karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-16 11:56:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 11 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-07-03 06:13:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Toivottavasti olosi paranee. Helteet pohjoisesta häipyi jo. Minullakin mennyt hiukan laiskottelun puolelle viimeiset kaksi viikkoa, aamuisin kyllä jumpannut. Ja paino nousee vaan ..... Kävin viilaamassa painonpudotustavoitettakin. Nyt tarkka tavoite olisi 5 kg. Tuo olisi kohtuullista. Loput syksymmällä. Palataan :D

ViestiLähetetty: 2009-07-03 06:16:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Joo helteet poistu ja voi että ku se on ihanaa! :-({|=

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-08-22 11:18:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Jee! Lopultakin pieni notkahdus alaspäin, eli nyt lasissa 77kg! :-({|= Johan se oli kyllä aikakin. Ja enpä kyllä olisi tätä odottanut, kun on tullu leivottua pullaa ja niitä syötyä pari ja eilen tein ohrarieskaa ja sitäkin uppos.. :oops:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-09-22 16:18:45 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Oho, onko täällä tällainen alkanut taas! :shock: Kaikki sitä meneekin ohi. Pitänee taas hypätä messiin!

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-09-27 12:09:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ei ole vielä pystynyt sisäistämään, että tässä taas oltaisiin mukana, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa. Laitoin aloituspainoksi sen, mihin Kilokokossa jäin, vaa'alle en yllättäin ole nyt uskaltautunut :oops:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-09-28 12:20:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervehdys pitkästä aikaa! :D En ole karppifoorumille jaksanut raahautua aikoihin, kun vointi on ollut ihan ahterista, mutta yritän tässä nyt taas ryhdistäytyä. Vajaatoiminta jyllää taas oikein urakalla ja sen seurauksena on tullut 4-5 kiloa ällöä turvotusta #-o ](*,) No jotain hyvää nyt kuitenkin, eli kävin tänä aamuna endokrinologilla ja hän suostui viimeinkin muuttamaan lääkitystäni, eli tänään alkoi vaihto tyroksiinista Novothyraliin, jossa on 100 mikroa T4:sta ja 20 mikroa T3:sta yhdessä tabussa. Aloitin varovasti neljänneksellä ja pidän vielä reilusti tyroa rinnalla, vaikka endo käskikin tehdä vaihdon kerralla :shock: En tosiaankaan uskalla, vaan etenen pikkuhiljaa ja kuullostelen oloa. Iloinen yllätys oli, että tuo Novothyral on täällä ihan normaali reseptilääke, eli ei tarvii erikoislupaa ja maksaa aika tarkkaan saman verran kuin tyroksiinikin :D Suomessahan tuo on erikoislupavalmiste ja kuulemma kallistakin, kummallista miten erilaisia käytännöt voi olla ihan EU:n sisälläkin :-k No, toivottavasti tuo nyt rupeaa auttamaan, mitenkäs sinulla on Lio pelittänyt?

No joo, pitänee minunkin nyt sitten liittyä syysmyräkkään, mutta tavoitteeksi taidan laittaa vain näiden vajisturvotuskilojen pudottamisen, sen verran takkuiselta tämä tällä hetkellä tuntuu. Välillä lipsuin jo pahasti hiilarimaahan, kun vointi oli pahimmillaan, mutta nyt alkaa ruokailut olla taas vähän paremmalla mallilla. Paino ei vaan putoa, pikemminkin päinvastoin... :( , mutta eiköhän se tästä taas, kunhan noi uudet napit alkavat tehoamaan :)

