karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 18:52:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Seesahan alkuspurtti
ViestiLähetetty: 2012-06-13 10:40:43 
Poissa
sintti
sintti

Pssst: minun tekisi mieleni suklaata

ViestiLähetetty: 2012-06-14 06:24:19 
Poissa
sintti
sintti

Ilmeisesti tuon mättöpäivän jälkeen ketoosi hävisi. Ketostix näytti nollaa ja oli vaikka mitä mielitekoja. Pysyin kuitenkin ruodussa. Vaikka mässäilin tuona kamalana epäonnistumisen päivänä karppiruuilla, se näköjään tuhosi silti ketoosin. Nyt odottelen ketoosin (ja ruokahaluttomuuden) paluuta. Eilenillalla oli sellainen suklaanhimo että se luultavasti on verrattavissa heroiiniviekkareihin. Söin pari purkkaa sen sijaan että olisin rynnännyt kauppaan, sitten alkoikin jo väsyttää ja nukuin koko yön. Tosin näin painajaisia että söin kaikkea kiellettyä :D

En enää ikinä ryssi ketoosiani. Heti ketoosin päättyessä palaavat ne kamalat himot joiden takia alunperin olen lihonut.

ViestiLähetetty: 2012-06-14 06:34:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mun käsittääkseni ketostiksit ei kerro aina totuutta ketoosista. Jos oikein syvä ketoosi niin joillakin ihmisillä saattaa kaikki virtsan ketoaineetkin mennä kulutukseen ja siten niitä ei riitä siihen stiksiin saakka. Siis vaikka olisitkin ketoosissa.(olihan sekavasti selitetty)

ViestiLähetetty: 2012-06-15 05:19:44 
Poissa
sintti
sintti

En usko että minun kohdallani kyse olisi niin syvästä ketoosista, ettei se enää näy ketostixissä. Koska suurin lukema mitä tuo tikku on näyttänyt, on ollut nelonen. Eli ei ole mennyt ihan tappiinsa. Ja kyllähän tuo yhden päivän hillitön makeanhimokin kielii siitä että ketoosi oli mennyttä. Jospa tikkunen tänään taas näyttäisi jotain lukemia. Sitten jos olo on ketoosimainen ja tikku ei näytä mitään, voi olla kyse niin syvästä ketoosista ettei tikussa enää näy.

Mutta: paino tänäaamuna 65,1 kg! Jess, se putoaa, edelleen.

ViestiLähetetty: 2012-06-19 15:32:43 
Poissa
sintti
sintti

Välillä tuommoiset mättöpäivät saattaa vaan buustata aineenvaihduntaa ja laihtumista :wink: Jostain luin että kalorien syklittely ois ihan hyvästä, eli joinan päivinä vähä enemmän ja joinain vähemmän.. kunhan pitäydytään siinä karppisapuskassa :!: Ehkä iso isä tietäs tästä enempi?

ViestiLähetetty: 2012-06-19 16:53:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

elisilla kirjoitti:
Välillä tuommoiset mättöpäivät saattaa vaan buustata aineenvaihduntaa ja laihtumista :wink: Jostain luin että kalorien syklittely ois ihan hyvästä, eli joinan päivinä vähä enemmän ja joinain vähemmän.. kunhan pitäydytään siinä karppisapuskassa :!: Ehkä iso isä tietäs tästä enempi?

Minä mistään mitään tiedä.
Vähän vähän kuitenkin noita kaloreita...
Lopeta niiden laskeminen, ja syö karppiohjeiden mukaisia ruokia niin että nälkä lähtee.
Pari kolme ateriaa päivässä.
Tarkkaile vaatteiden sopivuutta ja heitä vaaka mäkeen ainakin joksikin aikaa.
Ei tämä saa olla mitään kiduttamista ja nälässä oloa...
Liian vähän voi todellakin syödä, seurauksena säästöliekki tai pahimmassa tapauksessa syömisongelmat.

