karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-10 11:17:32

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 233 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-16 07:12:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

*haukotus*
Taidan olla tulossa kipeäksi. Tuntuu, kuin olisi niellyt raastinraudan, päätä särkee ja väsyttää. Paino 57,4.

Eilinen:

07:00

kahvi
karnosiinit
vettä

11:00

broileri-parsakaalivuokaa
partista
pakastemansikoita
1 pala 86% -suklaata
kahvi

16:00

kourallinen suolapähkinöitä

19:00

broileri-parsakaalivuokaa
mascarponejuustoa ja st dalfour -hilloa (annoin periksi makeanhimolle, plääh... onneksi kuitenkin karpisti)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-16 08:11:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervehdys!

Koeta selättää kesäflunssa... Meillä poika oli kaksi viikkoa kipeänä, angiinaa yms, lääkäri sanoi, että nyt on liikkeellä sitkeä virus, voi kuulemma olla kolmekin viikkoa pientä lämpöä. :(

Kateellisena lueskelen sun syömisiä, ihmekös mun paino jumittaakin kun syön niin paljon ja liian usein. Täytyisi taas ryhdistäytyä ja laittaa viikon verran syömiset ylös, niin huomaisin mitä kohtia voisi tarkistaa... :-k

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-16 08:27:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

QueenOfTheHill kirjoitti:
Kateellisena lueskelen sun syömisiä, ihmekös mun paino jumittaakin kun syön niin paljon ja liian usein.

Heipsankeipsan, Queen. Älä suotta kadehdi, eipä tuo munkaan paino raketin lailla tipu, syömisistä huolimatta :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 08:20:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaahas. Paino 57,7.

Eilen:

Kahvia, metsäsienisalaattia, fetasnackia, pippurikalkkunaa, kurkkua, kahvia, jäätelö, suolapähkinöitä, raakapakastepullia, vettä ja viiniä. Ketutti eilen oikein urakalla eikä nytkään juuri nappaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-18 07:56:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämä aamu on lähtenyt käyntiin huomattavasti paremmissa merkeissä kuin pari edellistä. Mulla on vapaapäivä, täytyy nyt nauttia lauantaivapaista kun voi :)

Heräsin ennen kellonsoittoa vaikka eilen meni tosi myöhään. Siellä näyttäis olevan aika kiva ilma, lapset on mummolassa ja Pori Folk on käynnissä. Kirpparikierroksen jälkeen voisi jopa käydä jossain pyörähtämässä. Mä tykkään kaikenlaisista väenpaljouksista, vaikka kansanmusiikki ei lähinnä sydäntäni olekaan :wink:

Kissatkin ovat jo -no, jos ei ihan ylimpiä ystävyksiä, niin mahtuvat saman katon alle. Aamulla Pieni tuli ensimmäistä kertaa syliin, puski, kehräsi ja kiemurteli. Siitä on muutenkin tullut jo ihan rohkea pieni kissa, ja Nimikriisille se antaa avokämmenellä takaisin, jos toinen käy liian ahdistavaksi :lol:

Mutta ne eilisen ateriat:

08:00

kahvi

12:00

kourallinen suolapähkinöitä
kahvi
vettä

14:00

grillattua lohta
kreikkalaista salaattia
pala 86% suklaata

20:00

tacoja salaatinlehteen käärittynä: jauheliha, kurkku, salaatti, salsa, juustodippi, sipuli, juustoraaste, partaäijä
lasi viiniä ja yksi natural extra dry -siideri
ja niitä suolapähkinöitä pari kourallista

Vaa'alla en ole tänään viitsinyt käydä. Kävinköhän mä eilenkään?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-20 08:17:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Uusi viikko, uudet kujeet :wink:

Viikonloppu meni enemmän ja vähemmän karpisti. Eilen illalla harmittelin kuinka tuli mässättyä, mutta tarkemmin ajatellen ei tämä "repsu" niin kauhean paha ollut. Ristikkoperunoita ravintolassa, pari kourallista sipsejä ja eilen kaksi paahtoleipää. Niin ja tietty alkoholipitoista juomaa; kuivaa vermuttia (jossa sokeria 30g/l) ja sen kanssa lightlimua. Ja sitä kirkasta tietty myös. Mutta noin niinku yleisesti, pahemminkin olisi voinut mässätä.

Vatsa on kylläkin huutanut hoosiannaa eilisen päivän ja tämän aamun :roll: Mutta eiköhän se tästä rauhoitu.