ViestiLähetetty: 2009-09-28 12:33:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Orkidea kirjoitti:
Tervehdys pitkästä aikaa! :D En ole karppifoorumille jaksanut raahautua aikoihin, kun vointi on ollut ihan ahterista, mutta yritän tässä nyt taas ryhdistäytyä. Vajaatoiminta jyllää taas oikein urakalla ja sen seurauksena on tullut 4-5 kiloa ällöä turvotusta #-o ](*,) No jotain hyvää nyt kuitenkin, eli kävin tänä aamuna endokrinologilla ja hän suostui viimeinkin muuttamaan lääkitystäni, eli tänään alkoi vaihto tyroksiinista Novothyraliin, jossa on 100 mikroa T4:sta ja 20 mikroa T3:sta yhdessä tabussa. Aloitin varovasti neljänneksellä ja pidän vielä reilusti tyroa rinnalla, vaikka endo käskikin tehdä vaihdon kerralla :shock: En tosiaankaan uskalla, vaan etenen pikkuhiljaa ja kuullostelen oloa. Iloinen yllätys oli, että tuo Novothyral on täällä ihan normaali reseptilääke, eli ei tarvii erikoislupaa ja maksaa aika tarkkaan saman verran kuin tyroksiinikin :D Suomessahan tuo on erikoislupavalmiste ja kuulemma kallistakin, kummallista miten erilaisia käytännöt voi olla ihan EU:n sisälläkin :-k No, toivottavasti tuo nyt rupeaa auttamaan, mitenkäs sinulla on Lio pelittänyt?

No joo, pitänee minunkin nyt sitten liittyä syysmyräkkään, mutta tavoitteeksi taidan laittaa vain näiden vajisturvotuskilojen pudottamisen, sen verran takkuiselta tämä tällä hetkellä tuntuu. Välillä lipsuin jo pahasti hiilarimaahan, kun vointi oli pahimmillaan, mutta nyt alkaa ruokailut olla taas vähän paremmalla mallilla. Paino ei vaan putoa, pikemminkin päinvastoin... :( , mutta eiköhän se tästä taas, kunhan noi uudet napit alkavat tehoamaan :)

No voihan hitsi! Ärsyttää kyllä niin suunnattomasti tää koko peräpohjola, josta ei ees normaaleita lääkkeitä saa, paitsi tietenkin jotain alleja ja statiineita jaetaan varmaan kohta pikkulapsillekki. Armas Suomi :-({|= :smt055

Joo. Mutta siis. Thyrot nyt ei oikein niinkö pelitä, oli se muistaakseni jopa jossain 18ssa, mutta njääh. Ei oikein terve olo :D Lioa meni joku pari ja se vuorostaan oli vähän liikatoiminnalla, siis toki T3V, joten olo oli jälleen kröh vähintäänkin sanoisinko kaksijakoinen :lol:

Mulla nyt sitten unohtui toiselle paikkakunnalle lääkkeet, joten tuli pari lääkkeetöntä päivää, samalla siinä sitten laskin vähän annosta. Toleranssi kasvanut niin tajuttomasti, eli silloin meni 2Lioa ja 3 isoa Thyroa! Nyt menee siis 2 isoa thyroa ja 1,5 Lioa ja olo on huomattavasti parempi :) Henkimaailman hommia nämä! :lol:

Mutta kovasti on suunnitelmissa, että saisin itseni jossain vaiheessa lääkkeettömäksi. Eli nyt pitäisi vain keksiä tapa, jolla sais heräteltyä tuota omaa kilpparia, aattelin että josko tässä sitä kookosöljyä kuiten saisi hommattua. Nyt vaan valitettavasti on tullut mullakin noita hiilareita popsittua, puuropäiviä ollut vähän pakko pitää, kun töitä ei vaan löydy :evil:

Muuten aika sitten onkin mennyt kouluhommien parissa, harjoittelupaikan etsinnässä, töitten etsinnässä, opinnäytetyön aiheen etsinnässä.. Tarkoitus oli tänä jouluna valmistua, mutta mites valmistut ku harjoittelupaikkaa ei saa :lol: Joten se sitten siirtyy johonkin hamaan tulevaisuuteen :D Eiköhän se tästä.

