Mä en tiedä tosta liikuntasuorituksesta palautumisesta mitään, kun en ole pahemmin tutustunut aiheeseen

mutta luulisin, että niitä hiilareita kyllä siihen tarvitsis?
Tänään on ollu erihyvä päivä. Aamulla söin sen kolmen munan munakkaan salamilla&kermalla&sipulilla sekä kyytipojaksi kurkkua, tomaatti ja kahvia mustana. Töissä söin 3 möttöstä ja tomaatin ja äsken kotiuduttuani söin viimosen möttösen ja kaks lautasellista kaalikeittoa. Tänään pitäs vielä väsätä lisää nuita möttösiä, on sen verta hyviä kantaa evääksi töihin, niin ei tarvii juur miettiä et mitä sitä huomenna sitten tauolla pistäis kiduksiin...
Nyt kun karppausta (tai oikeastaan karppauksen opiskelua) on takana yli kaksi viikkoa, niin tuntuu että kaikki alkais menemään ihan omalla painollaan ruokailujen suhteen. Siis tarkotan, että tokihan mä vielä tosi paljon opiskelen tätä juttua ja kokeilen eri reseptejä ja ruokia ja oon kiinnostunut kaikesta uudesta, mutta sillä tavalla omalla painolla tuntuu menevän, että tiedän jo tosi hyvin mitä mun täytyy ostaa kaupasta ja mitä täytyy vältellä, eikä mulla oo yhtään ongelmia pysyä niissä listoissa? Voi kyllä johtua siitäkin, että oon vasta näin alussa, mutta mä ihmettelen, miten ihmiset tästä niin vaan repsahtelee?

kun mun ei edes tee mieli mitään muuta kamaa kun karppikamaa

ja nyt täytyy heti tähän perään koputtaa puuta, ettei sit tietysti ne himot iske heti huomenna...
Mutta oon mä kyllä repsahtanu tän kahen viikon aikana, jos ihan totta puhutaan.. Lupasin itelleni, etten osta yhtäkään uutta vaatetta ennenku oon laihtunu niin, että nykyset on aivan liian isoja mun päällä. Ja ostinhan mä sit tietty kuitenkin

Viisi paitaa tarttu mukaan kaupoilta.. mut kun ne oli niin ihania

ja sitä paitsi, en ottanutkaan kokoa XL vaan kokoa L! Laskin vähän sen varaan, et hetken päästä ne ois sopivia päällä

kyllä mä oon niitä nytkin käyttänyt, et ei ne niin paljon pienempiä kuitenkaan oo, mutta periaatteesta ostin ne astetta pienemmät koot vähän niinkuin "tsemppaamaan" mua