Tuollaisissa "otetaan rennosti" -viikonlopuissa on se huono puoli, että jääkaappi on maanantaiaamuna ihan tyhjä. Ei kauheasti kiehdo ajatus kalkkunaleikkeestä ja valmissalaatista työeväänä tänään.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-20 14:29:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tervehdys!
Mullakin alko uusi viikko aja uudet kujeet. Loma loppu ja ens yöks pitäis mennä töihin. Ajattelin myös näin loman loppumisen kunniaksi lisätä liikuntaa ja tsekata pikkusen tarkemmin noita mun syömisiä. Mää uskon, että mulla tulee monena päivänä syötyä aivan liian vähän. Paino jumittaa, vaikka en lipsukkaan, mutta oon varmaan säästöliekillä. Nyt mulla alko viimeinen kahden kilon rutistus. :smt045 Katotaan miten mun käy. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-20 14:33:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No me käydään näköjään ristiin kirjottelemassa toistemme päikkyihin :lol: Sun ketjuun jo ihastelinkin tuota että saat muusta perheestä tukea tiukistelussa. Mä oon miettinyt noita ruokamääriä myös, ja veikkaisin olevani kanssa säästöliekillä. Toisaalta se ei haittaa, paino on pysytellyt samassa jo jonkun aikaa ja olen järkeillyt itselleni, että kun kerran vaatekoko on 36, se on ihan hyvä. Eli siinä 57-58 kg:ssa keikutaan. Olen (tällä hetkellä) tyytyväinen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-20 19:38:15 
noona kirjoitti:
vaatekoko on 36, se on ihan hyvä. Eli siinä 57-58 kg:ssa keikutaan. Olen (tällä hetkellä) tyytyväinen.

Tyytyväinen kannattaa ollakin, sekä vaatekokoon että painoon. Turha stressailla liikaa. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-21 07:49:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa Turre, kiva kun poikkesit pitkästä aikaa!

Eilen ruokailin seuraavasti:

kahvi
vettä
e-epat (juu lopultakin olen muistanut ostaa lisää)

kylmäsavulohisalaatti
jotain naudan filesiivuja ja majoneesia
vettä
2 palaa Marabou 86%

naudan filesiivuja 4, majoneesia

parsakaalikeittoa -nami!

21:30

omenahyvettä ja vaniljakastiketta :oops:

Ruuan mussutusta pitkin päivää, huomaa mikä aika kuusta on käsillä. Vatsa ei tykkää taas oikein mistään. Varsinkaan tavalliseen maitoon tehdystä vaniljasoosista...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-22 06:55:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mun maha ei rauhoitu varmaan enää ikinä :evil: Eilen mulla oli vapaapäivä, ja sain kauheat kicksit kun pääsin siivoamaan tämän huushollin katosta lattiaan. Keräilijäluonteena mä en pysty oikein heittämään tavaraa pois, mutta eilen otin raa'an linjan ja paiskoin roskiin viisi kassillista kamaa. Totesin, että mulla on myös paha tapa jättää projekteja kesken; löysin käsityölaatikosta neljä villasukkaa, kaikki eri värisiä ja kokoisia. Mulla loppuu aina into kun saan ensimmäisen sukan valmiiksi :lol: Noh, kämppä kiiltää ja kaapeissa on tilaa.

Tänään tuntuis olevan vähän päänsärkyä ilmassa. Nukuin tosi huonosti. Vaaka näytti tasan 58 kg. Kaikki klassiset onnenpäivien oireet...
Eilen:

aamukahvi
e-epat sun muut
vettä

parsakaalikeittoa

paahtoleipä voilla ja kahvi :roll: kaapissa pitäisi aina olla karppivaihtoehto!!!

paistettu broilerin filee, voikaalia, kanttarellikastiketta (=kanttarelli, punasipuli, kerma, mausteet)
neljä (!!) palaa Marabou 70%
ruokajuomana Upcider Natural Extra dry

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-22 07:03:31 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Miten sä Noona voit syödä noin vähän?! Mä oen luullut että syön vähän mutta sä tunnut syövän kyllä tosi vähän. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-22 07:08:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

8-[ Ei toi oo vähän... aamulla ei ole nälkä ja muulloin syön ihan kunnon isot lautaselliset. Eilenkään en edes jaksanut koko satsia voikaalia. Mä tulen noista ruoka-annoksista ihan täyteen, ja nälkä tulee seuraavan kerran vasta 5-6 tunnin jälkeen :oops: Mutta noi mun lautaselliset on siis isoja.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-22 07:52:55 
Poissa
vormulakarppi
vormulakarppi

Hei Ipa Kuva

Aattelin käyvä vierailulla. Kirjotatko niin mukavia juttuja :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-22 19:09:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervehdys noona!