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-09-28 13:36:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huh, onpas sulla mennyt melkoinen satsi! :shock: Mulla on ollut tyroannos 131,25 mikroa päivässä, eli 1 125 mikron tabu ja neljännes 25 mikron tabusta päivittäin. Tuolla annoksella T4-V on ollut ihan viitteen ylärajalla, TSH mittaamaton, mutta T3-V vain hädin tuskin viitteen alarajalla :? Melkoinen epäsuhta siis, mutta siitä huolimatta sain tapella endon kanssa ihan kunnolla ennenkuin sain tuon yhdistelmälääkkeen kokeiluun. Endo tosin käski vaihtaa lennosta tuon 131,25 mikroa tyroa puolikkaaseen Novothyraliin #-o , jolloin annos olisi siis vain 50 mikroa T4:sta ja 10 mikroa T3:sta ](*,) Juu, ihan varmaan, otin tänä aamuna 100 mikroa tyroa ja neljänneksen novosta, eli yhteensä 125 mikroa T4:sta ja 5 mikroa T3:sta. Ehkä viikon päästä ajattelin nostaa puolikkaaseen novoon, mutta en todellakaan tiputa tyroa pois kokonaan, vähennän vaan samassa suhteessa... Toiveissa olis, että lopullinen satsi olisi 1 novothyral ilman tyroa, mutta katsotaan nyt miten homma etenee. Olisin ottanut mieluummin erillisen T3-valmisteen, mutta sellaista ei kuulemma ole tarjolla Belgian markkinoilla... Harmi, säätäminen olisi ollut helpompaa, mutta menee kai se näinkin :)

Toi lääkkeettömyys olisi kyllä ihan loistava juttu, mutta taitaa jäädä haaveeksi minun kohdallani :? Minulla kun on sekä lamaavia että kiihdyttäviä vasta-aineita ja kaiken lisäksi aivolisäke ei käskytä kilpparia normaalisti (diagnoosin saadessani mulla oli sekä T4-V että T3-V reippaasti alle viitteiden, mutta TSH silti vaan 1,27...), joten olen kyllä sopeutunut ajatukseen, että näitä nappeja vedetään hamaan hautaan saakka. Jotenkin tuntuu, että ei taida sullakaan onnistua, kun olet tuollaista mega-annosta joutunut ottamaan, mutta onnea yritykselle! :D

Tsemppiä myös työpaikan etsimiseen, toivotaan, että jotain löytyy pian!

ViestiLähetetty: 2009-09-29 07:16:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Orkidea kirjoitti:
Huh, onpas sulla mennyt melkoinen satsi! :shock: Mulla on ollut tyroannos 131,25 mikroa päivässä, eli 1 125 mikron tabu ja neljännes 25 mikron tabusta päivittäin. Tuolla annoksella T4-V on ollut ihan viitteen ylärajalla, TSH mittaamaton, mutta T3-V vain hädin tuskin viitteen alarajalla :? Melkoinen epäsuhta siis, mutta siitä huolimatta sain tapella endon kanssa ihan kunnolla ennenkuin sain tuon yhdistelmälääkkeen kokeiluun. Endo tosin käski vaihtaa lennosta tuon 131,25 mikroa tyroa puolikkaaseen Novothyraliin #-o , jolloin annos olisi siis vain 50 mikroa T4:sta ja 10 mikroa T3:sta ](*,) Juu, ihan varmaan, otin tänä aamuna 100 mikroa tyroa ja neljänneksen novosta, eli yhteensä 125 mikroa T4:sta ja 5 mikroa T3:sta. Ehkä viikon päästä ajattelin nostaa puolikkaaseen novoon, mutta en todellakaan tiputa tyroa pois kokonaan, vähennän vaan samassa suhteessa... Toiveissa olis, että lopullinen satsi olisi 1 novothyral ilman tyroa, mutta katsotaan nyt miten homma etenee. Olisin ottanut mieluummin erillisen T3-valmisteen, mutta sellaista ei kuulemma ole tarjolla Belgian markkinoilla... Harmi, säätäminen olisi ollut helpompaa, mutta menee kai se näinkin :)

Toi lääkkeettömyys olisi kyllä ihan loistava juttu, mutta taitaa jäädä haaveeksi minun kohdallani :? Minulla kun on sekä lamaavia että kiihdyttäviä vasta-aineita ja kaiken lisäksi aivolisäke ei käskytä kilpparia normaalisti (diagnoosin saadessani mulla oli sekä T4-V että T3-V reippaasti alle viitteiden, mutta TSH silti vaan 1,27...), joten olen kyllä sopeutunut ajatukseen, että näitä nappeja vedetään hamaan hautaan saakka. Jotenkin tuntuu, että ei taida sullakaan onnistua, kun olet tuollaista mega-annosta joutunut ottamaan, mutta onnea yritykselle! :D

Tsemppiä myös työpaikan etsimiseen, toivotaan, että jotain löytyy pian!

