karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 09:45:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 109 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-31 04:02:42 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Tsemppiä Kirrimirri :smt039 mä uskon kanssa vakaasti että paino lähteää vielä putoamaan jos jää ne hiilarimätöt väliin. Mulla myös painó heittelehtii 1-1.5kg välillä päivästä riippuen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-31 20:40:31 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Niin tuntuu heittelevän paino mullakin! Tänä aamuna oli 1,3 kg vähemmän kuin eilen. Miksei se voinut olla eilen, niin käyrä näyttäs paljon mukavammalta?!!

Huomenna en mene vaakaan, kun isällä söin kahvin kanssa lämpimän korvapuustin ja kampanisun. Hyviä olivat! Ja tää oli ihan suunniteltu juttu. Eka pulla koko karppausajalla. Lämpimänä se kandee syödä. Synttäreillä en enää sit syö.

Väsyttää melkoisesti kun koko päivän olin kuumassa keittiössä. Ihan mukavaa sinänsä ja mieli on hyvä! :P Kaiken sain leivotuksi.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-01 08:41:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Oho! Aikamoinen painonlasku :D . Nyt kato et repsuile niin ensi viikolla on mahtava punnitustulos. Kyllä lähtee!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-01 10:09:52 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Aion ollakin nyt tosi tiukkana seuraavaan punnitukseen asti niin sais tuon painokäyrän laskevaan suuntaan. Lauantaina on kyllä kummipojan ylioppilasjuhlat mutta mulle on tarjolla siellä leipäjuustoa hillan kera.

Oli hieman paha olo koko illan eilisistä herkuista johtuen. Oikeestaan vasta aamumunakas auttoi asiaa. Mulla on uunissa paistumassa grillikylkeä :D Siitä mulla tulee aina mieleen yks mun veljistä. Hän usein syö sitä sellaisenaan valtavat määrät. Kun sit anoppi oli sanonut, että sä oot laihtunut, niin broidi oli vitsaillut että grillikyljellä laihtuu :lol: . Nykyään oon samaa mieltä! Broidi on karpannut välillä tietämättään.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-01 16:12:00 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Laitoin viime kesäiset farkut jalkaan ja ne on vähän turhan löysät. Vyö pitää hankkia tai ne tippuu kohta jaloista. :D Kuitenkaan en ole kevyempi kuin viime kesänä. Muistelisin, että aika samassa olin kuin nyt tai vähän vähemmän. Jotain tää karppaus tekee läskeille...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-01 21:55:42 
Kirrimirri kirjoitti:
Jotain tää karppaus tekee läskeille...

Ne läskit sulaa tai kiinteytyy lihaksiksi. :D
Kaikkein paras motivaatio on se, kun vaatteet ei enää kiristä. Näytti se vaaka sitten mitä tahansa, kilon sinne tai tänne. :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-02 09:00:41 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kun kesäfarkut tuntui eilen niin löysiltä niin mittasin sentit, mutta mitään muutosta ei ollut kahteen viikkoon tapahtunut. Luulin että senttejä ois lähtenyt...

Kaunis päivä lähteä kummipojan ylioppilasjuhliin. Voidaan sit vaikka pihallakin olla, kun asuvat kivassa omakotitalossa. Vielä ei oo kiire valmistautumisen kanssa, kun heräsin niin ajoissa siihen kun toinen kissoista tuli rinnan päälle nukkumaan. :D Nukuttiin niin varmaan tunti, mutta sit mun selkä puutui pahasti ja ystävällisesti silitellen oli pakko häätää kissa pois ja lähteä kahvin keittoon. Ihana tapa herätä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-03 13:20:26 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Eiliset syömiset oli ihan karppia vaikka olinkin juhlissa.Leipäjuustoa söin ja suolapähkinöitä. Mukavat juhlat oli ja pihalla oltiin melkein koko ajan. Ihan kivoja keskusteluja karppaamisesta muiden vieraiden kanssa. Alkoi mun erikoisherkuista...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 07:24:03 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Paino edellen laskusuunnassa. Pudonnut 0,3kg edellisestä punnituksesta. Nyt kun säilyis tää kehitys niin keskiviikkona vois viimein saada painokäyrää alaspäin.

