Terve Turre
Tuo kasvishomma on vähän hankala. Kun niitä pitäisi syödä mutta kovin käy yksipuoliseksi... Tässä muutama juttu jolla itse olen yrittänyt ratkaista ongelmaa, auttaisko sua joku näistä?
- Marjoja syömällä, niitä saa menemään helposti sen 100g päivässä ja enemmänkin menis mutta hh paukkuu ja pakastin tyhjenee
- Teen vokkia jossa on vähän lihaa ja paljon paprikaa, sipulia, herkkusieniä ja joskus vähän porkkanaa, pähkinöitäkin. Kaadan päälle purkin kookoskermaa, ei voi mennä pieleen ja väkisinkin tulee kasviksia!
- yritän aamupalalla syödä sitä kurkkua ja tomaattia n 100g vaikka väkisin, vihreät salaatit menee myös varsinkin siemenleivän päällä
- syön silloin tällöin salaattilounaan, vaikken siitä niin kovin pidä
- en syö väkisin pahoja kasviksia, inhoan esim kesäkurpitsaa. syön ennemmin vaikka omppua sitten.
- talviaikaan menee lanttua ja erilaisia kaaleja, lihan kanssa, mutta niidenkin kanssa täytyy olla kohtuulinen koska kyllästyminen uhkaa...
Pitäisi opetella käyttämän esim avokadoa, mutta sen kanssa olen aika kädetön. Sieniä yritän piilottaa eri ruokiin mahdolisimman paljon.
Mutta tsemppi vaan päälle, periksi ei anneta. Tänä aamuna kuitenkin ilahduttavat 69.7kg (yritän unohtaa että olen tässä jo pariin otteeseen ollut...)