karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-05 01:58:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 182 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-21 18:15:18 
Nyt sitten tein Punapään kaalilootaa ja olikin tosi hyvää. Söin sitä kaksi lautasellista, eikä yhtään tullut ähky. Nälkä lähti hyvin. \:D/
Kyllä se ihan erilaista syömistä on, kun että lämmittää Wilhelmin pätkän ja syö salaattia sen kanssa. Ja niinkuin Selenicereus sanoi, niin siinä voi olla yksi syy naposteluun, kun ei syö "kunnon" ruokaa.
Täytyy vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa kokkailemaan.
:D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-22 07:36:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vuoroin vieraissa... :D
Huomasin että meillähän on melkein samat mitat ja tavoitteet. Taidanpa käydä useammin täältä hakemassa vinkkiä, tunnut löytäneen toimivan systeemin muutaman kilon kiristykseen (sivusilavien painonmuutostaulukollasi kävin kurkkimassamyös) :wink: Mun pitää varmaan oikein tosissaan alkaa tekemään myös kalenteriin tilaa liikunnalle...
Mutta tsemppiä kesäksi!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-22 07:49:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tulinpa moikkaamaan sinunkin ketjuusi... Mulla kanssa on tullut tässä näiden vatsavaivojen kanssa painiskelun lomassa eräänlainen napostelutapa...

Vatsa ei tahdo kestää kunnon ateriaa, joten olen syönyt vähän väliä pieniä määriä, jotta selviäisin ilman tuskatiloja. Toivottavasti lääkkeet auttaisivat nopeasti ja pääsisin taas normaaliin 3-4 kertaa päivässä ruokailurytmiin... :smt091

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-22 21:09:03 
Huomenna sitten nähdään, miten viikko on mennyt. Arvatenkaan ei kovin hyvin, kun siellä ne napostelut on mukana. :evil:
Tänään meni suht.hyvin, paitsi. että kylässä ei ollut mitään karppia, enkä kehdannut olla ottamatta mitään. Mutta tuskin se nyt koko hommaa kaataa. Kai tärkeintä olisi syödä kotona oikein. :D
Kiva kun käy vieraita. :smt039

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-22 21:22:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tsemppiä huomiselle Turre! :smt023
Mä taidan viivytellä painon raportointia pari päivää, jos vaikka pääsis takas viime viikon lukemiin. Tässä kun ollaan ikäänkuin "aallon harjalla"menossa. Kovassa on tuo painon tippuminen. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-23 06:27:08 
Paino putosi kokonaista 100 g. \:D/
Oikea suunta. Nyt täytyy tosissaan alkaa toteuttaa niitä päätöksiä, joita olen tehnyt. Kunnon ruokaa, turhat napostelut pois.
Liian tiukkapipoiseksi en kuitenkaan ala, täytyy joskus herkutellakin. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-23 06:30:57 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Hyvä Turre! Mä aloitan kanssa elämän tapa remontin (jälleen kerran 8-[ ). Alan syömään enemmän hedelmiä ja syömään myös sen yhden kunnon aterian päivässä. Yritän myös lopettaa klo. 18 jälkeen syömisen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-23 07:31:04 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Mulla kans sama tulos kun sulla, Turre! Oikea suunta kuitenkin. Hyvä me!

