karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-28 00:01:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 233 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 11 12 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-05 14:47:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oih ja voih mun mahaa :evil:

Toivon sulle, QueenOfTheHill, oikein paljon tahdonvoimaa ja tsemppiä loman ajaksi! Helteitä en ole ainakaan Porin seudulle tilannut, musta tulee helteillä kamalan löysä, tuskainen ja kärsimätön. Että helteilköön Tampereella mun puolesta :wink:

Mulla menee hermo kun taas on ihan sama, mitä syö vai syökö mitään; maha on kipeä joka tapauksessa. Tähän mennessä olen todennut mahakipua seuraavien ruokien jälkeen:

-viljapitoiset ruuat
-paistetut ruuat
-laktoosipitoiset ruuat
-laktoosittomat ruuat
-kaikenlaiset maitotuotteet
-raa'at kasvikset
-kypsennetyt paprikat, kaali, sipuli ja samat tietty raakana myös
-keinomakeutusaineet

ja sitten myös nälkäisenä maha on kipeä.

Ketuttaa.

*ps, paino tänä aamuna 57.8 kg .. jotain myönteistä

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-06 06:33:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilistä:

09:00

musta kahvi
e-epat
karnosiinit
vettä
t-lusikallinen kookosöljyä

14:00

kesäkurpitsalasagnea (laktoosittomaan kermaan, mutta Koskenlaskijassa ja Xtra-juustoraasteessa taitaa olla laktoosia..?)
kääretortun pala (loppuis jo se jättitorttu :lol: )
musta kahvi

19:00

koekeittiö: Atkinsin letut (namia, ihan aidon makuisia!)
3 tl sokeroimatonta mansikkahilloa

Vettä n. 2 litraa

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-06 06:35:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

...ja sitten tätä päivää, aloitetaan painolla koska se oli niin alhaalla ;) 57,4 kg

07:00

musta kahvi x 2
e-epat
karnosiinit
vettä
teelusikallinen kookosöljyä

... ja jatkuu...

12:30

muutama siivu, oisko ollu n. 10, metwurstia
5 kirsikkatomaattia
muki mustaa kahvia
3 palaa thin dark mochaa jälkkäriksi

17:00

paistettu broilerin filee (vähän alle 100g, jaoin kisun kanssa ;) ) kerma-aurakastikkeessa
voikaalia

22:00

iso kulhollinen partista ja pakastemansikoita

Nyt on muuten maha kipee :x Ja niin hyvin kuin tää päivä menikin, tottakai se pitää edes lopettaa mahakipuun :roll: Vedenjuonti oli taas heikonlaista, n. 1,5 litraa päivän mittaan.

Huomenna on jännä päivä, lähden hakemaan kisua :D Saapa nähdä, nukunko ensi yönä lainkaan kun jänskättää niin... sitäpaitsi ketoosi kolkuttelee ovella, ainakin iltapäiväisen päänsäryn perusteella. Olispa jo huominen :smt026

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-07 06:55:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt026 jee, lopultakin huominen!
Tänään tulee kisu.
Ja painoa 57,1

Jee!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-07 11:33:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voi, sun täytyy laittaa kisusta kuva, että nähdään millainen söpöliini tuli haettua... Haluaisin itsekin ihan mielettömästi kissaa, mutta olen allerginen! :cry:

Nyt alkoi vapaat ja sitten vielä lauantaina yksi työvuoro ja sen jälkeen loppuloma! 8) Jatkuisivat vaan nämä lomasäät... [-o<

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-07 11:58:41 
Poissa
pahakarppi
pahakarppi

Onnea kisusta :)
Kattelin noita sun syömisiä ja mietin että miten mie pystyn tuohon samaan, siis syömään noin vähäsen. Kuitenkin haluaisin painaa suunnilleen saman verran kuin sie nytte... :? Kai sillä sitte pärjää, jotenki tuntuu että saattas tulla ikävä syömistä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-07 16:31:14 
Poissa
laihduttelijakarppi
laihduttelijakarppi

Mäkin tulin ihmettelemään tänne Noonan päiväkirjaan :)

Hennis :) pitäs vaan keksiä menoa kauheasti joka päivälle, niin "unohtais" ehkä syödä ja olis kaukana omasta jääkaapista.