Eilen kyllä tuli syötyä illalla tumma suklaalevy (80g) muuten ihan karppien syömisten lisäksi. En ymmärrä mikä muutos mun päässä on käynyt huonoon suuntaan, kun pitkään meni hyvin suklaan suhteen vaikka sitä oli paljonkin kotona, mutta nyt on ollut repsuilua viimeaikoina. Onneksi nyt suklaa loppui kotoa! Eikä uutta osteta koko laihdutusaikana! Muuten mä en laihdu ikinä tavoitepainooni.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 07:38:56 
Hienoa, että paino lähti laskusuuntaan. :D
Minä pystyn vielä tummaa suklaata ottamaan vaan palan kahvin kanssa. Sen täytyy olla 86%, se ei ole niin hyvää, että sitä voisin paljon syödä. Mutta sitten ne tavalliset Fazerin siniset ja konvehdit ja jätskit kierrän nyt kaukaa, toivottavasti. :evil:
Eiköhän me onnistuta silavien sulatuksessa, kun ei anneta periksi. \:D/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-05 06:53:23 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Lähden tänään iltapäivällä junalla hyväskylään katsomaan ystävien uutta kotia. Palaan reissusta torstai-iltana. Kiva lähteä! Painon ilmoitan sit perjantai aamuna.

Paino on edelleen laskusuunnassa! Eilisestä pudonnut taas 0,2kg ja viime keskiviikosta 1,8 kg! Onneksi kyläpaikassa voi syödä ihan karpisti eikä mitään herkkujen tuputusta ole. Ovat itsekin siirtyneet yhä enemmän karppaustyyliseen ruokavalioon mua seuratessaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-05 07:30:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Toivottavasti on hauska reissu! Heinosti menee, jatka samaa tahtia vaan. Mie pyristelen perässä....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 06:18:32 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Oli tosi mukava reissu ja painonpudotusta se vauhditti tosi kivasti. Paino nimittäin pudonnut 3,1 kg edellisestä keskiviikosta. Oon tainnut olla aika turvoksissa sillä läskiähän tuo kaikki ei voi olla! Paino nyt 64,3 kg :shock: :D

Mulle on henkisesti tärkeä juttu päästä alle 65 kg. :lol: heti elämä helpottaa kummasti. Nyt kun vain jatkuis tää hyvä kehitys. Mulla on isän 80v. synttärit huomenna mutta tällä fiiliksellä en aio mässätä yhtään hiilariherkkuja. Ehkä ihan pikkusen maistelen leipomuksiani.

Eilen illalla reissusta tultua mulla oli ihan selkee rasvanpuutostauti! Söinkin päivällisellä tavallista enemmän oliiviöljyä, majoa ja paistoin runsaammassa voissa. Kyläpaikassa ei ollut tarjolla mitään öljyjä salaattiin eikä manteleita ja pähkinöitä. Voita oli mutta sitä en kehdannut alkaa sellaisenaan syömään. Syötiin aika kevyesti ja muuten ihan karpisti paitsi yhtenä iltana join velcopopovickin puoliksi ystäväni kanssa. Ei onneksi alkanut väsyttämään eikä tullut muitakaan oireita.

Tästä on nyt hyvä jatkaa silavien sulatusta...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 07:34:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

=D>
Mahtavaa! Kateeksi käy, mie jumin siinä 70 molemmin puolin näköjään heti jos en tiukkistele hulluna.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 08:12:37 
Kirrimirri kirjoitti:
Paino nyt 64,3 kg :shock: :D

Mulle on henkisesti tärkeä juttu päästä alle 65 kg. :lol: heti elämä helpottaa kummasti. Nyt kun vain jatkuis tää hyvä kehitys.

Hienoa! \:D/
Se onkin jännä juttu, kun tuntuu, että muutama kilo muuttaa koko elämän. On ihan kuin eri ihminen. :D
Kummasti se vaan antaa motivaatiota jatkaa silavien sulatusta. :smt020

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-10 16:25:19 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Isän synttärit on nyt juhlittu. Maistoin juhlissa n. pari ruokalusikallista sekä kerma- että kinuskikakkua sekä puoli viipaletta banaanikakkua, kun se on mun lempparia.