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-24 20:17:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mahtavaa, Turre :smt023 Suunta on oikea! Mulla oli samansuuntainen tulos tänä aamuna. Vielä kun saisi pysyttyä huomenaamuna pois vaa'alta ettei tulis takapakkia tai ei ainakaan olis tietoinen siitä.... terv. vaakahitleri :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-24 21:58:19 
Minä kyllä hyppään siellä vaa´alla joka aamu. Minulla pysyy homma paremmin hanskassa, kun tiedän mihin suuntaan paino on menossa. :D
Mutta tietenkin, jos punnituksesta alkaa stressiä tulemaan, niin parempi harventaa kertoja. :-k
Tänään loppui punapään kaaliloota, tarvii kai tehdä uusi satsi huomenna. Se on niin hyvää. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-25 04:59:30 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Mulla on vielä kaalilootaa täksipäiväksi. Pitää kehitellä viikonlopuksi joku uusi pöperö. Olen pitkään halunnut tehdäpunajuuri/aurajuustovuokaa mutta nyt ei punajuuria tahdo löytä mistään.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-25 21:23:05 
Punajuuri-aurajuustovuoka olisi varmaan hyvää , täytyykin kokeilla.
Kaalilootaa en tänään tehnyt, meni taas Wilhelmin syömiseksi. Jospa huomenna jonkun lootan saisin aikaiseksi. :shock:
Katselin pätkän Olet mitä syöt-ohjelmaa. Siinä Hanna Partanen sanoi, että vaikka diabetes on suomeksi sokeritauti, niin sokerin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Vaan rasva on se syy. Luulis senkin vähän miettivän, minkälaisia sammakoita suustaan päästelee. :evil:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-27 11:07:27 
Eilisestä päivästä tulikin sitten ihan mässäyspäivä. :evil:
Eikä ollut mitään karppimässyä, vaan ties kuinka monta suklaatuuttia ja pullaa iso pala. Itse tehtyä, käytän punaista maitoa ja voita, mutta silti sen olisi voinut jättää syömättä. Kun tuntuu, ettei mahakaan siitä enää oikein tykkää. :shock:
Siitä huolimatta tai sen vuoksi paino on pudonnut 200 g. Tulee tietysti korkojen takaisin keskiviikkoon mennessä. :(

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-27 11:16:20 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Mulla oli kans eilen mässäyspäivä! :( Suklaata, jäätelöä ja lakuja! :evil: En muista oonko koko karppaus aikana näin pahasti repsahtanut! Vaakaan en uskaltautunut...

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-28 21:50:46 
Tänään kävelin oikein urakalla. Lähdin kuudelta, kävelin pari tuntia, kävin kotona juomassa ja lähdin uudestaan, tulin kotiin puoli kymmeneltä. Kolme ja puoli tuntia, askeleita 21220. :shock:
Siinä varmaan kului kylässä syömäni raparperipiirakan palakin. :D
Nyt kyllä uni maittaa. :smt101

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 10:08:45 
Ja taas paino on pudonnut 100 g, nyt olen tickerin lukemissa. :D
Hitaasti tippuu, mutta ei väliä, onhan suunta oikea. Tosin eilen justiin ajattelin, että vaikka paino ei enää putoaisikaan, niin ei sillä tavoittelemallani parilla kilolla niin väliä ole. Pääasia, että saan sen pidettyä tässä, ettei enää lähde noususuuntaan. :) Yritän silti suvisilavissa sulatella kesän ajan sitä paria kiloa pois, mutta ilman mitään stressiä.
Nyt pitäisi enemmän paneutua niihin hyviin karppiresepteihin ja alkaa kokkailemaan itselle omat ruuat. Punapään kaalilootan ainekset on valmiina, illaksi teen sitä.
Liikuntaa vaan paljon, että kiinteytyy. :smt069
Nyt pitäisi lähteä kuntosalille, mutta taas juutuin tähän koneelle. :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 10:31:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt023 Hiljaa hyvä tulee, eikös sitä niin sanota?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 12:39:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Turre kirjoitti:
Katselin pätkän Olet mitä syöt-ohjelmaa. Siinä Hanna Partanen sanoi, että vaikka diabetes on suomeksi sokeritauti, niin sokerin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Vaan rasva on se syy. Luulis senkin vähän miettivän, minkälaisia sammakoita suustaan päästelee. :evil:

Samaa mietin minäkin..

Sulla on kivan tasainen tahti alaspäin :wink: Mulla ei vaaka edes huomaa 100g heittoja, antaa tuloksen 200g tarkkuudella.. Mutta kylläpä se riittää. Menis vaan alaspäin yhtä rivakasti kuin siinä kotimaiset kasvikset mainoksessa, missä pari kurkkua tiputtaa painoa kilotolkulla :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 14:51:53 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Voi kunpa se paino putoaiskin heti pari kiloa, kun söis pari kurkkua! Turre sulla on kivasti kuitenkin paino laskusuunnassa, kun mulla on noususuhdanne valitettavasti päällä. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 15:15:55 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Hyvä Turre :smt038 mulla ihan sama noiden vikojen kilojen suhteen. Ne on niinkuin niitä "varmuuden vuoksi"- kiloja. Hyvä olo on näinkin ja sehän se on tärkeintä. Katsotaan miten meidän kesä sulattelu jatkuu. :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 182 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00