karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-20 00:12:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 72 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-02-16 18:00:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jee, tänään on vapaapäivä treeneistä; oon vetänyt aika huikean putken tässä lauantaista asti. Hyvä viikko kyllä ja ilokseni huomasin eilisessä bodypumpissa että kestävyyttä/lihaskuntoa on tullut lisää. Bodypumpissa olin viimeksi tammikuun alussa, siinä välissä olen vain käynyt funktionaalisissa. Jaksoin hyvin isommilla painoilla, jee :)

Sain myös huomata että punttiksella käväseminen ei todellakaan ole mun juttu... Ei ole vaan sitä rutiinia ja tietoa tehdä yksin juttuja, tarviin sen ohjaajan joka kannustaa. Niin paljon hauskempaa ja tehokkaampaa.

Syömisetkin on mennyt hyvin ja olen ekaa kertaa (3 vuoden karppauksesta huolimatta) tehnyt miinuutti sämpylää, ja herran jestas olen päässyt taivaisiin! Olen tehnyt sämpylöitä nyt joka päivä; usein leivän jonka olen syönyt bussissa ennen salille menoa. Myös makeat on todella helposti saanut tehtyä. Vähän niinkuin makeaa muffinsia tai pannukakkua. Aivan mahtavaa!!! Parasta on todellakin se että voi tehdä YHDEN annoksen, eikä yli kymmenen jotka joutuu pakkaseen.

Jee, eli hyvä fiilis kaiken kaikkiaan :) En edes välitä siitä että olisi paljon kouluhommia, kyllä mä ne sitten teen.

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-19 22:44:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hyvä viikko, vaikka funktionaalinen peruttiin koska ohjaaja ei päässyt sään takia ajoissa salille. Vedin kuitenkin hyvän spinningtunnin niin mikäs siinä.

Olen ajatellut että pitäisi alkaa satsaamaan paremmin niihin lepopäiviin. On vähän sellainen fiilis että paino junnaa koska on ollut niin paljon nyt salikäyntejä ja hikiliikuntaa viikossa... En tiedä. Todella vaikea sanoa mikä on liikaa. Noh mutta seuraavan kuukauden, viikot näyttää tältä:

Ma: Sh'Bam (45 min) + Boogie Woogie (1h 30 min)
Ti: Zumba (1h) tai lepo
Ke: Bodypump (1h) tai aamuspinning (45 min)
To: Lepo
Pe: Lepo
La: Spinning (45 min) + Bodypump (1h)
Su: Funktionaalinen (1h) + Spinning (1h)

Kun katsoo tota viikkoa niin ehkä sen zumban voisi jättää pois, vaikka onkin tosi kivaa :(. Tyhmää kun en torstaisin tai perjantaisin ehdi tehdä mitään, tulee ahdistus jos on likaa väliä, kun taas en haluaisi jättää funkkista pois. Muuten voisin esim. tehdä jotain perjantaina ja skipata lauantain jutut, että saisi lepopäiviä tasattua. Ehkä pitäisi kuitenkin vaan katsoa mitä unisportilla on tarjolla perjantaisin.. humhum...

Ruoka on alkanut maistumaan paremmin, ja vaihtelen aika paljon ruokia, vaikka minuutti sämpylä maistuukin vielä :P Tomaatti-rucola-mozzarella-chili-oliiviöljy-salaatti on myös tullut takaisin (oli syksyn herkkuruoka)

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-21 11:54:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ihme meininkiä. Hiihtoloman takia ei boogi woogieta ollut, joten skippasin sh'bämin myös. Tuntui ihan okoolta, vaikka illalla oli kyllä vähän levoton oli. Poikaystä oli sitten mennyt ostamaan chipsejä ja minä päätin kokeilla mitä tapahtuu.Söin ihan kunnolla niitä ja niinhän siinä kävi että yöllä tuli kaamee mahakipu... Ihan tukossa. Aamulla oli kuitenkin paino mennyt alas 0.6 kiloa eilisestä?? Mitääh.. en ymmärrä.. noh, ihan sama... Luulen kyllä että se vieläkin johtuu siitä että hiilareita tulee liian vähän urheilua ajatellen. Ehkä kroppa yritti näin kertoa että syö nyt vaan vähän hiilareita :D Nyt on vaan kysymys että mistä mä ne kerään?