Paino oli laskenut edelleen 100g torstaista! :D Ei ainakaan isän kasikymppiset mua lihottaneet ja nyt on juhlimiset juhlittu vähäksi aikaa. Toivottavasti! Mulla kun on ollut nyt kahdet juhlat viikon välein, niin nyt riittää vähäksi aikaa. Huomenna mittaan sentit, kun farkut tuntuu tosi löysiltä - hyvä ettei jalasta kohta putoa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-10 20:02:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kävin kurkkimassa sun silavansulatusta ja tässähän tulee tosi hyvälle mielelle kun saa lukea onnistumisista! Mun tärkeä vaakalukema on vielä alittamatta mutta onneksi tässä on aikaa :D Tsemppiä myös jatkoon, vaihteeksi juhlaton arki helpottaa huomattavasti myös painonhallintaa...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-11 08:26:32 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Noona, kiva kun kävit moikkaamassa. Tsemppiä myös sulle jatkoon. Mulla vaan jatkuu tää uskomaton painonpudotus. Taas -0,3kg paino pudonnut eilisestä. On nyt 63,9kg! Kiva kun pääsi jo alle 64kg:kin.

Olo tuntuu tosi kevyeltä ja vatsa ei pömpötä enää niin pahasti. Vyötäröltä on lähtenyt - 2cm mutta vatsa ja lantio on ennallaan. Farkut lököttää. Tätä menoa on lähdettävä housuostoksille heti, kun saa rahaa.

Isän synttäreilläkin tuli kehuja hoikistuneesta olemuksesta ja mä kerroin miten se on syntynyt. Serkku oli kokeillut joskus Atkinsia ja kertoi laihtuneensa hyvin mutta valitteli, että kaikki tuli nopeasti takas, kun lopetti sen. Mä sit kerroin, että niinhän käy kaikilla dieeteillä jos ne lopettaa ja siksi mä syön näin loppuelämän. Ja hehkutin sitä miten en oo ikinä syönyt näin hyvin ja maukasta ruokaa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-12 08:26:28 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Tänään paino sama kuin eilen. Lupaa huomiselle hyvää viikkotulosta. Mukava että viimein tää homma tuntuu pelittävän. Kauan mä oonkin näiden viimeisten kilojen kaa taistellut, mutta jospa ne nyt lähtis tänä kesänä tässä silavien sulattelussa.

Eilen tuli kutsu työhaastatteluun. Menen maanantaina. Jospa viimein sais vakipaikan niin loppuis tää pätkätyöläisen kurja arki.

Nyt en oo laskenut kaloreita enkä makroja, kun paino tuntuu laskevan ilmankin. Yhdessä vaiheessa se ei pudonnut jos ei tarkkaan laskenut kaikkea. Palaan sit vanhaan systeemiin jos alkaa jumimaan.

Eilen illallakin tuli taas palutetta hoikistuneesta olemuksesta. Sitä alkaa tulla kun pääsen alle 65 kg:n. Alle sen painon itsestäkin alkaa tuntua, että on jo aika hoikka ja sopiva, mutta muutaman kilon kuitenkin vielä laihdutan siihen kuuteenkymmeneen, niin sit vatsakin pienenee lisää. Näin on käynyt ainakin ennen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-14 07:52:13 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Paino pudonnut nyt -0,4 kg eli just suunnitelmien mukaan putoaa. Onneksi sain sen painonnousun nyt tiputettua pois. Mistä lie sit johtuikin. Mä en oo oikein koskaan ymmärtänyt mun painonvaihteluita. Vaihtelee helposti monta kiloa, eikä sillä ole aina edes mitään tekemistä kuukautiskierron kanssa.

Vielä on yhdet juhlat tiedossa tässä buumissa. Lähden tänään Kirkkonummelle ystäväni valmistumisjuhliin. Sit ei oo onneksi mitään pippaloita tiedossa. Helpottaa laihdutusta. Onneksi mulla meni ihan hyvin syömisten suhteen sekä lakkiaisjuhlat että isän synttärit. Ei vaan tee mieli makeaa niin on helppo kieltäytyä tai ottaa vaan tosi vähän.

Sain kutsun työhaastatteluun. Menen maanantaina iltapäivällä. Toivottavasti tärppää, kun olisi vakipaikka.

Kohta valmistautumaan juhliin, ruusun ostoon ja kohti Kirkkonummea. Kurjaa kun sataa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 109 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00