Tsemppiä Noonalle :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-07 19:09:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oih, ihanaa, näin paljon vieraita! Kiva kun tekin poikkesitte, Hennis ja Mimilili Kuva

Hennis; kun kaikesta ruuasta tulee vatsa kipeäksi, ei ne syömishetket oo niin kovin nautittavia... Surullista mutta totta. Ja kuten kuvasta näkyy, ei vähällä syömisellä välttämättä laihdu (ainakaan normipainon sisällä). Nauttikaa hyvät ihmiset ruuasta! Jos ja kun mä joskus maailmassa löydän hyvää ruokaa jonka mun kroppakin hyväksyy kramppailematta, lupaan mässätä kaikkien näitten vuosien edestä ;)

Kisu saapui.. Se on 6 kk vanha Balineesi, mun rakas :smt049 mun kisumisu :smt049 mun ihku muru :smt049 Tuolla se kyhjöttää rassuparka sängyn alla, peloissaan kuin mikäkin. Ollaan kaksistaan nyt muutama päivä rauhassa täällä makkarissa totuttelemassa, muu perhe eli mies, lapset ja kisu on tuolla olkkarissa. Ajattelin antaa uudelle kisulle nimeks Muru, kun se on niin murun näkönen :D ...Samalla pitäis varmaan nimetä Pörtsi uudestaan... en oo koko aikana tykännyt sen nimestä. Meijän typy neljä vee keksi sen silloin kun se meille tuli... Mussu ja Muru ois ehkä kivat nimet. Ei me olla Pörtsiä juuri nimellä kutsuttu.

Kunhan Muru on hiukan tottunut uuteen kotiin ja muhun, päästetään kisut tutustumaan toisiinsa :) Tähänhän tarvittaisiin suorastaan mammalomaa :D Laitan kuvaa kunhan saan uuden koneen toimimaan... tai siis opin ite käyttämään tätä. (Loikkasin PC-puolelta mäkin käyttäjäksi ja vaikka koulussa käytettiin oikeastaan pelkästään mäkkejä, on tää tällaista opettelua taas...)

Mutta syöminkejä kirjailen myöhemmin!

Ps QueenOfTheHill; siperiankissat ja sfinxit on allergisten kesken suosittuja, ei aiheuta monille oireita lainkaan ;)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-07 19:49:26 
Poissa
kermakarppi
kermakarppi

Onneksi olkoon Noona-emolle ja rapsutuksia pikkuiselle!

Piti aivan käydä Kissaliiton sivuilla tarkistamassa muistanko oikein balineesin. Muistinhan minä. Hieno rotu.

Terkkuja lähettää täältä kaksi abessinialaista

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-07 20:19:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei thimari!

Pitihän munkin käydä katsomassa, muistinko abyn oikein... ja muistin :lol: Aby oli yksi mun suosikeista kun uutta kissaa mietittiin. Jotenkin vaan nuo itämaiset on vieneet mun sydämen kun halusin meidän kisun kaveriksi "jotain ihan muuta". Meidän kisu Mussu, aka Pörtsi :lol:, on punainen/creme ja tooosi pitkäkarvainen, oikea pehmolelu. Muru on niin vastakohta. Saapa nähdä mitä ne tykkää toisistaan :)

Onko sulla minkä ikäiset abyt?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-07 21:00:04 
Poissa
kermakarppi
kermakarppi

Meillä vietetään kuukauden loppupuolella synttäreitä. Arvoista Rouva täyttää silloin seitsemän vuotta.

Marraskuussa puolestaan Arvoisa Herra täyttää kolme vuotta.

Nuo "arvoisat" eivät todellakaan ole heidän nimiään, mutta abyperheissä se järjestys vaan nyt sattuu menemään niin. Kaksi kissaa ja palvovat alamaiset... :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-08 05:06:08 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Onnea uudesta perheenjäsenestä. Balineesit ovat kyllä kauniita. Minulla tavallinen maatiainen 1v. Eläinsuojelusta hain ihan pentuna kun oli hylätty. Nyt se on meidän perheen eläinkuningas ja laittaa ruotuun 5v sakemanni/belkkarinikin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-08 07:02:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenia hyvin nau'utun yön jäljiltä :?

Kyllähän se niin tahtoo olla, että kissat pistää perheen arvojärjestyksen uuteen uskoon :lol: Meidän ensimmäinen kissa on myös maatiainen, mutta kohtuullisen lempeäluontoinen. Toki arvonsa kyllä tuntee, mutta se on musta ehkä kissoissa parasta. Tuo Uusi Pikkuinen on sitten arvoitus. Luonteeltaan balineesit ovat vilkkaita ja seurallisia, mutta tämä tuntuu olevan varsinainen ujo piimä. Rohkeni yöllä sentään käydä vessassa. Syömään se ei vielä ole uskaltautunut. Jossain klo 4 aikaan sille tuli varmaan äitiä ja kavereita ikävä, kun naukui niin lohduttomasti.