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-23 20:21:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pakko tulla hehkuttamaan pikkasen :) Pieni hiilarilisäys maanantaina auttoi selvästi koska keskiviikkoaamuna aamupaino oli 89.9 eli alle 90 kg! Jes! On kestänyt kyllä kauemmin kun ennen päästä 90 alle, viime syksyllä kun käytiin jopa 86 kilossa. Mutta nyt on taas fiilis parhaimmillaan ja lauantaina ja sunnuntaina on taas treenipäivät :) Jee! Katsotaan jos paino käväisi myös maanantaina punnituspäivänä alle 90, olisi kyllä aivan mahtavaa :) Sitten kun päästään sinne, niin laitan myös mittoja tänne. Ovat kyllä aika samoja kun viime syksyllä, mutta aina hyvä tsekata, varsinkin nyt kun kesäkuntoprojekti on alkanut mahtavasti (4 kertaa viikossa liikuntaa sitten uuden vuoden). Ajattelin myös varata sitten toukokuussa inbody-mittauksen, siihenkin haluan rasvaprosenttia alas :) Jeeh, ihanaa! Toivottavasti te muutkin saatte hyvää torstaifiilistä! Muistakaa, huomenna on perjantai! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-24 07:36:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kävin nappaamassa hyvää fiilistä! Kiitos. :smt039
Meinasin tehdä kanssa pikku tavoitteellisen reeni lisäyksen omiin liikuntoihini. Mies osti kuntopyörän joka nyt rumistelee olohuoneen lattialla. Kun se kerran siinä on niin sitähän on poljettava, eikös juu. Monta kertaa viikossa, tietenkin. 8)

Kivaa perjantaita!

ViestiLähetetty: 2012-02-26 19:29:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Moikkelis Matami! Kiva kun käväisit! :mrgreen:

Tänään ollut vähän... noh, ihme oloa, mutta kävin kuitenkin funkkiksessa ja ihan okoo meni. Saa nähdä miten paljon eilinen maistelu turvottaa :P

Mutta! Löysin vihdoinkin netistä, kokkipuodista kunnon höylän vihanneksille, jotta saan VIHDOINKIN tehtyä lisää punajuurisipsejä, jotka ovat ouhen ohkaisia myös! Olen niin suolaisen snäksin tarpeessa! Tein pari viikkoa sitten näitä, todella hyviä ovat, mutta kutistuvat paljon uunissa, joten tavallisella perunankuorijalla tuli aika minimaalisia sipsejä. Eihän niitä pystynyt dippaamaankaan! :D

Noh, heti kun palkka tulee, käyn hankkimassa höylän, niin aloitan pienen tehtaan, että saa viikonloppusnäksit tehtyä. Jepulis.

Tämän viikonlopun bodypumppi ja funktionaalinen pistää kyllä varmaan reidet huutamaan hoosianna huomenna, sopivasti tanssitreeneihin. Taitaa muuten pumppi ja Sh'bämmi saada uudet ohjelmat, jee! Taidan vetää Hoosee viikon, tekisi vähän mieli. Katotaan, aika paljon koulua ja töitä on myös tiedossa.

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-01 21:56:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Noh, punnituspäivänä ei päästu alle 90, kun meni vähän viikonloppu plörinäksi, mutta ei kyllä masenna kun muuten kuntoilu menee hyvin. Huomasin myös että silloin kun en mene liikkumaan on vaikea istua hiljaa. Pitää nykyään päästä liikkumaan jotta illalla saa rauhoittua kunnolla ja nukkua yöllä rauhallisesti! Jos en ole liikkunut, huomaan että herään keskellä yötä että joko mennään ja huomaan että kello onkin vasta 3...

