karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-22 11:10:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-14 19:11:47 
Poissa
sintti
sintti

Mulle sanoi tänään kaksi ihmistä, että olen laihtunut. :shock: En ole punninnut itseäni pitkään aikaan. Aamulla pitää mitata ja punnita. Voihan se olla jonkinlaista kutistumista sitten. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-14 19:18:29 
Poissa
sintti
sintti

Anteeksi jos tuli väärään paikkaan. :oops: En ole ilmoittautunut näihin keväteviin, mutta tavoiteita kyllä riittää. :smt026

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-15 17:41:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Karpaloinen, ei ollenkaan väärä paikka tuommoisille uutisille! Kiva kuulla, että tehoaa. :D

Ja voithan sä sitäpaitsi edelleen liittyä keväteviin, jos haluat.

Viestin otsikko: Re: Miten menee?
ViestiLähetetty: 2008-02-27 14:41:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Voi vitsi, mahtavaa! Tänään taas uudelle kiloluvulle, yli kilo pudotusta viimeviikosta. En mä toki kuvittelekaan, että olisin todellista painoa yli kiloa pudottanut, joten ensi viikolla mennään taas ehkä ylöspäin. Mutta tämä alasosoittava suunta kyllä tuntuu niin mahtavalta, kun välillä vähän jumitti :D

Ja edelleen, parasta on se, että tämä tuntuu tapahtuvan "itsestään" =D>

ViestiLähetetty: 2008-03-10 15:51:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

hyvin menee :) Tammikuun alussa paino oli 76 ja nyt se on 67.8kg =D> mun tavoitteena kevätevissä oli edes saada paino tuohon 69kiloon ja nyt se on vähemmän jo :)

Ainoo vaan et vaatteet ei pysy mukana... tuli reilu kk sitten ostettua farkut ja nyt ne on käyttökelvottomat :shock: Ei ois oikein varaa ostella uusiakaan ku toivottavsasti olen kesällä vielä pienempi. Tuolta huutiksesta kattelin käytettyjä, mutta kamalan sikahintaisia käytetyiksi :twisted:

Kampanjasivuni

ViestiLähetetty: 2008-03-13 22:35:20 
Poissa
sintti
sintti

Viime viikonlopun repsahduksesta huolimatta tuntuu paino putoovan, eli hyvin menee :D
Tänne tai tonne tarvittais kirpputori, jossa voisi myydä liian suureksi käyneitä vaatteita?! :mrgreen: Täytynee huomenna porata uusi reikä vyöhön...

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-03-17 21:48:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mulla on tippunut 2,3 kiloa vajaassa viikossa :shock: Vaikka tää ei siis ollut mikään aloitus, olen joulusta asti laihduttanut ja yli kymmenen kiloa tippunutkin. Miten toi voi olla mahdollista? Tippuis joku viikko saman verran 8)

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-03-17 22:08:08 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi

Joo-o eipä näytä menevän... tai menee ja sitten taas tulee :wink:
Melkoisen tiukkaa linjaa olen vedellyt, hiilarit 30-50g/vrk ja siitä huolimatta paino sahaa ja jumii. En edes ole joka viikko viitsinyt käydä merkkaamassa muutosta, kun sitä ei ole tapahtunut. No enpä hirveästi ota ressiä, liikuntaa olen lisännyt ja se näkyy muuten kropassa. Käyn kolmesti viikossa uimassa kilometrin ja välipäivinä lenkillä: reidet on kaventuneet, joten lihasta on vissiin tullut ja siksi ei paino laske. Kyllä se siitä sekin vielä lähtee, joskus.. kai... toivottavasti :lol:

ViestiLähetetty: 2008-03-17 22:11:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei tunnu oikein tapahtuvan mitään. Ei putoa, mutta ei nousekaan.

ViestiLähetetty: 2008-03-18 08:14:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vyötärö on kaventunut viikossa tosi paljon, enää yksi reikä, niin olen yhtä kapoisassa kunnossa, kuin muutama vuosi sitten..Ja takapuolesta on kadonnut iso osa!

ViestiLähetetty: 2008-03-18 14:21:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No eipä ole tapahtunut mitään vähään aikaan, kilo menee ja tulee..ees taas!

Kolme kiloa vähintään ja höttömakkarat pois masusta pitäis saada ennen rantakautta.
Tosin olen kyllä pitkään ottanut rennommalla otteella..aamuruisleipäsiivu, kermajätskiä liian monena iltana ja vkonlopun riennoissa on saattant mennä valkovenäläisiä, pari olutta yms..."laitonta".

Koko karppiaikana en ole mitään laskenut tai mitannut ja aluksi olin ihan tutkalla lainattuani kaikki kirjaston kirjat - suuntauksia oli niin monta.

Nämä sivut ja ruokamatriisin löydettyäni huomasin olevani alakarppi. Paino tippui kivasti vaikka aamut vedin mansikoilla&partajugulla sekä puristetulla greippi-aplarimehulla. Leipää, perunoita tms. en syönyt lainkaan ja karkit jäi.

Olen miettinyt, et pitääkö ruveta laskemaan vai riittäisikö jos palaa aloituskuvioihin. Annoskoot on varmaan kans kasvaneet matkan varrella, kun paino jumittaa...

Tai sitten tämä on meikäläisen painoa ja makkarat pitää liikkua/jumpata pois..huoh..