Mullahan ei tosiaan ees sillä kolmella päässy T4:n ylärajoillekaan, ennen Lioa pääsin sillä kyllä liikatoiminnalle, mutta T3:han jäi silloin kelkasta.
Multa ei silloin aikoinaan löydetty mtn vasta-aineita, tiedä sitten mikä on tilanne tässä vuosien varrella ollut, kun se tosiaan on vain kerran otettu.. Ja mullahan oli hetkonen, 1,36? tai jotain sinne suuntaan TSH ja alarajoilla melkein T4&3, eli ottaa siitä nyt selvää, että mistä johtuu. :lol: Kun sitä syytähän missään vaiheessa ei ole tutkittu. Mistä en ole onnellinen :lol: Olisihan se paljon helpompi yrittää itse miettiä näitä asioita jos edes tietäisi, että onko toivoa kilpparin elvyttämiseen. Tosin aivolisääkkeeseenhän tuo viittaisi, siis nuo alkuarvot.

Mutta mie oon kyllä niin vastarannan kiiski, että tuskin ottaisin kuuleviin korviinikaan, vaikka joku lääkäri väittäisikin, että minun kilppari ois niinku tullut tiensä päähän. Ja ku mie oikeasti en käsitä, että mikä siinä Thyrossa on vikana! Se ei vaan toimi mulla? Taiiii se ei imeydy (Lio kyllä mitä ilmeisimmin)? Tai oon onnistunu kasvattaan hirveen toleranssin sille? Ei voi tietää.

Mutta mie oon positiivinen. Vaikka oonki hirveässä räkätaudissa tällä hetkellä. Ennen kaikkea: MEILLE ON SATANU LUNTA VIIME YÖNÄ!!!! :resp:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-10-07 11:38:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervehdys taas :D En ole sitten vieläkään aloittanut omaa päikkyä, mutta laitan tänne pientä raporttia. Nyt on reilu viikko menty Novothyralilla ja olen muuttanut annosta niin, että otan nyt 10 mikroa T3:sta ja 112,5 mikroa T4:sta. Tulokseni on, että pää toimii huomattavasti paremmin ja aamulla herääminen on helpompaa, mutta tuo pieni T4 annoksen pudotus kyllä tuntuu olossa... Aamulla on kasvot ihan älyttömän turvoksissa ja muutenkin kroppa tuntuu keräävän nestettä, joten nostan nyt vähitellen tyroksiinia niin, että T4 annos on sama kuin ennen Novothyraliakin. Yhtään ei näköjään ole vara pudottaa, vaikka endo käskikin pudottaa annosta tosi radikaalisti #-o Muutenkin tilanne on muutunut nyt hieman päälaelleen, eli aiemmin olin tosi väsynyt aamupäivisin, mutta piristyin iltaa kohden, mutta nyt olen pirteä aamupäivisin ja alan torkahtelemaan iltapäivällä :? No, täytyy toivoa, että tilanne tasaantuu, kun saan nostettua tyroksiinia ja arvot tasaantuu. Positiivista kuitenkin on, että runsaasta syömisestä huolimatta paino oli viime viikolla hiukan laskenut =D>