Tärkeintä on oppia syömään niin että pärjää lopun, toivottavasti pitkän, terveen elämän!

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-06-21 08:26:16 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos iso isä neuvoista. En aio heittää vaakaa mäkeen, silti. Kaloreita olen kyllä lisännyt, MUTTA:
ilmeisesti hormonaalisista syistä (e-pilsneriliuska lopahti juuri) olen nyt parina päivänä syönyt VALKOISTA riisiä. Yhtäkkiä kaikki karppiruoka alkoi oksettaa, ja oksensinkin välillä syömisen jälkeen. Ei vain, jos ylipäätään menee alas, pysy siellä. Ajattelin että pakko syödä sitten sellaista mitä pystyy syömään ja mitä tekisi mieli. Riisiä siis. Eilen pelkkää riisiä aamupalaksi, pelkkää riisiä lounaaksi :D

Ehkä sitten kun kktiskierto alkaa alusta, ehkä sitten palailen karpimmalle linjalle.

Tällä viikolla viikkopunnitus näytti 100 g enemmän kuin viimeviikolla. Sekin osittain varmasti niiden prkleen hormonien ja nesteturvotuksen syytä. Ja miksei hiilareidenkin.

Tai... voiko mieltyminen yhteen ruoka-aineeseen yhtäkkiä olla merkki raskaudesta :O Ja tuo oksentelu... Tää menee ja ostaa testin. Koska olen kuullut että pillereiden kanssa voi tulla vuoto vaikka olisi paksuna. Ja unohdinhan minä kerran sen yhden... tosin sen jälkeen toimin manuaalin ohjeiden mukaan. Aapuaapuaaaah...

ViestiLähetetty: 2012-06-21 11:21:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Seesaha, mielenkiintoista. :-k :smt034
Pitäiskö onnitella ? :wink:

ViestiLähetetty: 2012-06-26 06:05:19 
Poissa
sintti
sintti

Ei ole haikaraa tulossa tähän perheeseen. Ainakaan nyt. Hyvä, koska ei ollut juuri nyt suunnitelmissa. Ei se ois muuten haitannu mutta syön lääkkeitä jotka vois olla pahaksi pikkuiselle jos ylläriraskautena tulee.

No. Olen siis muuttunut kasvissyöjäksi. En vain pysty syömään mitään muuta lihaa muistuttavaa kuin tonnikalaa. Välttelen toki "pahoja" hiilareita (paitsi se valkoinen riisi on välillä mun pahe). Ihan oikeasti oksennan jos joudun syömään enää lihaa tai kanaa. Ja ennen rakastin kanaa. Nyt vain tuli se kiintiö täyteen. Pitkäksi aikaa. Ehkä olen joku hyväkarppi sitten enimmäkseen, tai sitten en sitäkään, tiedä häntä. Paino nousi vähän enemmänkin hiilareiden palattua ruokavalioon, vaikka olen liikkunut kuin hullu ja syömiset pysyneet kaloreita ajatellen aisoissa. Nyt 66,3 :oops:

Päivällä ei tee mieli ruokaa ollenkaan. Yhtään. Sitten illalla syön ja yöllä herään kerran syömään. Ja sitten taas ei päivällä mitään. Aika outoa. No, pääasia että johonkin aikaan vuorokaudesta saa ravintoa.

ViestiLähetetty: 2012-06-27 08:07:45 
Poissa
sintti
sintti

Paino 66 kg. Miksei se putoa vaikka syön vähän ja liikun paljon...

ViestiLähetetty: 2012-06-27 12:20:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paha tuohon on sanoa mitään syytä.
Ehkä kuitenkin veikkaan, kun olen veikkaaja.
Meniköhän sulla liian vähillä hiilareilla, paha olo, riisi taas liian hiilarista, siitä tämä jumi.
Kaikille ei 20hhg sovi, mutta 100hhg on liikaa...
Säätämistä, sitä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00