ViestiLähetetty: 2008-03-19 11:21:31 
Poissa
sintti
sintti

No ei kovin hyvin:(( on mun vastaus kyssäriin.
Musta meinaan on tuntunut nyt parin viikon ajan siltä, että olen lihonut! Vatsa kasvanut, samoin reidet (juu, ja en ole raskaana;)) Kiloja tullut yksi lisää.
Tiedän, että olen syönyt liian vähän kasviksia, ja sitten on alkanut maistua ehkä liikaa nuo pähkinät ja tumma suklaa sekä kerma :oops:
Minkälaisia määriä te kanssasisaret syötte pähkinöitä/suklaata per vk?

ViestiLähetetty: 2008-03-22 22:25:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Edelliselle vastaisin, että itsellä menee pähkinöitä usein kourallinen pari per päivä, muttei enempää. Suklaatia saatan ottaa pari palaa kahvin kanssa, mutta nyt olen katkolla. Aloin syödä sitä kuin maitosuklaata :oops:

Minulla ei ollut kevätevissä tavoitteena painon pudotus, mutta ajattelin että voisi olla mielenkiintoista seurata tapahtuuko mitään. No jotta tapahtui.

En ole millään induktiolla, vaan hiilareita menee siinä 50-100g verta päivä. Alakarpisti yleensä, mutta syön myös välillä jonkun herkun (tosin yritän valita karpin sellaisen). En ole toistaiseksi syönyt lähes lainkaan hedelmiä (joskus omena salaatissa).

Toivottavasti nuo kilot oli suurimmilta osin vain nestettä, ja tämä painon putoaminen nyt hidastuisi.

Ehkäpä tänne kirjoittelen tunnelmia kunhan taas seuraava viikkopunnitus koittaa.

ViestiLähetetty: 2008-03-30 07:41:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Aika kivasti menee edelleen. Olin kolmen viikon lomalla, jolloin elin kuin... pellossa 8) Kiitos karppauksen, paluupunnituksen lukema oli täsmälleen sama, kuin lähtiessä. Joka sekin siis oli jo aika kiva. Nyt on siitäkin tultu alle viikon sisällä melkein kilo alaspäin. =D>

Mökkeilin tuon pari viikkoa siis porukassa ja söin samoja ruokia kuin muutkin, mutta pastojen ja perunoiden tilalle keittelin kasviksia tai söin salaattia. Pyrin syömään mahdollisimman karpisti siksikin, koska kaikki ravintolassa juotu alkoholi oli koko kahden viikon ajan kaikkea muuta kuin karppia.

Täysin käsittämätön juttu, että "laihkarilla" voi lomailla syöden ja juoden huoletta ihan niin paljon kuin maistuu. Ja silti ei liho, vaan ehkä jopa laihtuu. Kuulostaa ihan liian hyvältä ollakseen totta...

Tuosta suklaasta... Mä syön sitä kyllä aika paljon, oikeastaan joka päivä. Tuolla lomalla mä söin sitä suorastaan väkisin, koska välillä pelkäsin, etten ilman hiilarilisää saa tarpeeksi energiaa, kun joka päivä laskin tai hiihdin.

Näin normaalioloissakin syön varmaan keskimäärin 1/3 levyä päivässä. Alussa moinen mässäys tuntui hirmuisen syntiseltä, mutta kun hokasin miettiä suklaalevyn sisältöä, se muuttui ruuaksi. Prosenttisuklaassahan on nimittäin niitä pahoja hiilareita saman verran kuin siinä ahniinvälttämättömässä ruisleivässä. Toisaalta siinä on ihanaa rasvaa ja terveysvaikutteisia flavonoidea ja vaikka mitä mukavaa. Plus tietenkin ne henkiset vaikutukset.

Suklaa siis maistuu mulle :smt049

ViestiLähetetty: 2008-04-04 08:39:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kampanja on lopussa ja täytyy sanoa, että eipä ole valittamista. Yli viis kiloa on kadonnut vuoden alusta. Peilissä ja vaattaissa muutos on mahtava! Kun vielä ottaa huomioon, että olen laihdutellut normaalipainon sisällä minkä pitäisi olla vaikeaa, eikä mun silti ole yhtään tarvinnut kärsiä tai pingottaa, tämä on uskomatonta! =D>

Mitään en ole laskenut ihan aloituksen jälkeen, olen vain ollut ja elänyt. Olen niin jo tottunut tähän karppailuun, etten enää tosiaan tunne olevani millään kuurilla, vaan omasta mielestäni syön ihan normaalisti. Huippuhomma. \:D/

Ainut mikä vieläkin silloin tällöin harmittaa, on se, että vaivaahan tämä vähän vaatii, kun tyrkyllä olevasta ruuasta niin vähän sopii. Mutta se on pieni hinta.

Tavoitteesta jäi seuraavaan kampanjaan vielä pari kiloa pudotettavaksi. Niille vielä kyytiä, ja kesällä on kevyt olo! :smt048

ViestiLähetetty: 2008-04-05 05:37:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

hillahillo kirjoitti:
kesällä on kevyt olo! :smt048

Tämähän kuulostaa vaihtoehdolta kesäkamppiksen nimeksi :lol: .

Onnittelut hienosta saavutuksesta!

Uusi startti 06.01.2014

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00