Minulla oli kanssa tuota tunnetta, että tyroksiini ei toimi minulla, mutta toisaalta pienikin tyroksiinin pudotus vaikuttaa oloon heti, vaikka samalla tulee T3:stakin, eli kai se sitten lopulta kuitenkin toimii ja imeytyy, vaikka se ei minulla T3:ksi muutukaan. Nyt vaan taas tuntuu, että ei jaksais koko ajan taistella tuon kilpparin kanssa, mutta eipä tässä oikein muutakaan voi :? Vaikuttiko tuo T3-lisä sinulla mitenkään painoon? Minä toivon hartaasti, että se kiihdyttäisi aineenvaihduntaa sen verran, että jokaista suupalaa ei tarvitsisi kytätä. Viime viikkoinahan minulla on taas ollut sellainen kausi, että paino nousi vaan vaikka kuinka vahti syömisiään ja liikkui paljon... Ei kiva #-o , mutta toivottavasti Novo auttaa [-o<

ViestiLähetetty: 2009-10-07 13:32:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No mullahan ei oikeasti ole missään vaiheessa paino enää noussut, siis sen jälkeen kun lääkkeet on aloittanut! Lukuun ottamatta tietenkin ajoittaisia turvotuksia, eli thyroxinia kun laskee, tulee turvotusta minullakin. Ja minä olen virkeä aamulla, iltapäivät menee väsyssä ja illalla taas pirteä :lol: En kyllä sitäkään ymmärrä, siihen kun ei oo mikään lääkityksen muutoskaan auttanut.
Niin joo, kyllä tuo Lio on varmaan jonkun verran vaikuttanut, minullahan tuli aivan uskomaton määrä selluliittia siinä vaiheessa, kun olo tosissaan huononi. Ja sitä ennen ei siis tietoakaan selluliitista! Nyt on onneksi jälleen siliämistä alkanut tapahtumaan, tosin nyt on kyllä pari vkoa mennyt niin pihalla flunssan takia, että ei tuu hirveesti tuijoteltua peiliin :lol: Kaksi yötä tuossa meni valvoessakin, jumalaton yskä ja uni ei vain tullut! Laskin annosta, että jos nyt oon yhtäkkiä flunssan takia tai jotain hurahtanu liikatoiminnalle, mutta ei kyllä mitään vaikutusta. :D

Eilen illalla sitten hirvee määrä nappeja naamaan niin johan alko uni tuleen ja päässä pyöriin! :smt101

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-10-08 09:25:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Yllättäin olen unohtanut koko Syysmyräkän, piti nyt käydä sitten puntarillakin :oops: Hirveät turvotukset tuntuisi olevan, kilpparilääkkeitä olen tosiaan laskenut ja 2vkoa kipeänä. Siksipäs olikin hieman yllättävää, että näytti se vaaka siltikin puoli kiloa vähemmän :shock: Huomaa kyllä että talvi tulee, lumetkin jo maassa :smt049

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-10-08 09:29:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ja vaikka BMI onkin ihan huttua, olihan se ihan pakko tarkistaa, eli 3,5kg niin ollaan "normaali"painossa :resp: Aikalailla 3vuotta sitten viimeksi painanut sen verran.

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-10-13 12:22:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Pitipäs tuossa mittailla vähäsen. Kattelin omia painotaulukoitani koneella ja huomasin, että viime huhtikuussa olen painanut saman verran kuin nyt, vähän muisti taas heittää :lol: Eli paino on pysynyt samassa, mutta voisin laittaa huhtikuu - lokakuu-vertailun joistain senteistä :)

huhti-loka-muutos yht.(8/2008-10/2009)
pylly -2cm -6cm
lantio -3,5cm -11,5cm
napa -3cm -13cm
kapein kohta -4cm -10,5 cm
tissit -3cm -6,5cm

Pieniä lukujahan nuo tuolla huhti-loka-välillä on, mutta onpas sentään jotain lähtenyt :) Viimeksi elokuussa olen mittaillut, en olisi muuten nytkään mitannut, mutta ylämaha hävisi yhtäkkiä jonnekin :shock: Ja niinhän siinä kävi, että 5cm katosi ihan yhtäkkiä. Siis oikeasti ihan yhtäkkiä, vasta se oli vielä tuossa! :shock:

edit. Ai niin, yhteensä senttejä on lähtenyt -69,3cm.

