuten puoilvälissä osasin arvellakin. Kun pudottaminen oli älyttömän helppoa - tai oikeastaan, se kävi itsestään -tavoite karkasi :wink:

Alunperin mun tavoite oli 60 kg paino ja se on nyt mittarissa, joten nyt mielessä siinteleekin 58. Kampanjatavoitteeksi laitoin arkana 59. Tähänkin painoon olen ihan oikeasti tosi tyytyväinen, mutta kun painonlasku kerran jatkuu ihan mitään tekemättä, miksipä sitä alkaisin pysäyttää? Jossakin vaiheessa (hyvin pian, oletan) lasku varmaankin pysähtyy ihan itsestään ja siitä lähtien elämä jatkuu ylläpidellen. Tänään en ainakaan keksi, että mitä edes muuttaisin, jotta en enää laihtuisi. Minähän syön ihan mitä haluan, mikä nykyään tarkoittaa karppiruokaa. Ja ihan niin paljon kuin mieli tekee =D>

Varsinkaan kun en ole ollenkaan pitänyt lukua mistään ihmeen "repsuista" tässä matkallakaan. Jos on tullut kiusaus (lähinnä sosiaalisissa tilanteissa) olen antanut nautinnolla mennä. Joku kakunpala silloin tällöin, tarjolla ollut piirakanpala tai muutama sokerisiideri ei ole mun elämää heilauttanut. Karppaus on jatkunut.

Mitään en siis aio tässä vaiheessa muuttaa. Se tarkoittaa myös sitä, että vaikka paino ei enää putoaisi, en ala tiukentamaankaan. Olenhan jo sopivassa painossa. Saas siis nähdä, toteutuuko kampanjan tavoite. Kampanjaan kirjauduin jo senkin tekia, että tuon käyrän avulla painoa tulee täsmällisesti tarkkailtua ja huomattua, jos se nyt laihtumisrupeaman jälkeen alkaa hiipiä ylöspäin...

Viestin otsikko: Re: Hillahillon loppukiri
ViestiLähetetty: 2008-05-16 15:34:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ohop :shock:

Paino hurahtikin tämän aamun punnituksessa jo alle tavoitepainon. Käyräkin näyttää aika jyrkältä ottaen huomioon, että tämä ei ole mikään aloitus. Aloitushan mulla oli jo vuodenvaihteen jälkeen.

No, näin nopeat painonvaihtelut ovat varmasti vain jotain nesteenmäärän vaihtelua. Tuskinpa mä sentään oikeasti olen kahdessa viikossa melkein kolmea kiloa laihtunut, valitettavasti :?

Ens viikolla paino on varmaan taas yli 62, kun kuukauden paras aikakin lähenee. Ei siis ole vielä tarpeen fiksailla tuota kampoistavoitetta alemmaksi, jotta tuo hämäävä "tavoitteessa" -merkintä poistuisi...

Edelleen syön kuten ennenkin, niinkuin mieli tekee!

ViestiLähetetty: 2008-05-21 13:24:26 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No, nousihan se paino sieltä yli kilon ylöspäin, ihan niinkuin arvelinkin. Varsinkin kun on melkoinen retkuiluviikonloppu takana. Saas nähdä miten ensi viikolla...

ViestiLähetetty: 2008-05-21 21:30:19 
Poissa
sintti
sintti

Sullahan sujuu tää kaiken kaikkiaan hienosti! =D>
Itse oon ihan uusi karppaaja ja ketoilen juuri neljättä päivää. Osuit silmään kun minullakin on laihdutettavaa BMI 22,4:stä 20,5 eli normaalipainon sisällä mennään ja vähän ihmettelen miten se tulee onnistumaan :D Juurikin mietiskelin että laskeako kaloreita vai ei. Kai mää ny vaan sit keskityn siihen että tulee oikee määrä rasvaa ja protskuu ja hiilarit alhaalla.
Tsemppiä viel viimisiin kiloihin!! :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00