karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-17 14:31:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-18 08:00:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jumissa ollaan yhä edelleen - ensi viikolla töihin, niin loppuu toivottavasti tämä syöpöttely... :oops:

Poika lähtee sunnuntaina leirille, joten ajattelin aloittaa hurjasti ja käydä ekan työputken pyörällä töissä, kun ei oo kiireitä nukkumaan. No, täytyy sitä ensin katso säitäkin...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-20 14:04:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

mää luulen, että mullakin on paino jumissa. En oo kyllä käynyt nyt puntarilla, mutta semmonen olo on, ettei nyt mitään tapahdu. Maha eu oikein meinaa kunnolla rauhoittua. Ärsyttää. :evil: Varmaan pitäis syödä vain soseita, mutta eipä oikein kiinnosta. No mää nautin nyt lomasta ja mietin sitä soseruoka sitten loman jälkeen, jos ei oo siihen mennessä rauhoittunut. Ei se oo niin valtavan huono, etteikö sen kans jotenkin pärjäile.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-30 22:15:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt iskikin sitten menkat, joten turvotusta sen verran, että punnitus siirtynee loppuviikkoon... Mutta samassa jumissa tässä varmaan yhä ollaan. olen jotenkin niin allapäin kun säät on huonot yms selitystä, jonka takia en jaksa olla nyt missään asiassa kovinkaan tiukkis. :oops: Joten eipä sovi syyttää kuin itseään...

Töissä ressaa tupakointikielto - ahdistaa olla yhdeksän tunnin työvuoro ilman tupakkaa! :evil: Tiedän, että olisi hyvä lopettaa, mutta en uskalla... Pelkään, että painan hetimiten taas 70 kg. Mutta eiköhän se lopettaminen olisi hyvä ottaa projektilistalle... Ehkä... :whistle:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-04 18:40:09 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Mäkin lopetin röökin polttamisen lopullisesti. Olen ollut sellainen satunnainen tupruttaja eikä tupakkaa ole palanut kuin 5-10/pv turha tapa eikä ainakaan paranna urheilukestävyyttä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-04 21:47:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ahis kirjoitti:
Mäkin lopetin röökin polttamisen lopullisesti. Olen ollut sellainen satunnainen tupruttaja eikä tupakkaa ole palanut kuin 5-10/pv turha tapa eikä ainakaan paranna urheilukestävyyttä.

Joo, olin odotusajan ja pojan syntymän jälkeenkin vielä vuoden polttamatta ja kyllä silloin riehui kun hullu jumpassa - ilman, että tuntui keuhkot räjähtävän. Mulla kuluu tupakkaa yli aski päivässä ja jotenkin en vaan saa itsestäni sitä lopettamispäätöstä aikaiseksi. Tosin ukko polttaa myös, joten alkuun olisi taas kauheaa kärvistelyä, kun toinen menisi parvekkeelle. :x Joo, no selityksiähän nää kaikki on - jos oikeasti ottaisi homman tosissaan niin onnistuisihan se.

Täytyis luvata itselleen joku palkkio lopettamisesta. Kaverini laittoi joka päivä sen tupakka-askin hinnan säästöön ja lähti sit reissuun, kun oli tarpeeksi rahaa. Pitäisiköhän itsekin yrittää samaa? :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-07 11:48:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Menkat jatkuvat yhä edelleen, joten eipä ole painossa mitään muutoksia.... :? Tuli taas pitkästä aikaa käytyä pyörällä töissä sunnuntaina ja kyllä oli ihanaa maanantai aamulla polkea kirkkaassa ja lämpimässä kesäsäässä kotiin. :D Pitäisi taas ottaa itseään niskasta kiinni noiden liikkumisten kanssa ja pyöräillä useammin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-08 10:21:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino samassa... Eilen kyllä oltiin rannalla useampi tunti ja tuli itsekin polskittua oikein olan takaa! Kyllä sitten illalla uni maistui, kun en ollut yövuoron jälkeen nukkunut kuin kolmisen tuntia. :smt015