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-10-13 12:31:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ja päivitys tälle vkolle, sillä puntari näytti jälleen puoli kiloa vähemmän :shock: En ymmärrä.

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-10-13 14:51:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vau, sullahan on lähtenyt hienosti senttejä :shock: =D> =D> Ja painokin putoaa, joten homma näyttää etenevän hienosti \:D/ Tiedän tuon 'ei ymmärrä' tuntee oikein hyvin: viime viikolla tuli syötyä ihan mitä sattuu, mm. kaverin tuomat tuliaissalmiakit lähti ääntä kohti saman tein ja pastaakin tuli syötyä salaatin joukossa ja silti paino oli pudonnut kilon viime viikosta :shock: :D Minulla se taitaa kyllä mennä ihan tuon Novothyralin aloituksen piikkiin, eli aineenvaihdunta taitaa vihdoinkin toimia niinkuin pitää. Toivon vaan hartaasti, että tämä trendi jatkuu ainakin sen aikaa, että nämä parin kuukauden aikana kerrytetyt vajiskilot lähtisivät [-o< Pitääpäs minunkin ottaa taas mittanauha käyttöön, nyt vois taas viitsiä mitata kun pahimmat turvotukset ovat lähteneet :wink:

ViestiLähetetty: 2009-10-27 10:03:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Jahas, -1kg jälleen :shock:
Maha on ollut thyroxin-ruikulilla viikon, tavallisesti se vain nostaa painoa minulla. Thyroxinia oon siis laskenu nyt puoleen, mutta ruikuli ei vain hellitä!!! :evil: Enkä ees ymmärrä mistä tää johtuu, ainoa muutos on, että aloin syömään d-vitamiinia jonku 100mikroa päivässä. Ne tosin on niitä pureskeltavia, eli johtuisko tää sittekki niistä makeutusaineista jne. vai mistä ihmeestä :shock:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-10-29 22:14:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervehdys taas :D Oletko nyt ihan varma, että sulla tulee tuota tyroksiinia liikaa, kun olet kuitenkin pudottanut annosta tosi paljon...? Mietin vain, kun monesti ne oireet menee ristiin, eli itsellänikin oli juuri pari kuukautta sitten ripuli-oiretta, vaikka olin reippaasti vajaalla ja nyt kun annosta on nostettu ja T3:sta tulee purkista, on vatsan toiminta normalisoitunut, vaikka muuten veikkaan olevani "viittä vailla" liikatoiminnalla :wink: Minulla on painon putoaminen lähes loppunut, mutta olen kyllä syönyt ihan hirveän paljon, koska treeniä on tullut niin paljon. Huomenaamulla olen lähdössä kolmen päivän koulutukseen, jossa tulee pitkiä päiviä raskasta liikuntaa, joten painonpudotus ei nyt todellakaan ole päällimmäisenä mielessä, mutta olisi se silti kivaa, kun paino putoaisi :lol: Nyt vaan huolestuttaa, että miten viikonloppu sujuu, koska viime päivinä on ollut lieviä infektio-oireita ja parina päivänä vähän kuumettakin :(

ViestiLähetetty: 2009-11-02 08:50:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Joo, kyllä se ruikuli oli siitä makeutetusta d-vitamiinista lähtöisin :lol: Ne kun lopetti, loppui ruikulikin. Nyt syön makeuttamattomia d-vitamiineja, valitettavasti vain minulle myytiin d-vitamiini, jonka PITI olla kapselimuodossa, mutta olivatkin vain nieltäviä tabletteja. Nyt on sitten vuorostaan närästys, joka alkoi noiden d-vitamiinien aloituksen jälkeen #-o Pitänee kokeilla olla ilman niitä nyt :evil:

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-02-21 15:13:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Jahas, nyt ollaan sitten taas näin myöhännäisheränneenä mukana. Oli pakko käydä puntarilla ja en nyt kyllä edes muista koska viimeksi olisin punninnut itteni, nyt kuitenkin oli siihen verrattuna -2,5kg, eli tällä hetkellä kiloja pois -24,5 ja BMI 24,5 :lol:

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 11 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00