Hei Chubby, mulla on semmoinen ihan outo tapa relata, eli siivoaminen. Olen OUTO, mut ei se mitään.
Tänään olen ollut kotona. Aamulla meni eilen tehtyä pannaria. Se oli aivan mielettömän hyvää!
Oikeestaan eka kerta kun joku makee juttu mulla onnistui tosi kivasti. Poika söi loput, eli kelpas sillekin!
Päivällä menee pizzaa, kalkkunametukkaa, briejuuston jämät ja juustoraastetta. Ainakin on sopivan rasvainen
Illalla mantelileipää, pähkinöitä ja teen kanssa toscakakkua. Tein täältä löydetyn ohjeen mukaan, saa nähdä onko namia.
Kohta pitäis raahautua kauppaan. Perjantainen harrastus. Kauppalista vois nykyään olla sama joka viikko: kermaa, juustoja, partista, munia, lihaa, salaattiaineet jne.
Eli kunnon karpin eväät.
Ai niin, sit pitää tunnustaa, että mulle oli käynyt järkyttävä vähinko ( siis OMG)! Olin ostanut vahingossa Ässältä semmoisen ison juustoraastepussin kevytversion!
Hävettää! Mut se oli vahinko. Kotona sit katoin, kun aloin käyttää sitä, et miksi se on ihan valkoista!?! Eihän juusto ole valkoista.
Selvishän se pussia vilkaisemalla. Eli tarkkana saa olla.
Sit toinen juttu. Mun piti eilen laittaa töihin yhdet ruskeet housut. Ne on joustavaa materiaalia. En oo käyttänyt sitten viime joulukuun. Vetäisin ne jalkaan ja puseron ja peilistä vilkaisin.
Ne oli ihan pellehousut! Varsinkin lahkeet näytti purjeilta.

Äkkiä pois ja toiset jalkaan. Pakko kaventaa ne.