Huomenaamulla odottaakin hammaslääkäri, ajattelin reippailla pyörällä kaupungille - aika on jo 9.30 niin ei ole vielä ihan mahdottoman kuuma. Juurihoitoa tiedossa, joten taas yhtä tuskaa koko 20 minuuttinen... :evil: No, nämä ihanat säät onneksi peittoavat tuollaiset tuskaisat kokemukset! Heti kun pesukone pysähtyy niin kerään rantavarustukset ja lähdemme viettämään pojan kanssa rantaelämää! 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-10 08:33:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En jaksanut eilen pyöräillä hammaslääkäriin, kun tuli herättyä sen verran viime tipassa, että hyvä kun bussilla ehdin ajoissa... Oltiin koko eilinen päivä rantsussa ja kyllä oli ihanaa lomanviettoa - aivan kun etelässä olisi ollut! 8)

Poika lähti serkkunsa synttäreille ja jää sinne yöksi. Pitäisi keksii jotain kivaa tekemistä illaksi... Viihteelle ei kiinnostais lähtee, koska huomenillalla täytyy mennä duuniin. Jos vaikka kävis ostamassa kertakäyttögrillin ja mentäis illalla piknikille... No, lupasivat illaksi jotain sadekuuroja... :? Ehkä me vaan mennään perinteisesti aikaisin nukkumaan! Varsinasita laatuaikaa kahden kesken! :lol:

Menkat yhä edelleen päällä... :evil: Ei mittän suurempaa, mutta sellaista pientä vuotoa jo toista viikkoa... :smt013 Alkaa pikku hiljaa taas pinna kiristymään niidenkin osalta. No, täytyy rukoilla niitä loppuvaksi, jos samalla painokin putoaisi. :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-13 10:39:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihanaa kesäloman toinen puolisko alkoi! 8)

Tänään on yhdeltä polven magneettikuvaus... Viikon päästä saan sitten soittaa, että mikä koivessa on vikana vai onko vika sittenkin vaan mun päässä. :shock: Pojalla alkoi koulu tänään ja aamulla oli taas kaikki tavarat hukassa - mukaan lukien todistus. Onneksi löysin sen ihan viime tipalla, muuten olisi toinen joutunut häpeämään silmät päästään leväperäisen äitinsä takia. :oops:

Paino jumissa yhä edelleen, mutta täytyy toivoa, että tulisi loman aikana sen viimeisen kilon alaspäin. :smt091 Siivous odottaisi, mutta ilmoitin jo muille perheenjäsenille, että en aio koko lomaani viettää asuntoa puunaten - jos on hieno ilma olen rannalla, sateella voin (ehkä) siivota. Lauantaina menin illalla 21.00 töihin ja pääsin sunnuntaiaamulla 8.00. Nukuin kaksi tuntia ja sitten lähdettiin kaupungille syömään ja ostamaan uutta penaalia yms. Illalla oli ihan sellainen olo kuin olisi ollut kännissä, ja väsymys kaatoikin muijan jo ennen yhdeksää... :smt015

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-16 08:18:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino yhä samassa... Toisaalta mulle on kyllä ihan sama painanko 58 vai 59. Pääasia on, että painan alle 60. :wink: Syömiset ovat tällä ekalla lomaviikolla olleet suurinpiirtein karppia, jos muutamaa suklaakeksiä ei oteta lukuun. Eilen illalla oli "pakko" syödä kuusi palaa toffeesuklaata ja lopputuloksena oli hirveät vatsakivut, joiden kourissa makasin sängyssä hereillä vielä puoli kaksitoista. #-o (

Tänään ajattelin siivota tätä kämppää, kun sää vaikuttaa sellaiselta, ettei rantaankaan tule lähdettyä. Jos saisin edes imuroitua ja pyyhittyä pölyt (jota inhoan suuresti) olisin tosi tyytyväinen itseeni. No, nähtäväksi jää...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 11:00:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