Huomenna koklataan uuttaa ryhmätuntia, intervalli ja keskivartalo. Kaveri on kehunnut, ja menee sopivasti kl 17 töitten jälkeen. Ihan hyvä tapa pistää perjantai käyntiin ja voi hyvällä mielellä sitten tavata kavereita illalla. :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-05 23:02:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nohniin, tänään punnituksessa päästiinkin sitten reilusti 90 kilon alle, vaaka näytti 89.1 kg, jej! Luulen kyllä että se tossa viikon aikana vähän nousee, Kööpenhaminan matka tulossa kesviikkona, perjantaina kotiin. Onneksi kyseessä on koulujuttuja joten yritän pysyä poissa rillutteluista. Tuli ihan tarpeeksi viime viikonloppuna taas. Onneks syömiset pysyivät onnistuneina, vaikka kyllä piiikkasen teki mieli tilata pitsaa sunnuntaina. Pysyin tiukkana ja lähdin spinninkiin. Okej, söin popcorneja sen jälkeen, mutta parempi se kuin pizzaa :) Ja paino oli kuitenkin laskenut hyvin viikon aikana, joten ei haittaa!

Eli positiivinen fiilis jatkuu, ja tämän kampanjan maali 88kg hähmöttää aika kivasti :) eiköhän se pitäisi onnistua 2-3 viikon sisällä. Niin hyvin olen pitänyt itteni kurissa liikunnan ja syömisen suhteen. Kerran viikossa tulee ennemmän hiilareita, mutta ne eivät todellakaan haittaa niin kauan kun liikun 6-8 tuntia viikossa.

Tässä sitten luvatut mitat jotka lupasin kun pääsisin 8-alkuiselle. Nämä ovat siis verrattuna Maaliskuu 18, 2011. Joten plussaa on myös. Mutta täytyyhän tämä mittaus tehä niin että seuraavan kerran saa näyttää miinusta ;)

Mitat (ero viime mittaukseen 18.3.2011)
Pituus: 175 cm
Paino: 89.1 kg +1,5 kg
Vyötärö: 83 cm +/-0
Jenkkakahvat: 113 cm +1cm
Reisi: 60 cm +/-0

Eli aika samoissa lukemissa ollaan kun vuosi sitten (jouluna 2011 käytiin siis 96 kg). Tälläistä tänään, eikun jatketaan menoa, ja keskiviikkona syödään pölseä :mrgreen:

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-11 12:27:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Viikko taas mennyt ja Kööpenhaminan matka meni nätisti. Hyvin löysin salaatteja ja muuta kivaa kahviloissa ja ravintoloissa. Jos menerte Kööpenhaminaan ja haluatte jotain erikoista, käykää ihmeessä BioMio:ssa! Ekologista ruokaa joissa jokainen ruoka sisältää vähintään 50% vihanneksia! Aivan mahtavan makusta ollakseen "kaninruokaa". Löytyy liharuokia, currya, hienoja salaatteja ja wokkia. Mahtava paikka! Kannattaa varata pöytä, on täynnä useimmiten.

Flunssa iski kuitenkin Kööpenhaminassa, ei paha, mutta nenä valuu koko ajan. Kävin kuitenkin spinningissä ja bodypumpissa, ja meni ihan hyvin, eli ei pitäisi haitata. Otin kuitenkin rauhallisemmin, ei nyt leikitä turhaan. Tänään menen myös vain spinninkiin, funktionaalinen saa jäädä väliin, kun on kuitenkin aika tiukkaa treeniä.

Eilen oli ihana koti-ilta poikaystävän kanssa, ja tuli sitten syöpöteltyä; mutta vain koska oli niin hektinen päivä että ei ehtinyt syödä päivällä. Tehtiin omia hampurilaisia, ja yöllä tulikin sitten maha kipeäksi oikein kunnolla. Olen huomannut että jos tulee ahmittua, samalla tavalla kuin hiilariaikoina, mutta kovin rasvaisia juttuja, niin maha reagoi aika pahasti välillä. Nyt oli koko yö kipeenä ylävatsa ja se säteili selkäänkin. Juuri kun äiti oli tulemassa hakemaan että mentäisiin lääkärille, niin se loppu. Päätin sitten että käyn viikolla YTHS niin ei tartte jonotella sunnuntaina. Pitäisi käydä tarkistamassa ettei ole mitään pahempaa vain.

