Oih, ihanaa, näin paljon vieraita! Kiva kun tekin poikkesitte, Hennis ja Mimilili
Hennis; kun kaikesta ruuasta tulee vatsa kipeäksi, ei ne syömishetket oo niin kovin nautittavia... Surullista mutta totta. Ja kuten kuvasta näkyy, ei vähällä syömisellä välttämättä laihdu (ainakaan normipainon sisällä). Nauttikaa hyvät ihmiset ruuasta! Jos ja kun mä joskus maailmassa löydän hyvää ruokaa jonka mun kroppakin hyväksyy kramppailematta, lupaan mässätä kaikkien näitten vuosien edestä
Kisu saapui.. Se on 6 kk vanha Balineesi, mun rakas

mun kisumisu

mun ihku muru

Tuolla se kyhjöttää rassuparka sängyn alla, peloissaan kuin mikäkin. Ollaan kaksistaan nyt muutama päivä rauhassa täällä makkarissa totuttelemassa, muu perhe eli mies, lapset ja kisu on tuolla olkkarissa. Ajattelin antaa uudelle kisulle nimeks Muru, kun se on niin murun näkönen

...Samalla pitäis varmaan nimetä Pörtsi uudestaan... en oo koko aikana tykännyt sen nimestä. Meijän typy neljä vee keksi sen silloin kun se meille tuli... Mussu ja Muru ois ehkä kivat nimet. Ei me olla Pörtsiä juuri nimellä kutsuttu.
Kunhan Muru on hiukan tottunut uuteen kotiin ja muhun, päästetään kisut tutustumaan toisiinsa

Tähänhän tarvittaisiin suorastaan mammalomaa

Laitan kuvaa kunhan saan uuden koneen toimimaan... tai siis opin ite käyttämään tätä. (Loikkasin PC-puolelta mäkin käyttäjäksi ja vaikka koulussa käytettiin oikeastaan pelkästään mäkkejä, on tää tällaista opettelua taas...)
Mutta syöminkejä kirjailen myöhemmin!
Ps QueenOfTheHill; siperiankissat ja sfinxit on allergisten kesken suosittuja, ei aiheuta monille oireita lainkaan