Täällä on aloitettu nyt tiukka ryhtiliike... Pakko ryhdistäytyä ennen kuin loma loppuu! Mahakin taas oikutellut, luultavasti syynä stressi, kun olen miettinyt tätä polviongelmaani, mutta rauhoittuu kun on karpisti! Tai ainakin niin toivon... :oops:

Mitäs kisuille kuuluu?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-22 20:07:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa Raisa, heippa Queen!

Mä toivon että "tää aika kuusta" menis nyt pian ohi, mun tekee taas mieli kaikkea. Ja mä syön kaikkea, sellasia harkittuja repsuja. Tänäänkin on muuten mennyt hyvin, mutta töistä tullessa mies kävi kaupassa ja tilasin siltä Carte d'or jätskiä :shock: Mies toi myös saunasiiderin, jota ajattelin nyt alkaa hörppimään vaikken saunaan mennytkään :shock: Lenkillä sentään kävin :roll:

aamukahvi
pillerit
vettä

loput parsakaalikeitosta

naudan paistiviipaleita joku 6 kpl
majoa
%-suklaata kaksi palaa
kahvi

sitä carttedooria iso kipollinen

21:00

Upcider Natural Extra Dry

... ja oliko joku sitä mieltä, että mä syön vähän???

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-23 06:44:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:x Sitä saa mitä tilaa

Maha.on.NIIN.kipeä.

Vaa'alle en viitsi edes kuvitella nousevani. Mulla menee päivä aina ihan hyvin, mutta illalla mussutan aina jotain mitä ei pitäisi. Mietin eilen ennen nukahtamista, että mä oon jonkunnäköinen tunneherkuttelija. Mä herkuttelen yleensä silloin, jos mulla on tylsää tai paha mieli. Ja tylsän ei välttämättä tarvitse tarkoittaa mitään sen suurempaa, kuin että olen illan kotona, eikä ole koko ajan kädet täynnä jotain (mielenkiintoista) tekemistä. Tietty tää aika kuustakin vaikuttaa, niin ruokahaluun kuin mielialaankin. Oon ollut viime päivinä elämääni taas äärimmäisen tyytymätön. Miksi sitä korjaa ruualla, josta tulee kipeäksi?

Kävinpäs vaa'alla. 57,5 kg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-23 13:59:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kyllä sitä on tosiaan aika ihmeellinen. Niinkö määkin tiiän, että niistä tietyistä ruoista mulla tulee maha tosi kipeäksi. Miksi sitä ei usko. aina vaan uudestaan ja uudestaan syö niitä huonoja ruokia, vaikka tietää, että mitä on edessä. Mää aina ajattelen,että jos mää vaan kuvittelen tai jos mää vain vähäsen otan niin ei siitä varmaan tuu mitään. :oops:
Mää ainakin lyön päätä seinään tasaseen tahtiin tässä asiassa ](*,) . Mää saan mahan kuntoon, niin mää meen ja ostan jotakin sokeritonta jäätelöä tai suklaata ja taas ollaan samassa, mistä lähettiin.

Toivottavasti sulla helpottaa mahavaivat. :smt056

Kuva

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-23 20:04:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toivottavasti vatsasi alkaa rauhoittumaan...

Täällä kanssa todellinen tunnesyöppö, joka syö niin hyvään kuin pahaankin mieleen! Ja sitten taas maha huutaa hoosiannaa. Olen tullut siihen tulokseen, ettei järjellä olen asian kanssa mitään tekemistä.. Vaikka tiedän vatsan tulevan kipeäksi, on saatava suklaata, kun oikein on paha mieli. ](*,)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-23 21:58:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ootte te ihania :smt056

Mä tulin sitten kipeäksi. Lähdin töistä kesken päivän kun oli niin kurja ja voimaton olo. Nukuin koko illan. Mulle ei nouse koskaan kunnon kuume vaan se pyörii siinä 37,2 - 37,5 astetta. Ja olo on kuin katujyrän alle jääneellä. Tossa pari tuntia sitten kun heräsin, niin lohtuherkuttelin. En kehtaa kertoa mitä söin :oops: Mutta rangaistustani kärsin taas mahakivun muodossa. Ei silti, se on ollut jo viime lauantaista asti kipeä, joten kaikkeen tottuu.. :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 233 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00