Noh, mutta, muuten kaikki hyvin ja paino oli tänä aamuna sama kuin viime punnitus eli kaikki jees :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-13 10:45:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Piti tulla hehkuttamaan, paino tänä aamuna 88,4! Jes! Vain 0.4 kg kampanjan tavoitepainosta, ja vielä kolme viikkoa aikaa :)

Eilen tuli kyllä tanssittua koko sielun edestä; ensin Sh'bam ja sitten puolitoista tuntia Boogie woogieta; tunnilla tanssittiin vain, ei mitään tekniikkaluentoja. Aivan ihanaa! Kaikki tanssijat olivat aivan hiestä märkänä tunnin loputtua. Mahtavuutta!

Tällä viikolla on aika paljon koulua, viikonloppuna kahdet juhlat; tuparit ja valmistujaiset. Ensi viikolla onkin sitten tulossa hemmottelua kosmetologi sekä kampaajakäynnillä :) Ensiviikolla myös iltapukujuhlat, jes! Ja vanha pukukin menee vielä päälle, ja istuu paremmin kuin koskaan! Katsotaan saisiko jo ensi punnitukseen sen 0.4 kg pois, mutta viimeistään kahden viikon päästä :mrgreen:

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-18 18:25:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ropulapäivä vähäsen, enimmäkseen kyllä vähien unien takia... Eilen kuitenkin päivällä kävin Bodypumpissa ja siellä vedeltiin isoimmilla painoilla kuin ennen. Mahtavaa! Edistystä siis. Ropulipäivästä huolimatta olin myös sopinut että lähden mukaan 4 tunnin bollywood-tanssin workshoppiin. oli kyllä todella hauskaa :) Annoin siksi myös itelleni ropulifiiliksen että tein jopa popcornia. Kummallisen viikon takia, en usko että paino laskee, nousee varmaankin... humhum.

ensi viikonloppuna onkin sitten osakunnan vuosijuhlat... ajaj..

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-26 09:40:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hah, saa nähdä uskaltaako mennä vaa'alle huomenna tai ylihuomenna. Viikonloppuna oli kyllä hurlumhei vuosijuhlien ja sillisten kanssa. Tänään jatketaan taas karppailun parissa kuitenkin, ja vointikin on hyvä viikonlopusta huolimatta :) Voin kuitenkin kertoa että paino kävi monta kertaa viime viikolla 87,7 kg, jopa 87,4 kg, joten näytää hyvältä kampanjan suhteen, että olisin todellakin päässyt tavoitteesseen 88 kg kun vielä on joitain viikkoja jäljellä :)

Kävin myös ensimmäisellä juoksulenkillä sitten syksyn midnight-runin. Yllätykseni sain huomata että tahti on nopeutunut melkein 30 sek kilometrilta! Eli kyllä se ryhmäliikunta on jotain tehnyt peruskunnon suhteen ;) Average speed oli siis 7,36 min/km ja nopeus 7,9 km/h. Tähtäimessä ensin naisten kymppi toukokuussa jolloin haluaisin juosta alle 1:10, syksyllä midnight run jolloin haluaisin alle tunnin päästä. Saa nähdä. Ainakin naisten kympin suhteen näyttää tosi hyvältä! Nopeutta pitäisi saada lisää eli ponnistamiseen enemmän voimaa, niin eiköhän päästä tavoitteeseen. Parin kilon pudotus varmaan myös helpottaa matkaa ;)

Edit:
Unohdin muuten mainita että kaksi kaveria mainitsi juhlien aikana että oletpa sä hoikistunut. Jes! Kiinteytys/laihdutus alkaa siis tuotta tulosta. Ja minulla ei edes ollut jotkut kaameat sliming sukkahousut päällä ;)

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-29 12:53:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Noniin, vaa'alla käytiin aamulla ja kyllä, tavoitteeseen päästiin! Vaaka näytti 87,8 :D jeee! Ensimmäinen kerta kun pääsin tavoitteeseen kampanjan aikana. Luulenkin että seuraavassa kampanjassa laitetaan se -6kg tavoitteeksi. Kesän aikana kuitenkin laittaa juoksulla koreasti joten pitäisi kyllä onnistua :) olisi aivan mahtavaa....

Katsotaan nyt kuitenkin vielä jos kilo irtoaisi en en seuraavaa kampanjaa!