Ensimmäinen Kissa ei ole oikeastaan edes tajunnut, että perheessä on toinenkin kissa. Se ei nähnyt Pikkuista kun se tuotiin ja nyt ollaan tosiaan oltu oven takana makkarissa. Tässä täytyisi ratketa kahteen paikkaan, silittelemään ja seurustelemaan Ekan kanssa, ja toisaalta totuttelemaan Pikkuista uuteen kotiin ja ihmisiin.

Mutta ne eiliset syömiset. Ei ollu ihan karppia...

09:00

kaksi mukia mustaa kahvia
karnosiini (e-epa taas loppu)
vettä
kalkki+piimaa

11:30 kissanhakureissulla

huoltoasemalta kahvi ja joku jäätelötuutti

13:00 kissalassa kasvattajan kanssa

kahvi, pulla :roll:

17:00 kotona

voikaalia,
kaksi palaa prossasuklaata
kahvi
vettä

22:00

kolme lämmintä voileipää; päällä makkaraa, metukkaa, auraa, sipulia, juustoraastetta :oops:
lasi punaviiniä [/i]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-08 12:00:55 
Onnea uudesta kisusta. Minulla on nyt yksi maatiainen, 15 vuotias. Se oppi neljä vuotta sitten hienosti sisäkissaksi, kun muutettiin kerrostaloon, enkä uskaltanut sitä ulos laskea. Aikanaan meillä oli neljä kissaa ja yksi ihana nöffi-koiruus. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-08 14:05:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa Turre!

Kyllä kissat on fiksuja. Melko vanhana tuo sinun misusi oppi uudet vessatavat! Koiran kanssa olis varmaan ollut isompi homma? (juu, olen eläinrasisti :-# )

Jos me asuttais maalla, siis oikein omakotitalossa, mä ottaisin lisää kissoja. Rakentaisin ison kissatarhan pihalle. Saattaisin jopa haluta kasvattaa niitä. Itämaisia. Vaikka on tuo meidän pumpulakin (Eka Kissa siis, meillä on nyt nimikriisi sen kanssa) ihana, ei silti. Itämaiset vaan on niin vekkuleita :D

Tänään ei juurikaan hotsita syödä.. Mielettömän kuuma, ei oo nälkä, päätäkin vähän särkis ja muutenkin tuskainen olo. Mä en tykkää helteestä...

08:00

muki mustaa kahvia
karnosiinit
vettä

12:00

kaalilaatikkoa
vettä

mahdollisesti jatkuu... jospa illalla ilman viilennyttyä maistuisi ruoka.

*jatkoa, maistuihan se

19:00

kaalilaatikkoa
neljä palaa thin darkkia
raakapakaste omenaviineri jäisenä
kahvi[/b]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-09 06:37:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuva Kissa maukui läpi yön n. 20 minuutin välein. Tosi freesi olo. Paino 57,8.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-09 10:14:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä olen täällä aloittanut miehen pehmittämisen, että otettais kissa... :wink: Onneksi alkoi kesäloma niin mulla on 2½ viikkoa aikaa kaiket päivät paasata kissojen ylivoimaisuudesta lemmikkinä... :lol:

Tänään aamulla oli 9.30 hammaslääkäri ja puolen päätä yhä puudutusaineen jäljiltä turtana - kyllä juurihoito on mukavaa! No, loppuipa ainakin viikkoja kestänyt hammassärky. Toivottvasti kisun ikävä äitiä kohta helpottaa... :smt056

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-10 00:15:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

noona kirjoitti:
raakapakaste omenaviineri jäisenä [/b]

siis mitä että?? :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-10 07:14:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

qwerty kirjoitti:
noona kirjoitti:
raakapakaste omenaviineri jäisenä [/b]

siis mitä että?? :lol:

:oops: No... tuota.... oli helle, ja makeanhimo.. ja..ja... eikö kukaan muu ole koskaan lapsena syönyt salaa omenahilloa pakkasesta? Tai raakaa pullataikinaa äidin leipoessa? Tai nuollut taikinakulhoja?

Okei, karppimielessähän toi on niin väärin kuin voi olla, mutta eihän toi nyt muuten kovin outoa ole? Eihän? :smt040

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-10 08:10:05 
Poissa
kermakarppi
kermakarppi

Syö sinä pakasteviinereitä vaikka pahveineen, mutta kerro mitä sille kissalle kuuluu!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 233 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 11 12 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00