karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-26 18:28:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-05-07 19:48:55 
Poissa
sintti
sintti

Aloitin karppauksen, tai karppaustyylisen ruokavalion tammikuussa, vähän niinku uuden vuoden lupauksena itselleni.
Aloituspainoni oli 83 kg, ja nyt mennään 77,0 kiloila. 6 kg neljässä kuukaudessa: olen tähän ihan tyytyväinen. Välillä paino heittelee, mutta pitkällä perspektiivillä suuntaus on ollut oikea.

Nyt olen aloittanut fillarikauden, ja poljen päivittäin työmatkani eli n. 20 km.

Olen herkkä lipsumaan dietissä, ja saan mm. paahtoleipähäröjä, mutta onneksi ne eivät ole jääneet päälle. Nyt voisi kokeilla taas tiukentaa otetta, mutta toisaalta MIKSI ? Mihin mulla on kiire ?

Tsemiä kaikille =D>

ViestiLähetetty: 2008-05-15 17:26:26 
Poissa
sintti
sintti

1 kg pudonnut viikossa ja tammikuusta yhteensä 7 kg. Täytyy kaivaa kaapista vanhoja farkkuja, sillä nykyiset lötköttävästi inhottavasti. Mikäs sen mukavampaa :D Olokin on mitä parhain.
Syön tuhdin aamuaterian n. klo 6.30, ja lounaan n. 13.00. Ennen kotmatkaa, syön töissä jugurtin tai hedelmän, jotta jaksan päiväkotirumbat, lasten kiukut, ja riehut. kotona hemmoottelen itseäni jollain hyvällä. On tää vaan hyvä juttu !

ViestiLähetetty: 2008-05-22 18:00:42 
Poissa
sintti
sintti

Retkahdin mässäämiseen viime viikonloppuna, ja kostoksi pidin parin päivän kaalisoppadietin. Paino näytti ekää kertaa alle 76 kg, eli lukemat aamulla 74,9 kg. Parissa päivässä lähti paljon nestettä, joten huijaustahan tuo kaalisoppadietti on, mutta sainpas itseni taas ruotuun.

Työmatka fillarointi jatkuu, ja olo on hyvä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00