Jee, ja kevätkin on täällä!

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-29 18:58:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kirjoitan vähän lisää, ton aikasemman kirjoitin bussilla kännykästä niin tuntui että jäi vähän vaiheeseen.

Olen löytänyt itseni hikiliikunnan parista. Huomasin yhtäkkiä että tälle viikolle olen varannut jokaiselle päivälle jotain ryhmäliikuntaa tai lenkkiä. Ari tossa liikuntalinkissä otti esiin liikunnasta ja että pitää olla myös rajoja liikunnalle... Olen pohdiskellut tätä omalla kohdallani.

Tulin sellaiseen tulokseen että on ihan okej vetää joskus täysinäisiä liikuntaviikkoja. Miksi? Olen koneen äärellä 8 tuntia päivässä arkisin. Minulla on niin ahdistunut olo töitten jälkeen että on pakko päästä käyttämään raajojaan. Onneksi minulla on seisomapöytä töissä, mutta tarvitsen vauhtia ja hikoilua. Olen myös päässyt sellaiseen harmoniaan että olen ymmärtänyt että ruoka ei ole paha, vaan auttaa minua jaksamaan liikunnassa ja edistymään. Auttaa ajattelemaan. Tuntuu hölmöltä että pitäisi "varoa" liikkumasta. tietenkin tämä on nyt paisuteltua, tiedän mitä Ari tarkoittaa, mutta yritän selvitellä itselleni mikä on liikaa. En tiedä, ehkä kesällä kun on lomaa yliliikkuminen voisi olla riskinä, mutta jotenkin en kuitenkaan usko sitä :) Ei ainakaan omalla kohdallani, haluan tehdä muitakin asioita!

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-04-01 13:25:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hmm.. vähän on ollut psyykkisesti huonoja päiviä; kärttynen ja sillein. Menin sitten syömään myös ranskalaisia ja ai että kun oli taas maha kipeä yöllä. Opittiin taas pariksi kuukaudeksi eteenpäin että ei näin :) Liikuntaa on taas tehty paljon ja on ihanaa huomata että olen todellakin tullut vahvemmaksi. Bodypumpissa vedän nykyään:

Kyykyt: 7,5 kg/puoli (menisi enemmän mutta jos biisi on nopea/paljon ykkösiä otan mielummin vähemmän painoja että voin tehdä kunnolla)
Rinta: 6 kg/puoli
Selkä: 7,5 kg/puoli
Hauis: 3,5 kg/ puoli
Ojentajat: 3,5 kg/puoli
Hartiat: 3-3,5 kg/puoli

Rinnassa on enimmäkseen tullut lisäystä lyhyessä ajassa. Minun pitäisi alkaa myös hausi/ojentajia muokata vapailla painoilla lyhyempiä settejä suuremmilla painoilla jotta pumpissakin voitaisiin nostaa painoja. Odotan kuitenkin innolla vielä sitä että miesten punnerrukset saisin toimimaan. Naisten punnerrukset menevät nyt todella hyvin, mutta miesten ei vain tahdo toimia.... Muutenkin yritän löytyy punttiohjelman joka tukisi juoksemistani. Haluaisin saada enemmän nopeutta että oikeasti pääsisin naisten kympissä "helposti" alle 1:10. Tällä hetkellä näyttäisi siltä että jos menisin 10 km lenkille pääsisin 1:15 aikaan. Mutta Naisten kymppiin ja Midnightrunin olen kuitenkin nyt itseni ilmoittanut ja fiilis on mahtava! En olisi pari vuotta uskonut että nykyään palan halusta juosta tälläisissä tapahtumissa. Vaikka en ole edes nopea ;)

Eilen tapasin myös ystäviä ja kävin katsomassa opiskelijateatteria. Näin siellä vanhan tuttavan joka kesken keskustelun sanoi: "olet siis todella pienentynyt, eihän susta ole kohta mitään jäljellä!" Heh.. noh, onhan tästä vielä jäljellä pudotettavaa, mutta uskon että lisääntynyt liikuminen on todellakin vaikuttanut kiinteytymiseen, koska kiloja on nyt yhtä paljon kun viime syksynä kun olin alimmillani. Jännä.

