karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-22 03:14:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 110 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mytyn humpuukikonstit
ViestiLähetetty: 2012-03-04 08:46:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

^ Mä veikkaan trollia.

Mytyn keväinen sotasuunnitelma

Maaliskuu 4.3. ->
Hiilaritiukkistelua, karppiherkut sallittuja kunhan ei ylitä hiilareita
Maaliskuun aikana ei yhtään myönnytystä esim. tyttöjen illan tai kiireen takia. Ei etenkään sen takia jos on ollut tyhmä päivä ja täten ansaitsisi vaikka sipsipussin.
Hedelmä tmv sallittua ennen rankkaa liikuntaa

Keskiviikon jälkeen liikuntaa seuraavasti:
2x viikko kahvakuulatreeni
1x viikko jumppa
1x viikko calla/tanssi/stepperi
töihin kävely ja pois aina kun mahdollista = 50min/päivä
Ilmojen lämmettyä plussan puolelle lopullisesti (=ei liukasta) juoksun aloittaminen

ViestiLähetetty: 2012-03-04 10:31:44 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Hyvältä kuulostaa sotasuunnitelmat. Etenkin se että "tekosyyt kiellettyjä" =D>
Mullakin pieniä sota suunnitelmia...tosin mä sallin itselleni ainakin yhden tekosyyn kun lähden lomalle... Vaikka nää sotasuunnitelmat istuis hyvin tähän normi arkeen niin jotenkin tuntuu että lomalla siitä tulee stressi... vai onko tämä se tarkkaan harkittu tekosyiden tekosyy :smt017

ViestiLähetetty: 2012-03-05 11:50:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mä olen tekosyiden mestari :twisted: Totaalikieltäytyminen tekosyistä ( :roll: ) vaatii varmaan etukäteensuunnittelua aika paljon. Niin, että aina on ruokaa kaapissa ja sellaista mikä on jotain herkkua ja nopea tehdä tarvittaessa ja suunnitelmat seuraavan (parin) päivän ruoista etukäteen. Viime kuussa podin taas aika paljon ruokahaluttomuutta eikä maistunut minkäänmoinen ruoka, paitsi ehkä aasialainen take away. Nyt olenkin koittanut löytää taas uusia reseptejä, kun nuo monet vanhoista meinaa yhä tökkiä. Tänään olisi vuorossa lohta hunaja-soija kastikkeella, ruusukaaleja ja kasviksia, saa nähdä miltä maistuu.

ViestiLähetetty: 2012-03-05 11:55:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En jaksa kelata taaksepäin, että näkisin, kuka sanoi kahvistelun tekevän selän kipeäksi - mutta jos niin on (ja kuulan paino on sopiva) niin melko varmasti teet liikkeet väärin. Pitäisi tuntua ensisijaisesti reisissä ja ahterissa kipuilua, sitten seuraavaksi käsivarsissa tekemisen meininkiä, mutta paikkoja ei saisi kipeäksi oikein tehdyllä treenillä saada.

ViestiLähetetty: 2012-03-09 09:23:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jeejee, mulla on taas niin hyvä fiilis tästä! Kävin tänään puntarilla ja se näytti 71,5! Oon yhden ainoan kerran tämän vuoden puolella painanut noin vähän ja paino on tippunut sunnuntaista reilun kaks kiloa. Ruokahalukin on palannut ja tänään saan alkaa liikkumaan. Enää alle kaks kiloa ja oon taas sillä paremmalla puolella seiskaa! Päivän nimi on positiivisuus. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-03-10 08:00:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jee, tänä aamuna paino 70,9! oon tainnut viimeksi painaa näin vähän kesällä. Enää yks kilo ekaan tavoitteeseen! *heittelee motivaatiohippusia kaikille muillekin*

ViestiLähetetty: 2012-03-11 10:33:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos, poimin arvokkaat hippuset talteen :D
Tavoitteiden saavuttaminen ja lähentyminen on hieno homma. Menestystä jatkoon!

ViestiLähetetty: 2012-03-20 09:31:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

On kyllä ihmejuttu. Jos en mee tiukkishiilareilla niin paino pompsahtaa heti takaisin tuonne 72 lähelle. Niin lähellä oltiin jo kutosella alkavaa :x Ei se ny auta ku tiukkistella sit lisää vaan!

ViestiLähetetty: 2012-03-20 09:37:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tulen kurkkimaan taasen - onko sulla joku kahvistelu-DVD siellä, kun mainitsit workout-levyn? Jos, niin saako udella mikä? :)

ViestiLähetetty: 2012-03-25 19:14:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Marijii, joo mulla on täällä sellanen kuin Ketlebell bootcamp. Vähän kankee vetäjätäti, mutta muuten ihan hyvä workout :)

Tää viikko meni nyt sitten vähän niin ja näin.. Tein kuitenkin kevään ekat juoksutreenit :) Ensin meidän 9kk pentukoiran kanssa varovasti 30min kävelyhölkällä kokeillen minne ne jalat kantaa ja äsken ekaa kertaa (ikinä!) meni 5km rikki. Ja tää oli tosiaan tän vuoden toka juoksu vasta. Hyvä minä!! 5.32km ja 47min, ei paha tälläseltä sohvikselta, a.k.a. sohvaperunalta joka on liikkunut lumitalven aikana n. kaks viikkoa. :resp:
Kertoo taas siitä miten ihminen (tai minä) tarvii sitä hiilaria ennen kunnon liikuntaa että jaksaa paremmin. Tuskin mulle kuinkaan käy vaikka otan persikan tai jopa suklaapatukan jos mieli tekee kun juoksupäivä on, jaksaa vaan niin paljon paremmin.

Ei hitsi, mä just tajusin että mulla oli ei-myönnytyksiä-sipsilakko koko kuun mutta menin rikkomaan sen tällä viikolla. Miten voi unohtaa tollasen :shock: Ton takia mulle ei käy mikään pikkurepsu, aina se levähtää! :evil:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 110 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6

Kaikki ajat ovat UTC+02:00