YES, mä sain eilen siivottua! =D>

Tänään onkin sitten ohjelmassa pyykinpesua ja ajattelin iltasella vonkua ukolta vielä kyydin mattopesupaikalle, kun olin ikäänkuin unohtanut yhden matton tuulettumaan - lopputuloksena haiseva, märkä matto... :oops:

Ketuttaa kyllä, ettei posti kiikuttanut palkkalaskelmaani tänään... Valitettavan usein sen myöhästyminen on merkki siitä, että palkassa on suuren suuria virheitä... :evil: No, ehkä tämä kerta tulee olemaan poikkeus! Ihanaa, kun on viikonloppu tulossa eikä lomalaisen tarvitse raahautua töihin - saadaan pitkästä aikaa olla ihan perheen kesken kotosalla. Ja vielä siistissä kodissa!

Syömiset täytyy muistaa pitää karppeina koko viikonlopun! Nyt ei ole suotavaa repsahdella yhtään... [-X

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-20 13:15:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viikonloppu ohi ja syömisetkin pysyi hallinnassa!

Eilen illalla iski noidannuoli selkään ja meinasi taju lähteä kivusta... :( Tänään olenkin sitten lähinnä kävellyt pitkin poikin, kun ei siedä juurikaan istua - ainakaan kovin pitkään ja makaaminen vielä tuskaisampaa. No, eiköhän tämä tästä ala helpottamaan... [-o<

Pitäsi lähteä katsomaan työkaverin vauvaa Tays:iin ja ennen sitä vielä ehtiä valmistamaan perheelle ruokakin. Ja täällä mä vaan notkun netissä... :oops: Käytiin ostamassa ihana asu poikavauvalle ja taas mun vauvakuume lykkäsi pintaan...

Paino samassa, mutta ehkäpä se siitä laskee....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-20 14:25:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kuulostaa tutulta nuo sun vaivat. Mulla itsellä ei ole selkäongelmia, mutta miehellä. Sillä oli välilevyn pullistuma, joka paino hermoon. Sillä oli kans, ettei voinut istua eikä maata. Paras oli ko seiso. Se söikin seisaaltaan. Unet oli parin tunnin pätkissä. Aina kun unissaan käänty kyljelle tai selälle, se heräs. Oli tuskallista kattoa vierestäkin semmosta. Tsemppiä sulle selkävaivoihin. :smt023

Kuva

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-20 14:26:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienoa, että skarppasit viikonlopun :) Täälläkin päin saattaisi ehkä olla ilmassa jotain vauvakuumeen tynkää.. joten parempi ajatella ihan muita asioita. Esimerkiksi koliikkia, vaipanvaihtoa, yövalvomisia :D

Niin ja toivottavasti saat selkäsi kuntoon pian.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-20 18:31:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, kyllä tää selkä alkaa jo helpottamaan - olen kävellyt useamman kilometrin tänään. Taidan kuitenkin illalla ottaa vielä ennen nukkumaanmenoa Panacodin, vaikka vatsaan koskeekin sen jälkeen, mutta saisin luultavasti paremmin nukuttua.

Mun vauvakuume tokeni, kun viereinen vaavi huusi koko ajan kuin syötävä. Muistui niin mieleen ne yökantamiset ja kaikki keikkumiset. :oops: Se toinen olisi täytynyt tehdä heti perään, nyt kun tuo ainokainen on jo 8-vuotias niin ei kyllä mielellään aloittaisi sitä vauvarumbaa uusiksi, vaikka ne niin ihania onkin... :smt049