Noh mutta liikuna ja karppaus jatkuu. En kuitenkaan pidä nyt yhtä tiukkaa vaa'alla seurantaa kun kampanjassa päästiin tavoitteeseen, vaan odotan seuraavaan kampanjaan. Haluan kokeilla miten ämmän käy kun syödään ja liikutaan rutiinin mukaan, laskeeko paino?

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-04-08 13:17:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mahtavia kuntokuureja on taas tehty ja paino junna paikoillaan/jojoilee. Ei haittaa niin kauan kun painot nousee. Vähän olin ajatellut nyt kun olen alkanut todellakin treenaamaan kunnolla että pitäisi alkaa harjoitella tuota syklitystä. Katsotaan riittääkö psyykkaus siihen. Olen vähän niinkuin tottunut että syön sitä karppiruokaa mitä tekee mieli, enkä hirveästi ole ajatellut milloin tulee enemmän hiilareita ja milloin ei..

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-04-10 21:35:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vöivöi.. hirveästi on taas tullut liikuttua kun energiaa on riittänyt. Jotenkin kuitenkin tarvitsis sen kampanjan että olisi viikkotavoitteita koska välillä tuntuu kun menisi häsläilyksi :D ehkä koska on ollut niin paljon viikonloppumenoja, tulossa on vielä aika monena viikonloppuna...

Noh, mutta tärkeintä että fiilistä löytyy; treeni on jatkunut joulusta saakka mikä on aivan mahtavaa. Vielä kun muistaisi syödä kolmen tunnin välein niin olisi mahtavaan. Unohtuu välillä kiireissä, ja sitten onkin vaikeaa löytää jostain jotain sopivaa hätään. Aika usein muistan ottaa mukaan eväitä...

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-04-23 10:23:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Viime viikko meni plörinäksi, todella plörinäksi. Onneksi tämä viikko alkaa hyvin, kun säät sallivat sen :)

Kaksi viikkoa eteenpäin tulee ihan varmasti vähemmän liikuttua; tulee loppurutistus kevään koulutöille niin pakko pitää itsensä kurissa. Toivon kuitenkin että vaikka en pääse ryhmätunneille voisin jaksaa nousta aikasemmin ylös ja mennä lenkille ennen töitä. Näin saisin kuitenkin liikuttua. Eilen olinkin 7 kilsan hitaalla lenkillä auringonlaskussa. Oli muuten ihanaa!!

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-07-25 07:46:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voi ei täällä taas.

Voin kertoa että kaksi viimeistä kuukautta on mennyt todella plörinäksi ihmissuhdeongelmien takia jotka laittoi koko kropan ja päänupin kaoottiseksi kokonaisuudeksi. Nyt onkin sitten erilleen muutto tulossa 1.8 ja yritän päästä takaisin ruotuun vielä kesän aikana. Vielä on ihmissuhteeni iso kysymysmerkki mutta päätimme kuitenkin että on parempi muuttaa erilleen ja katsoa sitten taas.

hohhoh...

Kävin kuitenkin eilen pitkästä aikaa punttiksella Body-tunnilla joka laittoi ihanasti veren kiertämään! Taas muistuu mieleen miksi keväällä jaksoin mennä tunneille. Fiilis on mahtava jälkikäteen. Midnight runissa pitäisi taas juosta 1.9, joten on vähän pakko saada kuntoa myös ylös. Noh, kunhan pääsen omaan kämppään ja saan omat rytmit kohdalleen uskon kyllä että saan asiat toimimaan...

Ruokailua olen tällä viikolla aloittanut seurailemaan ja listoilla on ollut paljon tomaatti-mozzarellasalaattia, kukkakaalikeittoa ja kana-paprika-sipuli-paistos creme fraichen ja avokadon kanssa. Paino on heilunut todella paljon viimeisen kuukauden aikana mutta onneksi ollaan kuitenkin 90,5 kg paikkeilla, eli ei ole kuitenkaan mennyt ihan päin metsää, vain vähäsen.

Huoh... tälläistä tänään. Tänä syksynä tulen laittamaan itseni keskipisteeseen. Piste.

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-07-26 07:48:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hyvä fingerpori :)

Kuva

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 72 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00