karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 15:57:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-07 13:32:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

rain- kirjoitti:
Ehdottomasti. On ensimmäinen liikuntalaji josta olen pitänyt näin reippaasti ylipainoisena ja niskajumisena.

Ai niin. Eilen koin hienon jutun myös tuon tanssimattoilun saralla. Olen tähän asti ollut semmoinen perustönkkö joka pitää toisen jalan matolla kun toisella painaa nuolta, nopeimmissa kohdissa on tullut jo vähän ongelmia jo nelijalkaisissa. Nyt sitten yhtäkkiä huomasin, että hyppelehdin nuolelta toiselle enkä vain astunut. Hitsi kun tuli hyvä mieli (ja ne nopeat kohdat helpottuivat kovasti). :)

Mä alan olla siinä kolmen ja puolen jalan kohilla suunnilleen. Oon seuraillut sykettä tossa samalla ja menee ylitreeniksi, jos rupean pusaamaan kovempaan tahtiin. Pitää rauhassa tehä ennen ku kuntoa on tarpeeks.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-09 12:20:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tavoite saavutettu, nyt tänään maanantaina 200 grammaa alle tavoitteen. Pistelen sitten keskiviikkona punnitustuloksen ja laitan sitten sitä tavoitetta alemmas sen jälkeen. Nyt on hyvä mieli. :)

ferrix: Juu, tuossa tanssimattoilussa on tosiaan se hyvä puoli että niitä vaikeustasoja on monta, löytyy siitä itselle aina sopiva ja pikku hiljaa nousee, ei tarvitse itseään näännyttää turhan nopeilla ja vaikeilla. Itse kokeilin tuossa eilen ensimmäistä kertaa D-Codea (ITG2 pelinä) 5-jalkaisena ja voi herrajee, se oli kyllä aikamoisen hauskaa pomppimista niitten sinisten ja punaisten nuolien kanssa. Sain läpi, mutta en mitenkään hirmuisen hyvän prosentin kanssa. Pitää sitä vähän viilata seuraavaksi, jotenkin tykkään siitä kappaleesta kovasti (tuo yksi- tai kolmijalkaisena on ihan turhan hidas nykyään minulle, ei jotenkin pysty niin helposti pysymään tahdissa enää, toisin kuin alussa, hassua miten sen oman kehittymisen näkee näitten kanssa). Mutta tuota en kyllä ota siihen peruspomppimiseen mukaan, vaikka sen handlaisinkin, on se turhan hikeennyttävä vielä, kolmi- ja nelijalkaiset saavat vielä riittää Fitness-asetuksilla pelatessani. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-09 12:27:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä oon loikkinu noita nopeempia nelijalkasia eikä mee millään läpi. Pitää jaksaa yrittää. Nyt on vaan pyöräily vieny miehen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-24 12:38:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jätin nyt sitten tuon tavoitteen kuitenkin siksi samaksi kuin alussa kun mietin että turha sitä on muutella vaikka tavoitteen jo alitin. Tarkoitus kun oli alunperinkin pudotella painoa sen kummemmin siitä stressaamasta, joten olkoot elokuun loppuun asti näin. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-01 10:04:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino jatkaa kivaa tippumistaan ja olo on vallan mainio. Odotan kiinnostuneena että mitä vaaka näyttää elokuun lopussa. :)

Nyt muuten pienen tauon jälkeen pompin matolla ja nautin valtavasti viisiblokkisista (pitää ilmeisesti sanoa blokeiksi kun kerran pelaan ITG:tä) biiseistä I Think I Like That Sound ja D-Code sekä neliblokkisesta Hardcore of the North -biisistä. On kyllä niin paljon hauskempaa kuin kävelylenkillä käyminen. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-08 15:01:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tuntuupas kivalta kun katselee tuota käyrää, mukavasti se tippuu. Toiveena olisi, että vielä kolmisen kiloa häviäisi tämän kuun aikana, mutta jos ei, niin ei se haittaa, tämäkin on jo hieno saavutus. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-29 10:38:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Noin, kampanja alkaa olla ohi. -14 kiloa näyttää muutostaulukko, mutta tarkasti ottaen se on kyllä joitain satoja grammoja alle sen. Tuli pudotettua tuplasti se, mitä aluksi suunnittelin itselleni tavoitteeksi ja se tuntuu kyllä hyvältä. :)

Suvisilavat oli kyllä kiva tsemppausapu. Tuota tippuvaa käyrää oli kiva käydä katselemassa varsinkin niinä päivinä, kun tuntui siltä kuin junnaisi paikoillaan. Ja kiitokset kaikille jotka ovat kommentoineet täällä ja tuolla sivullani.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-29 17:43:13 
Sinulla meni kampanja tosi hienosti. :smt023

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00