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-21 11:02:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Magneettikuvauksessa ei sitten löytynyt mitään poikkeavaa... :? Nyt on sitten melkolailla ahdistunut olo, koska polvi on tosi kipeä ja mun pitäis olla terve. Epäilen itseäni jo luulosairaaksi. Nyt menen sitten poliklinikalle keskustelemaan leikanneen ortopedin kanssa... En sitten tiedä, mistä tässä keskustellaan, mutta mennään nyt kuitenkin... :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-23 14:07:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Nuo polvivaivat on tosi hankalia. Niitten paraneminen vie tosi kauan monta kertaa. Et sää oo luulosairas. Sen mää voin sanoa. Toivottavasti se lääkäri keksii jotakin, mikä rupeis auttamaan sen polven kuntoutumisessa. :smt056
Mää varasin kans itelle ajan lääkärille tuon mun olkapään takia. Kyllä oli vaikea olla töissä, kun ei pysty kunnolla käyttämään toista kättä. Eihän siitä tule mitään. Sain ajan vasta 3/9. Vielä pitää käydä neljä yötä töissä ennen sitä. Saa nähdä miten mää selviän. Mutta nyt mulla alko viikon vapaa. Kolme yötä takana loman jälkeen. Oli pehmeä lasku takasin työelämään. :wink:

Kuva

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-23 19:45:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, on toi niinkin... Olen päättänyt, etten periksi anna. Maksakoon mitä hyvänsä, niin haluan saada selville, mikä polvessa on. Meillä on kuitenkin sairaskassa, joten ei tarvitse kokonaan maksaa tutkimuksia itse.

Täällä oli valtavan hieno päivä tänään. Työkaveri tuli juhlimaan mun synttäreitä ja lähdettiin sitten yhdessä rannalle. Tunnin verran ehdin olla, kun sain kauhean migreenin... :evil: Ihan tuskissani sieltä raahauduin kotiin, oksensi matkallakin jo kerran. Kaksi Panacodia olen illan aikana ottanut ja nyt vasta alkaa hiukan helpottamaan. Melkoinen synttäripäivä siis...

Viime migreenikohtauksesta olikin aikaa, joten tuli taas hieman yllätyksenä kuinka invalidisoiva vaiva se onkaan... :oops: Syömiset on pitkästä aikaa olleet tosi karppia - tarjottavanakin oli vadelmarahkaa. No, kaveri onneksi karppaa myös, joten ensin syötiin raejuustoa ja nakkeja... :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-24 07:28:20 
Poissa
sisukarppi
sisukarppi

Queen hei, meillähän on sama syntymäpäivä. :lol:
Tulipahan eksyttyä juhlan kunniaksi hiilarimaailmaan ja voi pyhät pieksut mikä päänsärky alkoi jo puolelta öin. Samoin on nivelet paksut ja turvonneet eli kyllä tämä ihmiskoe aivan selvästi osoittaa että mulle suurimmat vaivat aiheuttaa vehnä. Vatsa ei ole kipeä eikä mulla tietääkseni ole keliakiaa mutta nivelet särkee ja kun mullakin on tuo polvi leikattu ja silti edelleen kipeä niin ei se ainakaan paremmaksi muutu näillä kokeilla. :oops:
Ole vaan tarkkana sen polven kanssa ja yritä löytää lääkäri joka osaisi auttaa. Kipeän polven kanssa klenkkaaminen ei ole kivaa..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-24 11:10:34 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Synttärionnittelut näin jälkikäteen sulle Queen! :smt113 :smt031

Tuo migreeni on kyllä tosi kurja vaiva. Mulla vanhimmalla pojalla on kans. Nytkin kesällä sillä oli yhdellä viikolla kolme päivää peräkkäin. Se meni kuitenkin töihin ja kärvisteli siellä. Silläkin on niin, ettei se helpota ennenkö se saa oksennettua. Melkeinpä kaikki mahdolliset lääkkeet on testattu ja mistään ei ole oikein ollut apua. Nyt sitten vasta työkaveri sano, että on tullut uus lääke, jota saa ostaa ilman reseptiä. Sen nimi on Eeze. Mää ostin kokeeks sitä pojalle ja se tykkäs, että se on paras lääke, mitä sillä on tähän asti ollut. Tietenkinhän se on niin, että lääke pitää ottaa ajoissa, kun sille tulee sitä vilkkuvaa sahalaitaa ja näköpuutoksia. Jos silloin ei ota, ehtii se päänsärky päälle ja sitten ei auta muu kuin se oksentaminen ja kärsiminen.

Kuva

[/url]

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00