Traanitapiiri, olet tosiaan oikeassa.
Mulla vaan on ollut tämä pudottaminen sellaista vuoristorataa.
Ensin meni mieletön määrä, ja sit jumitti. Taas meni paljon, ja taas jumittaa.
Mulla on vanhanaikainen kasvatus ja kiltintytön syndrooma.
Tulosta pitää tulla, ja jos ei tule, syy on minun.
On todella vaikeaa iloita tästä tuloksesta. Itseruoska heiluu!
Vähitellen alan oppia, että olen arvokas ilman suorittamista, siis muutenkin elämässä. Hiljaa sisällä olen onnellinen, että nämä kilot ovat poissa, ja tosiaan omaa saavutusta.
Onneksi oma perhe on niin kannustava, eikä todellakaan syyllistävä. Lapsuuden jutuista on vaan niin hemmetin vaikeaa päästä irti.
ja onneksi täällä lammikossa saa niin ihanaa tukea!
On ollut aivan ihana viikonloppu. Just vein tytön kotiin. Piti vielä sanoa sille, miten onnellinen olen, että se on ollut monta päivää kotona!
Nyt kirjoittelen tässä kun isäntä ottaa torkut. Masu on täynnä nami wokkia ja salaattia.
Illalla mennään katsomaan pojan keikkaa.
Huomenna ei herätäkään aikaisin, vaan ollaan lomalla! Mulla on huomenna kasvo- ja jalkahoito. Mun piti mennä tänne vasta kun eka 10 on rikki, mutta nyt oli siihen mahdollisuus, niin eikun menoksi!
Ihanaa aloittaa loma tällä tavalla!
Mä en todellakaan usein tälläiseen pääse, joten aion nauttia TODELLA!
Eilen tuli vähän naposteltua. Aika karpisti, mutta lipsuin kyllä siitä kolmen aterian säännöstä rankasti. Katsottiin elokuvaa myöhään ja tein itselleni lautasen, jossa oli fetaa, goudaa ja metukkaa. Ainakin suola-annos tuli täyteen. Sit meni muutama pala tummaa suklaata, ja vähän cantaloupe-meloonia. Nää kaikki siis normi ruuan päälle. Ei paha, mutta ylimääräistä.
Tänään aamupalan jälkeen meni taas pari suklaapalasta. Nyt siihen pitää tulla loppu, tai olen ennen pitkää maitosuklaan kimpussa.
Evän heilautus koko lammikkoon!